Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Wat geweldig dat Pieter Kooij (opnieuw) de club een reddingsboei toegooit.  _O_ _O_ _O_
De naam Kooij mag op het stadion met blauw gele letters worden geplaatst, een Cambuur sponsor/SUPPORTER die vertrouwen heeft behouden  in dit bestuur.


DK

Citaat van: Bernardo op maart 12, 2024, 09:10:41
Is het nou zeker dat we in augustus overgaan?

Eind van deze maand komt er een update over de planning, zegt Ard de Graaf op Cambuur.nl

sunderland

Is de gemeente ook zo fanatiek op die 4 miljoen die ze ieder jaar in de harmonie en neushoorn steken? Daar hoor je niemand over.

sunderland

D66 wil niet dat de gemeente evt nog geld steekt in een trainingsaccomodatie dan wouden ze wel akkoord gaan. Zal mij benieuwen waar Cambuur gaat trainen. Als we omhoog willen als club zullen ook die faciliteiten omhoog moeten.

sunderland

Kooij is een supporter die zijn hart laat spreken. Fantastisch!

DayDreamer

Straks een nieuw stadion, maar sportief helemaal op 0 beginnen.

DK

Citaat van: DayDreamer op maart 12, 2024, 10:27:08
Straks een nieuw stadion, maar sportief helemaal op 0 beginnen.

Prima toch!? Mooi nieuw stadion, meer te besteden, Henk zijn eigen selectie laten bepalen en dan de richting omhoog weer inzetten met zijn allen. Mochten we weer eens promoveren heb je in ieder geval een stabielere basis om een goede middenmoter in de eredivisie te worden.

DayDreamer

Citaat van: DK op maart 12, 2024, 10:31:06
Prima toch!? Mooi nieuw stadion, meer te besteden, Henk zijn eigen selectie laten bepalen en dan de richting omhoog weer inzetten met zijn allen. Mochten we weer eens promoveren heb je in ieder geval een stabielere basis om een goede middenmoter in de eredivisie te worden.

Vind het helemaal prima, ik hoop ook echt dat ze nu gewoon op 0 beginnen, selectie is ronduit Kut, wat mij betreft flikkeren ze iedereen eruit komende zomer.

michello

Mooi dat Pieter dit wil doen. Zijn handelen richting de fans en het supportershome destijds mag worden geprezen en dan dit er nog eens bovenop. Direct de grootste sponsor binnen de club. Dat hij nog 2 miljoen extra zou willen verstrekken en de eerste 5 jaar alleen rente wil hebben geeft aan dat het hem niet alleen om de poen te doen is. |:)

michello

Citaat van: DayDreamer op maart 12, 2024, 10:27:08
Straks een nieuw stadion, maar sportief helemaal op 0 beginnen.

Was toch dit seizoen al het geval? We zullen sowieso bovenin gaan meedoen in de KKD en dan is het gewoon hopen/geluk hebben dat het een keer goed valt.

Poetser

Citaat van: michello op maart 12, 2024, 10:34:23
Mooi dat Pieter dit wil doen. Zijn handelen richting de fans en het supportershome destijds mag worden geprezen en dan dit er nog eens bovenop. Direct de grootste sponsor binnen de club. Dat hij nog 2 miljoen extra zou willen verstrekken en de eerste 5 jaar alleen rente wil hebben geeft aan dat het hem niet alleen om de poen te doen is. |:)

De man heeft 151 miljoen op de bank.

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 12, 2024, 10:34:23
Mooi dat Pieter dit wil doen. Zijn handelen richting de fans en het supportershome destijds mag worden geprezen en dan dit er nog eens bovenop. Direct de grootste sponsor binnen de club. Dat hij nog 2 miljoen extra zou willen verstrekken en de eerste 5 jaar alleen rente wil hebben geeft aan dat het hem niet alleen om de poen te doen is. |:)
zo zit het deze Pieter heeft goed HART  :thumbsup bedankt Pieter.

sunderland

Citaat van: DayDreamer op maart 12, 2024, 10:27:08
Straks een nieuw stadion, maar sportief helemaal op 0 beginnen.
ja kunt van ieder positief iets weer iets negatiefs maken.  :zucht

Vlampiep

Citaat van: Poetser op maart 12, 2024, 10:42:04
De man heeft 151 miljoen op de bank.
Ja en ? Heb jij wel eens wat extra knaken richting de club gedoneerd ?

PePe

Pieter hoeft dit niet te doen, het is toch geweldig dat hij Cambuur kan/gaat helpen met het nieuwe stadion.