Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Citaat van: Viper op april 13, 2024, 16:46:25
Ja, op deze manier wordt het wel een boekhoudkundige truc. Vergeet ook de gemeentelijke lening niet.

Hoe kan Go Ahead dan wel floreren op de huidige plek?
Goahead heeft net als NEC een rijke eigenaaar.

Bankzitter

Ik bedoelde dat op enig moment delen van het stadion zoals de tribunes niet meer aan de veiligheidseisen voldoen. Ik weet niet of dat 1 jaar is of 10, maar dat moment kwam wel steeds dichterbij.

Grijskijkert

Citaat van: Viper op april 13, 2024, 16:46:25
Ja, op deze manier wordt het wel een boekhoudkundige truc. Vergeet ook de gemeentelijke lening niet.

Hoe kan Go Ahead dan wel floreren op de huidige plek?
Alle leningen op die van Kooi na zitten in de 1,5 miljoen, ook die van de gemeente. De kleinere leningen(sponsoren) worden in de 5 jaar dat Kooi geduld heeft afgelost en over 5 jaar blijven Kooi en de gemeente over en wat ik begreep blijft dan de 1,5 miljoen gewoon in de begroting staan en wordt volgens afspraak betaald aan van Wijnen/Kooi/gemeente. Dus geen sprake van boekhoudkundige trucs..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op april 13, 2024, 15:54:52
Er wordt wel eens vergeten dat het stadion ook bitteren noodzaak was omdat het huidige zo'n beetje "op" was.
En zonder stadion was het einde verhaal geweest voor betaald voetbal in Leeuwarden.
Dus mooi als we kunnen groeien met het nieuwe stadion maar het was sowieso nodig voor het voortbestaan van de club.
Ja betonrot, lichtmasten die niet meer door de volgende keuring komen en zo zijn er nog veel meer punten.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Viper op april 13, 2024, 16:46:25
Ja, op deze manier wordt het wel een boekhoudkundige truc. Vergeet ook de gemeentelijke lening niet.

Hoe kan Go Ahead dan wel floreren op de huidige plek?

Go Ahead heeft eerder dan wij een gezond beleid gevoerd en hebben het geluk dat ze niet de grond/stadion hebben verkocht als ik er niet naast zit. Denk dat dat gegeven de reden is dat wij niet in staat zijn op de huidige locatie nieuwe tribunes te bouwen zoals bij Go Ahead nu wel is gebeurd.

Eeuwig zonde trouwens, hoe men het doet bij GAE is echt een voorbeeld die wij niet hebben kunnen volgen. Maar goed, in alle realiteit we hebben destijds zulks slecht beleid gevoerd dat we blij mogen zijn dat de club nog bestaat.

Vlampiep

Ondanks dat volgens onze club het stadion in augustus wedstrijdklaar zal zijn, mis ik de informatie hoe zij straks omgaan met toewijzing plaatsen van de SK houders. Lijkt mij wel belangrijk omdat velen ook weer bij elkaar willen zitten.

PePe

#10596
Citaat van: Vlampiep op april 15, 2024, 12:13:44
Ondanks dat volgens onze club het stadion in augustus wedstrijdklaar zal zijn, mis ik de informatie hoe zij straks omgaan met toewijzing plaatsen van de SK houders. Lijkt mij wel belangrijk omdat velen ook weer bij elkaar willen zitten.

Of liever niet meer in de buurt van sommigen willen zitten.

Vlampiep


Stanley

Citaat van: Vlampiep op april 15, 2024, 12:13:44
Ondanks dat volgens onze club het stadion in augustus wedstrijdklaar zal zijn, mis ik de informatie hoe zij straks omgaan met toewijzing plaatsen van de SK houders. Lijkt mij wel belangrijk omdat velen ook weer bij elkaar willen zitten.
[/quote Seizoenkaarthouders krijgen voorkeur bij het zoeken van een plaats. Er komt een blauwdruk van oost en west op oost. Wat betekent dat iedereen bij elkaar blijft zitten, je kun daarna jezelf een andere plaats geven.

sunderland

Citaat van: papier op april 14, 2024, 19:20:54
Go Ahead heeft eerder dan wij een gezond beleid gevoerd en hebben het geluk dat ze niet de grond/stadion hebben verkocht als ik er niet naast zit. Denk dat dat gegeven de reden is dat wij niet in staat zijn op de huidige locatie nieuwe tribunes te bouwen zoals bij Go Ahead nu wel is gebeurd.

