Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: nee,wel? op april 15, 2024, 17:15:48
overplaatsing naar vergelijkbare plek hebben ze het over,daarna is het aan de sk houder om dit plekje te accepteren of voor verplaatsing naar elders te gaan
het had natuurlijk ook veel slechter gekund. Zie ADO of Fortuna . De gemeente wou ons op de werpsterhoek hebben..

oost

Citaat van: Stanley op april 15, 2024, 17:41:08
Wat ik eerder zei, Kees Vierhouten is de rijke eigenaar van Goahead Eagles. Hij heeft negentig procent van de aandelen. Kroes heeft ook aandelen. Met veel geld is alles te koop. Cambuur is gelukkig nog een club van het volk en niet eigendom van een persoon.

Als je een rijke eigenaar hebt die binding heeft met de club is dat alleen maar fijn kan het goed uitpakken,
Maar al het andere is vaak gevaarlijk. Vitesse en roda jc als recente voorbeelden

Bernardo

Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 16:09:07
dat wou de gemeente beslist niet en op deze plek was het maximaal wat toeschouwers en veiligheid al berijkt. Bij Eagels kunnen er 10.000 in en nooit meer. Kortom als je hier was gebleven hadden we ons zelf opgesloten wat groei betreft. Vind het overigens ook doodzonde
Klopt niet helemaal wat je zegt, Eagles gaat nog keer uitbreiden naar 12.700 vanaf seizoen 25/26.

Westerpark

Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 16:09:07
dat wou de gemeente beslist niet en op deze plek was het maximaal wat toeschouwers en veiligheid al berijkt. Bij Eagels kunnen er 10.000 in en nooit meer. Kortom als je hier was gebleven hadden we ons zelf opgesloten wat groei betreft. Vind het overigens ook doodzonde

Eagles heeft gewoon uitbreidingsplannen hoor. Met nieuwe tribunes gaan ze naar 12.700 capaciteit.


sunderland

Citaat van: Westerpark op april 16, 2024, 12:46:40
Eagles heeft gewoon uitbreidingsplannen hoor. Met nieuwe tribunes gaan ze naar 12.700 capaciteit.
Eagels zit idd in een soort Westerpark

Stiens

Goed nieuws! Cambuur heeft de financiering voor de afbouw van het nieuwe stadion rond. Dit maakt het mogelijk dat de ruimtes van Cambuur worden afgebouwd. De betrokken partijen kijken momenteel wat dit betekent voor de planning.

Ondertussen gaat de afbouw van Firda zeer voorspoedig. Zo is Van Wijnen gestart met het afwerken van de vloeren. Denk hierbij aan egaliseren, maar ook het plaatsen van tapijt en pvc-vloeren. Daarnaast worden de warmtepompen en installaties geplaatst op het dak en in de technische ruimte. De installaties van de begane grond worden geplaatst onder de plafonds. Tevens worden er plafondplaten en plafondrasters geplaatst. Ook wordt het akoestische spuitwerk aangebracht. Hiermee worden er geluidsabsorberende materialen toegepast die ervoor zorgen dat de akoestiek van de ruimtes wordt verbeterd.








Hirsch

Wat gaaf! Ik lees dat er elektrische watertaxi's komen die supporters uit het centrum naar het stadion brengen. Leeuwarden waterstad  :thumbsup

Poetser

Wanneer komme de stoeltsjes erin?

En wanneer mag de 'gewone' man eens kijken?

michello

Citaat van: Hirsch op april 18, 2024, 11:25:47
Wat gaaf! Ik lees dat er elektrische watertaxi's komen die supporters uit het centrum naar het stadion brengen. Leeuwarden waterstad  :thumbsup

Waar lees je dat? Zou wel vet zijn ja. Dit ook al een paar keer geopperd. Ideaal vanaf station/centrum te realiseren.


Noordcambuur

Wat gaat het allemaal goed ben trots op de mannen  :thumbsup



Viper

Citeer?They have to come to the club with an electric car to be an example of how it should be for
footballers,? he explains.
He acknowledges that the stipulation has caused a ?little bit of a problem?. The players, he
adds, are ?a little bit egoistic, to be honest

LOL!

Westerpark

Citaat van: Hirsch op april 18, 2024, 16:25:01
https://media.licdn.com/dms/document/media/D4E1FAQEYidlA5CTuRg/feedshare-document-pdf-analyzed/0/1713375020506?e=1714608000&v=beta&t=DXX5Fw88J4hGpHgMLIiD9ERwHWlhByIT7F3lFWqLp4g

Heel interessant, dank!
Echt fantastisch dat we zo'n toonaangevend duurzaam stadion krijgen. Dat verwacht je inderdaad niet bij zo'n relatief kleine club en al helemaal niet als je nagaat hoe moeizaam de businesscase was. Ook mooi initiatief van de watertaxi. Maar het contractueel verplichten van spelers om met een elektrische auto te komen gaat wel heel ver zeg. Je moet het misschien niet groter maken dan het is maar ik denk wel dat je kunt stellen dat het in ieder geval niet helpend is in onderhandelingen met potenti?le spelers.