Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: Zuid1991 op februari 01, 2024, 17:27:33
Weet iemand waarom het glas v.d zijkanten tribunes, niet doorgetrokken worden tot helemaal beneden?
Nu ist voor de helft. Lijkt mij dat het nu via zijkanten alsnog nat kan worden.

Geeft een mooiere uitstraling. Het benadrukt de open hoeken en de lichtmasten. En je behoudt zicht op bijvoorbeeld het scorebord. Elke extra meter kost ook weer extra geld, dus voor de club ook beter op deze manier.
Nat worden weet ik niet hoor. Daar beneden heeft weer en wind toch minder vrij spel. We hebben het op de huidige Noordtribune ook zo en daar is het maar heel zelden een probleem. Komt ook omdat de huidige Oosttribune geen beschutting geeft en onze nieuwe tribunes wel natuurlijk.

Hirsch

Wanneer staat de lening bij de gemeenteraad op de agenda? Is hier iets over bekend?

Grijskijkert

Citaat van: Hirsch op februari 06, 2024, 22:51:41
Wanneer staat de lening bij de gemeenteraad op de agenda? Is hier iets over bekend?
Is om de wedstrijd van vandaag verzet naar over 2 weken geloof ik...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op februari 07, 2024, 08:17:55
Is om de wedstrijd van vandaag verzet naar over 2 weken geloof ik...

Wat is dat nou voor onzin om dat daarom te verzetten.  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: michello op februari 07, 2024, 08:56:16
Wat is dat nou voor onzin om dat daarom te verzetten.  :_schater
Werd in de sportcast gezegd(A. de Boer).
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Ja klopt, maar is natuurlijk nergens voor nodig. Het is al een strakke planning en dan maar w??r verzetten.

Grijskijkert

Citaat van: michello op februari 07, 2024, 09:10:53
Ja klopt, maar is natuurlijk nergens voor nodig. Het is al een strakke planning en dan maar w??r verzetten.
Eensch :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Sakas

Ik snap hem wel, anders ontbreken alle gemeenteraadsleden met een seizoenkaart en dan kan het wel eens negatief uitvallen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Citaat van: Sakas link=topic=11.msg349923#  date=1707306147
Ik snap hem wel, anders ontbreken alle gemeenteraadsleden met een seizoenkaart en dan kan het wel eens negatief uitvallen.
:thumbsup

Hirsch

Citaat van: Grijskijkert op februari 07, 2024, 08:17:55
Is om de wedstrijd van vandaag verzet naar over 2 weken geloof ik...

Zie dat deze nu op de agenda voor 28 februari staat inderdaad. Mogelijk net die dag dat we de halve finale spelen...
Maar dan dus alweer drie weken uitstel  :|

Beul B

Ik rij er elke dag twee keer langs naar mijn werk. Vanmorgen vroeg in het donker branden alle lampen onder alle tribunedaken. Dat geeft al een mooi gezicht. Zo'n zin aan om voor het eerst daar een wedstrijd mee te maken.

Poetser

Benieuwd of de 'gewone' supporter ook binnenkort een kijkje mag komen nemen.

Bankzitter

Citaat van: Beul B op februari 09, 2024, 15:07:07
Ik rij er elke dag twee keer langs naar mijn werk. Vanmorgen vroeg in het donker branden alle lampen onder alle tribunedaken. Dat geeft al een mooi gezicht. Zo'n zin aan om voor het eerst daar een wedstrijd mee te maken.

Dan zitten ze dus "gewoon" al aangesloten op het netwerk? Ik meen dat daar ook wat gedoe om was.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op februari 09, 2024, 17:13:23
Dan zitten ze dus "gewoon" al aangesloten op het netwerk? Ik meen dat daar ook wat gedoe om was.
Het gaat vooral om de piek belasting, stroom is er wel...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Oow,gewoon zondagmiddag wedstrijden bij de KNVB vragen dan.