Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Ben toch wel echt nieuwsgierig hoe de club het gaat aanpakken met de zitplaatsen van de huidige sk houders in het nieuwe stadion en graag weer bij elkaar willen zitten.

Poetser

We horen helemaal niks.

Communicatie is wel erg matig vind ik. Erg matig.

papier

Citaat van: Poetser op april 05, 2024, 10:02:42
We horen helemaal niks.

Communicatie is wel erg matig vind ik. Erg matig.

Er is ?berhaupt geen communicatie.

Inferno-058

Citaat van: papier op april 05, 2024, 10:10:35
Er is ?berhaupt geen communicatie.
Dat is een slecht teken. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het stadion in augustus speelklaar is als ik de foto?s zie.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op april 05, 2024, 11:49:03
Dat is een slecht teken. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het stadion in augustus speelklaar is als ik de foto?s zie.

Omdat?
Als je ziet wat er rondloopt op een dag aan personeel.
Als de stoelen zijn gemonteerd en er ligt een veld ziet het er direct alweer anders uit.
Ze hebben het steeds over speelklaar. Dat gaan ze toch echt wel halen hoor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op april 05, 2024, 11:51:52
Omdat?
Als je ziet wat er rondloopt op een dag aan personeel.
Als de stoelen zijn gemonteerd en er ligt een veld ziet het er direct alweer anders uit.
Ze hebben het steeds over speelklaar. Dat gaan ze toch echt wel halen hoor.

Dat denk ik ook wel. Desalniettemin had ik het als seizoenskaarthouder wel fijn gevonden om een beetje te weten wat ik mag verwachten. Hoe zien zij het proces voor zich mbt plekken? Op welk punt willen ze het besluit nemen om over te gaan? Hoe gaat dat met onze plekken? Dat soort dingen moet je toch al weten, nog los van het noemen van concrete data daarbij.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 05, 2024, 11:51:52
Omdat?
Als je ziet wat er rondloopt op een dag aan personeel.
Als de stoelen zijn gemonteerd en er ligt een veld ziet het er direct alweer anders uit.
Ze hebben het steeds over speelklaar. Dat gaan ze toch echt wel halen hoor.
Dit dus, en er gaat in 2 ploegendienst gewerkt worden en een ploeg buitenlanders die geen bouwvak hebben komen er bij...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: papier op april 05, 2024, 12:05:10
Dat denk ik ook wel. Desalniettemin had ik het als seizoenskaarthouder wel fijn gevonden om een beetje te weten wat ik mag verwachten. Hoe zien zij het proces voor zich mbt plekken? Op welk punt willen ze het besluit nemen om over te gaan? Hoe gaat dat met onze plekken? Dat soort dingen moet je toch al weten, nog los van het noemen van concrete data daarbij.
Komt misschien dat ze midden in dat proces zitten en niet met wisselende uitspraken willen komen. Ik vind de info verder ook matig/slecht het gaat tenslotte om het grootste project in de clubgeschiedenis.
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

ik ga er vanuit dat als de competitie straks is afgelopen,en de stoeltjes geplaatst zijn dat men dan in fases seizoenkaarthouders uitnodigd om even proef te zitten of iets in die strekking om te bepalen vanaf welke tribune je straks wil gaan kijken. iedereen om me heen op zuid die willen naar oost aangezien zuid een familie vak /tribune word met het gastenvak erbij. ikzelf verkas liever naar noord persoonlijk vind ik de oost tribune niet echt aantrekkelijk. 

Viper

Citaat van: Galdiano op april 05, 2024, 11:51:52
Omdat?
Als je ziet wat er rondloopt op een dag aan personeel.
Als de stoelen zijn gemonteerd en er ligt een veld ziet het er direct alweer anders uit.
Ze hebben het steeds over speelklaar. Dat gaan ze toch echt wel halen hoor.

Ik ben niet helemaal zeker wat ?speelklaar? precies inhoudt. Het zou kunnen dat bijvoorbeeld de toegangspoortjes nog niet operationeel zijn en dat tickets handmatig worden gescand. De vraag is of de grote sponsors dit aanvaardbaar vinden.

Citaat van: Inferno-058 op april 05, 2024, 11:49:03
Dat is een slecht teken. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het stadion in augustus speelklaar is als ik de foto?s zie.

Ik denk dat het bestuur hier behoorlijk mee worstelt, ook met het oog op de naderende afscheidswedstrijd. Dan moet je toch wel zeker zijn van je zaak.


Grijskijkert

Citaat van: Viper op april 06, 2024, 12:06:09
Ik ben niet helemaal zeker wat ?speelklaar? precies inhoudt. Het zou kunnen dat bijvoorbeeld de toegangspoortjes nog niet operationeel zijn en dat tickets handmatig worden gescand. De vraag is of de grote sponsors dit aanvaardbaar vinden.

Ik denk dat het bestuur hier behoorlijk mee worstelt, ook met het oog op de naderende afscheidswedstrijd. Dan moet je toch wel zeker zijn van je zaak.
Is als je aan de KNVB eisen voldoet lijkt mij, maar in 4 maanden kan heel veel werk verzet worden.
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Viper op april 06, 2024, 12:06:09
Ik ben niet helemaal zeker wat ?speelklaar? precies inhoudt. Het zou kunnen dat bijvoorbeeld de toegangspoortjes nog niet operationeel zijn en dat tickets handmatig worden gescand. De vraag is of de grote sponsors dit aanvaardbaar vinden.

Ik denk dat het bestuur hier behoorlijk mee worstelt, ook met het oog op de naderende afscheidswedstrijd. Dan moet je toch wel zeker zijn van je zaak.
Ja dat dus

Inferno-058

#10542
Tijd voor een update? Wat een slechte communicatie vanuit de club. Over een maand (mogelijk) al de laatste thuiswedstrijd aan het Cambuurplein.

papier

Citaat van: Inferno-058 op april 08, 2024, 16:59:26
Tijd voor een update? Wat een slechte communicatie vanuit de club. Over een maand (mogelijk) al de laatste thuiswedstrijd aan het Cambuurplein.

Zo voelt het inderdaad nog niet. Communiceer toch eens iets. Je kan beter melden dat je het nog niet weet en dat je over 2 weken een nieuw bericht de wereld ingooit dan dat je maar niks blijft communiceren.

Bernardo

Tja, toen de financiering rond was werd gemeld we verwachten voor eind van de maand met een planning te komen. Ondertussen alweer bijna 10 dagen verder en nog helemaal niks.  :X