Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 31, 2024, 19:13:23
Ik wil die stenen wel, bouw ik iets prachtigs van

Aan de zijkant van de tribunes hangen ook van die handbeschilderde borden met stadionverbod dit dat. Dat zijn toch wel geinige dingen voor in een mancave oid. Wellicht een idee voor de KvC omdat soort dingen te veilen, en dan de opbrengsten naar het nieuwe home.

ruubmac

Citaat van: Stiens op maart 30, 2024, 16:30:41
Exact dit. Ongelofelijk eigenlijk dat dat allemaal maar kan in Nederland. Heeft ook wel iets weg van een vooropgezet plan.kan schijnbaar allemaal

Dat hele faillissement is vooropgezet plan immers. In no-time zo'n campagne neerzetten, logo op de kop, boarding bij Cambuur aangepast. Was allemaal al bedacht. Dat stuk over het faillissement in de krant destijds  :_schater Om te  :R
Maar eerlijk is eerlijk, bij veel bedrijven is dit gaande. Belastingschuld? Oh, failliet gaan en lekker doorgaan. Dit zag je van best ver aankomen. Te gek voor woorden dat dit kan.
Hopelijk is Cambuur verstandig en sturen ze vooraf een betaalverzoek  :X

Destroyer

Citaat van: papier op maart 31, 2024, 19:54:38
Aan de zijkant van de tribunes hangen ook van die handbeschilderde borden met stadionverbod dit dat. Dat zijn toch wel geinige dingen voor in een mancave oid. Wellicht een idee voor de KvC omdat soort dingen te veilen, en dan de opbrengsten naar het nieuwe home.

Beter voor iedereen zichtbaar maken bijvoorbeeld in nieuwe supporters home
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: ruubmac op april 02, 2024, 14:41:55
Dat hele faillissement is vooropgezet plan immers. In no-time zo'n campagne neerzetten, logo op de kop, boarding bij Cambuur aangepast. Was allemaal al bedacht. Dat stuk over het faillissement in de krant destijds  :_schater Om te  :R
Maar eerlijk is eerlijk, bij veel bedrijven is dit gaande. Belastingschuld? Oh, failliet gaan en lekker doorgaan. Dit zag je van best ver aankomen. Te gek voor woorden dat dit kan.
Hopelijk is Cambuur verstandig en sturen ze vooraf een betaalverzoek  :X

Die gevoelens heb ik hier ook bij hoor. Vindt het ook achterlijk van zowel Cambuur als Junction dit zo in de media op de voorgrond te presenteren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: DK op maart 12, 2024, 09:51:12
Eind van deze maand komt er een update over de planning, zegt Ard de Graaf op Cambuur.nl

Is er al meer bekend over wanneer er een update komt over de planning? Zou voor einde van maart

papier

Citaat van: Destroyer op april 02, 2024, 20:38:40
Die gevoelens heb ik hier ook bij hoor. Vindt het ook achterlijk van zowel Cambuur als Junction dit zo in de media op de voorgrond te presenteren.

Voetbalclubs in het algemeen en Cambuur in het bijzonder zijn ook niet roomser dan de paus. Over wanbeleid gesproken :D nu gelukkig niet meer zo

Andy King

Citaat van: Destroyer op april 02, 2024, 20:38:40
Die gevoelens heb ik hier ook bij hoor. Vindt het ook achterlijk van zowel Cambuur als Junction dit zo in de media op de voorgrond te presenteren.

Dat Cambuur hen niet weigert als sponsor, snap ik wel. Dat Junction dit doet (en kan doen) roept ook bij mij nogal wat vraagtekens op.

Stiens

Het zal vermoed ik ook niet om hele grote geldbedragen gaan. Zij bieden hun (marketing)diensten aan in ruil voor exposure die Cambuur ze geeft.

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op april 03, 2024, 10:23:12
Het zal vermoed ik ook niet om hele grote geldbedragen gaan. Zij bieden hun (marketing)diensten aan in ruil voor exposure die Cambuur ze geeft.
En betalen Cambuur goed, wist jij dat de eigenaar miljonair is net onder het niveau van v/d Brink en Kooi?
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Ja dat wist ik. Die rijdt waarschijnlijk niet voor niets in een Urus, een beetje op weg geholpen door z'n Westcord familie  ;)

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op april 03, 2024, 10:48:54
En betalen Cambuur goed, wist jij dat de eigenaar miljonair is net onder het niveau van v/d Brink en Kooi?
zulke mannen moeten we meer hebben alleen maar goed voor de club. w:)

Noordcambuur

Ik zie de laatste weken niet veel foto?s voorbijkomen op het forum  :?
En liggen we wat op schema :?

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2024, 14:47:01
Ik zie de laatste weken niet veel foto?s voorbijkomen op het forum  :?
En liggen we wat op schema :?

su lang ast do nog niet aan ut maaien bist,lope we niet op skema :y 8P

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op april 03, 2024, 23:37:39
su lang ast do nog niet aan ut maaien bist,lope we niet op skema :y 8P
haha ik heb laatst nog gezegd gooi die grasmat erin dan kan ik los :y

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2024, 08:52:53
haha ik heb laatst nog gezegd gooi die grasmat erin dan kan ik los :y
zag vandaag een foto op insta voorbij komen dat ik dacht die mat ken er wel in