Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: papier op april 08, 2024, 18:39:11
Zo voelt het inderdaad nog niet. Communiceer toch eens iets. Je kan beter melden dat je het nog niet weet en dat je over 2 weken een nieuw bericht de wereld ingooit dan dat je maar niks blijft communiceren.

Is ook niet echt een lekker bericht om te versturen natuurlijk. Het is een ongemakkelijke situatie. Voor ons als supporters maar ook voor de BVO. Sportief balanceer je op het randje van PO / Geen PO en dit geeft hoe dan ook onzekerheid over wat je allerlaatste offici?le wedstrijd aan het Cambuurplein gaat zijn. Daarmee kun je gewoon lastig op voorhand een afscheidssetting cre?ren (wat overigens wel geprobeerd wordt met die merkwaardige teller 'nog 3 te gaan' voor West). Overigens zullen daarna waarschijnlijk ook nog oefenwedstrijden in het oude stadion worden afgewerkt. En rondom het 60 jarig jubileum wordt het ook gemarkeerd, eerst aankondiging voor event in Harmonie op 19 juni werd afgelopen weekend al gedaan.

Daarnaast heb je te maken met een bouwplanning waar ze hopelijk een goed gevoel bij hebben, maar waar de ervaring leert dat je daar niet van op aan kan. Alles op alles wordt gezet om het nieuwe seizoen direct in nieuwe stadion te starten, maar het is al wel zeker dat dat niet in een volledig ingericht stadion gaat zijn. De vraag zal zijn of dit de tweede thuiswedstrijd al wel zo is. Dat hangt er weer van af of KNVB instemt met verzoeken voor speelschema: beginnen met uitwedstrijd, eerste thuiswedstrijd op een zondag, daarna tweemaal uitwedstrijd en dan pas vijfde speelronde je tweede thuiswedstrijd. Zo koop je wat tijd voor eerste wedstrijd speelklaar stadion en tweede thuiswedstrijd zo ver mogelijk afgewerkt stadion. Competitie starten met direct twee uitwedstrijden mag kennelijk niet. Seizoen beginnen in oude stadion en overgaan naar nieuwe stadion zodra speelklaar is zeer onwenselijk omdat dit investeringen vraagt in oude stadion en dubbele lasten met zich meebrengt.

Gevolg van al deze onzekerheden is niet alleen onvrede bij de achterban maar ook gemiste commerci?le kansen voor bijvoorbeeld seizoenkaartverkoop. Persoonlijk vind ik het ergste dat de onzekerheden invloed hebben op de manier waarop ieder voor zich dealt met deze toch wel emotionele happening. Het is voor velen een zeer betekenisvolle plek en daar wil iedereen op een gepaste manier afscheid van nemen. Wat dat betreft vind ik het nog niet zo erg als de playoffs definitief buiten zicht komen en we met zekerheid weten dat Helmond Sport thuis 10 mei de laatste offici?le wedstrijd is.

Viper

Absoluut, de situatie is uniek en lastig. Maar de club is ongetwijfeld op de hoogte van de verlangens onder de supporters, waarvan het geduld het meest op de proef is gesteld. Ze stellen vragen op sociale media waar vaak geen antwoord op volgt, terwijl ze zien dat bobo's al maandenlang rondleidingen krijgen. Dit mag niet te lang duren.

nee,wel?

in deze snap ik cambuur ook wel voor hun is het ook nog koffiedik kijken wanneer definitief einde cambuurplein en overgang naar de kooi.als ze zeggen van helmond laatste keer cambuurplein en nieuwe seizoen definitief naar de kooi en het veranderd weer dan heb je daar weer gezever over,daarom kunnen ze tussendoor wel iets in de strekking van onzekerheid even communiceren naar de gewone man toe.

daarnaast is het wel de bedoeling dat ??nieder exclusief word uitgenodigd in het nieuwe stadion om een ander/ nieuw plekje uit te zoeken.

nou ja voorlopig moeten we het hier even mee doen, iets met geen nieuws is goed nieuws?

Noordcambuur

We moeten even geduld hebben ?

Stiens

Citaat van: nee,wel? op april 09, 2024, 20:06:46
in deze snap ik cambuur ook wel voor hun is het ook nog koffiedik kijken wanneer definitief einde cambuurplein en overgang naar de kooi.als ze zeggen van helmond laatste keer cambuurplein en nieuwe seizoen definitief naar de kooi en het veranderd weer dan heb je daar weer gezever over,daarom kunnen ze tussendoor wel iets in de strekking van onzekerheid even communiceren naar de gewone man toe.

daarnaast is het wel de bedoeling dat ??nieder exclusief word uitgenodigd in het nieuwe stadion om een ander/ nieuw plekje uit te zoeken.

nou ja voorlopig moeten we het hier even mee doen, iets met geen nieuws is goed nieuws?

"de kooi"? Begint die onzin nu al?  :_schater

nee,wel?

Citaat van: Stiens op april 09, 2024, 22:32:13
"de kooi"? Begint die onzin nu al?  :_schater

cambuurstadion ju

De Gast

Bekt wel lekker.. de kooi. Wat mij betreft houden we die er in.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op april 09, 2024, 22:32:13
"de kooi"? Begint die onzin nu al?  :_schater
Stienser stadion  :thumbsup

PePe

Ik zit straks in een kooi, en jij bent vrij  _O_

Specuveter

Vandaag een rondleiding gehad.
Mijn zoon heeft dagbesteding en daar was het via geregeld.
Mede ook via Cambuur verbind.
Imposant om het eens van binnen te zien.
Je zit mooi dicht op het veld, doet Engels aan.
Heb met wat mensen gesproken op de bouw.
Het zal mij verbazen als ze bij de start van de Competitie er spelen.
Ik houd het op na de winterstop.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op april 10, 2024, 22:59:07
Vandaag een rondleiding gehad.
Mijn zoon heeft dagbesteding en daar was het via geregeld.
Mede ook via Cambuur verbind.
Imposant om het eens van binnen te zien.
Je zit mooi dicht op het veld, doet Engels aan.
Heb met wat mensen gesproken op de bouw.
Het zal mij verbazen als ze bij de start van de Competitie er spelen.
Ik houd het op na de winterstop.
Heb je nog foto's kunnen maken? Ik sprak De Graaf v/t weekend en die zei dat eind augustus haalbaar was en dat ze druk waren met de punten op de I te zetten met betrekking tot de afbouw.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2024, 10:36:22
Heb je nog foto's kunnen maken? Ik sprak De Graaf v/t weekend en die zei dat eind augustus haalbaar was en dat ze druk waren met de punten op de I te zetten met betrekking tot de afbouw.
foto.s alleen van buiten.
Van binnen is het alleen nog maar beton en moet Alles nog afgebouwd worden!

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op april 11, 2024, 11:34:05
foto.s alleen van buiten.
Van binnen is het alleen nog maar beton en moet Alles nog afgebouwd worden!
Kleedruimtes ook? Maar wat ik begreep is het installatie werk al een eind onderweg of heb je geen stroompunten/kabels en ander leidingwerk gezien?
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2024, 11:59:04
Kleedruimtes ook? Maar wat ik begreep is het installatie werk al een eind onderweg of heb je geen stroompunten/kabels en ander leidingwerk gezien?
ja kleedruimtes ook.
Zodra je hoofdingang binnenkomt is het nog kaal.

nee,wel?

Citaat van: PePe op april 10, 2024, 21:56:52
Ik zit straks in een kooi, en jij bent vrij  _O_

haalst do nou dat dkv lied erbij :wall :zweep :rodekaart :_schater :_schater :_schater