Eeuwig zonde trouwens, hoe men het doet bij GAE is echt een voorbeeld die wij niet hebben kunnen volgen. Maar goed, in alle realiteit we hebben destijds zulks slecht beleid gevoerd dat we blij mogen zijn dat de club nog bestaat.
dat wou de gemeente beslist niet en op deze plek was het maximaal wat toeschouwers en veiligheid al berijkt. Bij Eagels kunnen er 10.000 in en nooit meer. Kortom als je hier was gebleven hadden we ons zelf opgesloten wat groei betreft. Vind het overigens ook doodzonde

sunderland

Eagels heeft ook een geweldig beleid. De laatste 2 seizoenen hadden ze de selectie als eerste rond van de hele eredivisie. Dus bij de eerste competitie weds was de selectie bijna hetzelfde als na 10 wedstrijden. Je hebt kunnen zien dat ze mede daardoor op de feiten vooruit liepen ipv er achter aan. Na 10 wedstrijden waren ze al zo goed als zeker van behoud in de eredivisie. Dat geeft rust en vertrouwen in de hele club. Las ook ergens dat Kroes ook bij Eagels begonnen was en dat is een goeie. Daarbij hebben ze de juiste mensen aan het roer.

nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op april 15, 2024, 12:13:44
Ondanks dat volgens onze club het stadion in augustus wedstrijdklaar zal zijn, mis ik de informatie hoe zij straks omgaan met toewijzing plaatsen van de SK houders. Lijkt mij wel belangrijk omdat velen ook weer bij elkaar willen zitten.

overplaatsing naar vergelijkbare plek hebben ze het over,daarna is het aan de sk houder om dit plekje te accepteren of voor verplaatsing naar elders te gaan

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 16:19:41
Eagels heeft ook een geweldig beleid. De laatste 2 seizoenen hadden ze de selectie als eerste rond van de hele eredivisie. Dus bij de eerste competitie weds was de selectie bijna hetzelfde als na 10 wedstrijden. Je hebt kunnen zien dat ze mede daardoor op de feiten vooruit liepen ipv er achter aan. Na 10 wedstrijden waren ze al zo goed als zeker van behoud in de eredivisie. Dat geeft rust en vertrouwen in de hele club. Las ook ergens dat Kroes ook bij Eagels begonnen was en dat is een goeie. Daarbij hebben ze de juiste mensen aan het roer.
klopt helemaal Sunderland.
De nieuwe TD moet zo snel mogelijk een goede selectie neerzetten.

Stanley

Wat ik eerder zei, Kees Vierhouten is de rijke eigenaar van Goahead Eagles. Hij heeft negentig procent van de aandelen. Kroes heeft ook aandelen. Met veel geld is alles te koop. Cambuur is gelukkig nog een club van het volk en niet eigendom van een persoon.

Vlampiep

Citaat van: Stanley op april 15, 2024, 12:56:12
Citaat van: Vlampiep op april 15, 2024, 12:13:44
Ondanks dat volgens onze club het stadion in augustus wedstrijdklaar zal zijn, mis ik de informatie hoe zij straks omgaan met toewijzing plaatsen van de SK houders. Lijkt mij wel belangrijk omdat velen ook weer bij elkaar willen zitten.
[/quote Seizoenkaarthouders krijgen voorkeur bij het zoeken van een plaats. Er komt een blauwdruk van oost en west op oost. Wat betekent dat iedereen bij elkaar blijft zitten, je kun daarna jezelf een andere plaats geven.
Dank voor de info.