Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Weet iemand waarom het glas v.d zijkanten tribunes, niet doorgetrokken worden tot helemaal beneden?
Nu ist voor de helft. Lijkt mij dat het nu via zijkanten alsnog nat kan worden.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Hirsch

Prachtig! Mooi dat we ons op deze manier verbinden met de regio.  |:)
En een bijdragen aan het supportershome.
Volgende week uitkomst of we augustus gaan halen; met z?n allen de schouders er onder!

https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/16239339/nij-underkommen-sc-cambuur-krijt-de-namme-kooi-stadion

Grijskijkert

Heel mooi dit...ze zijn achter de schermen goed bezig..
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Dus we gaan naar de Cambuurkooi, het kan erger.

Noordcambuur

Prachtig en een hele goeie sponsor en mooi dat ze een mooi bedrag in supporters home  :proost

Bernardo

Zolang ze maar betalen maakt het mij niks uit. In de volksmond blijft het toch gewoon Cambuur stadion  :proost

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op februari 01, 2024, 17:27:33
Weet iemand waarom het glas v.d zijkanten tribunes, niet doorgetrokken worden tot helemaal beneden?
Nu ist voor de helft. Lijkt mij dat het nu via zijkanten alsnog nat kan worden.

Dat viel mij ook al op ja .

Noordcambuur

Allemaal mooi nieuws deze week en we denderen door :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: hobbes op februari 01, 2024, 17:49:34
Dus we gaan naar de Cambuurkooi, het kan erger.
Als er maar geen Kooi gevechten gaan plaats vinden. :_schater

Stiens

Citaat van: Hirsch op februari 01, 2024, 17:38:41
Prachtig! Mooi dat we ons op deze manier verbinden met de regio.  |:)
En een bijdragen aan het supportershome.
Volgende week uitkomst of we augustus gaan halen; met z?n allen de schouders er onder!

https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/16239339/nij-underkommen-sc-cambuur-krijt-de-namme-kooi-stadion

Mooi en eerlijk verhaal. Komt wel goed met dat stadion  |:) |:) |:)

sunderland

Mijn zoon las mij voor hoe de supporters verenigingen hadden gereageerd nadat ze met de eigenaar hadden gesproken. Mooi dat ze dit hebben gedaan. Mooi .

PePe

Zou Kooi er in zijn gestapt,  als we later dan augustus gaan verhuizen?
Volgens mij gaan we in augustus over.

Hirsch

Citaat van: Zuid1991 op februari 01, 2024, 17:27:33
Weet iemand waarom het glas v.d zijkanten tribunes, niet doorgetrokken worden tot helemaal beneden?
Nu ist voor de helft. Lijkt mij dat het nu via zijkanten alsnog nat kan worden.

Als je ze door trekt zijn we een soort Gelredome met afgesloten hoeken.


Grijskijkert

Citaat van: PePe op februari 01, 2024, 23:20:17
Zou Kooi er in zijn gestapt,  als we later dan augustus gaan verhuizen?
Volgens mij gaan we in augustus over.
De 750K die hij stort gaat ook direct naar de afbouw en er zullen nog een aantal volgen.. 75K in ons supportershome allemaal om het proces te versnellen.
IN HENK WE TRUST!!!