Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Beul B op februari 09, 2024, 15:07:07
Ik rij er elke dag twee keer langs naar mijn werk. Vanmorgen vroeg in het donker branden alle lampen onder alle tribunedaken. Dat geeft al een mooi gezicht. Zo'n zin aan om voor het eerst daar een wedstrijd mee te maken.

Zag op fotos ook al een deel van de indrukwekkende geluidsinstallatie. Beste partij luidsprekers hangen al aan het dak. Zou echt graag weer eens een kijkje willen nemen. Is er tussentijds nog een open dag of nu wachten op de offici?le opening?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens


sunderland

Bist even met dien drone langsweest Stiens?

Stiens

Kreeg geen toestemming van de vliegbasis :rodekaart.
Foto's komen daarom van Elfstedenpark.nl  ;)

hobbes

Ik ben sowieso benieuwd wat ze met de opening gaan doet. Meestal start de competitie als het vakantie is en dan is het lastig om het stadion vol te krijgen.

sunderland

Citaat van: hobbes op februari 13, 2024, 13:13:22
Ik ben sowieso benieuwd wat ze met de opening gaan doet. Meestal start de competitie als het vakantie is en dan is het lastig om het stadion vol te krijgen.
zeker nu hier de vakanties zo laat beginnen. Als de eerste weds gelijk thuis is zal dat 5000 mensen schelen. Dat is de 3 e week van de school vakantie

Bankzitter

Het lijkt me dat ze stap voor stap in gebruik gaan nemen om alles te testen incl. beveiliging. Eerst eens jeugd een wedstrijd, dan eens een oefenwedstrijd.

Voor de offici?le opening zou het wel mooi zijn eens een echte mooie tegenstander te boeken.

Het wordt wel spannend of dat allemaal lukt voor de competitiestart, anders maar met uitwedstrijden starten?. .

AL

Het is toch al zo goed als uitgesloten dat we seizoen 2024-2025 beginnen in het nieuwe stadion?
Ik hoor namelijk op zijn vroegst januari 2025 in stadion als alles meezit.
Maar we gaan het meemaken.
Het stadion wordt echt een plaatje!!


Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 13, 2024, 17:29:47
Het is toch al zo goed als uitgesloten dat we seizoen 2024-2025 beginnen in het nieuwe stadion?
Ik hoor namelijk op zijn vroegst januari 2025 in stadion als alles meezit.
Maar we gaan het meemaken.
Het stadion wordt echt een plaatje!!
Nee is nog geen uitgemaakte zaak.. kijk/hoor de sportcast van OF maar dan weet je meer. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Er zit een verschil tussen speelklaar en afgebouwd.
Voor speelklaar heb je een veld nodig en 2 kleedkamers liefst met warm water.
Afgebouwd zijn alle sponsorruimtes ingericht en komt er bier uit de tap.

Het eerste gaat wel lukken dat we kunnen spelen en dat er mensen de tribunes op kunnen.
Het tweede kan langer duren en daar is de vraag of grote sponsors daar ook mee akkoord gaan dat er gespeeld wordt terwijl nog niet alles klaar is.
Waarschijnlijk wel en dan is augustus haalbaar. Willen de grote sponsoren dat echt elke schilderijtje al hangt bij de opening, dan wordt het januari 2025.

De verwachting is nog steeds dat het allemaal wel goed komt.

PePe

Ik heb gehoord dat alle vakanties van de Cambuur supporters worden ingetrokken ivm de verhuizing van Cambuur.  :_schater

Poetser

Citaat van: Stiens op februari 13, 2024, 09:31:37






Zien jullie ook dat het hek voor Noord op de onderste rij veel hoger is dan op Oost?

papier

Denk omdat men daar toch wel gaat staan? En men op oost zit en dan tegen een hek aan zit te kijken?

Poetser

Citaat van: papier op februari 13, 2024, 20:34:31
Denk omdat men daar toch wel gaat staan? En men op oost zit en dan tegen een hek aan zit te kijken?

Ja dat denk ik ook. Plus ik herinner mij nu ook van de inloopavond dat er ook ruimte moet zijn voor spandoeken.

Geelblauwstiens

Citaat van: Poetser op februari 13, 2024, 20:32:04
Zien jullie ook dat het hek voor Noord op de onderste rij veel hoger is dan op Oost?
Ik meende ivm spandoekophang-optie.