Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op januari 22, 2024, 19:12:00
Dus het lijkt helaas waar te zijn....
Communicatie....
Inderdaad de communicatie... en vind dat het grootste project van de club ook maar weinig aandacht krijgt, hier moeten elke dag foto's van komen met een klein tekstje op een simpele internetsite..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

#10261
Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 19:15:07
Inderdaad de communicatie... en vind dat het grootste project van de club ook maar weinig aandacht krijgt, hier moeten elke dag foto's van komen met een klein tekstje op een simpele internetsite..
Nou juist dat. Bovendien, we zijn een volksclub; waarom laat je geen supporters een kleine rondleiding geven.
Ik lees en zie dat o.a sponsoren al diverse keren het stadion hebben bezocht.
De supporters zijn de club (niks ten nadele van sponsors).
Nu zie je 1 x per 2 weken wat foto's.
Dit moet ons tweede huis weer gaan worden...

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op januari 22, 2024, 19:18:03
Nou juist dat. Bovendien, we zijn een volksclub; waarom laat je geen supporters een kleine rondleiding geven.
Ik lees en zie dat o.a sponsoren al diverse keren het stadion hebben bezocht.
De supporters zijn de club (niks ten nadele van sponsors).
Inderdaad en daar wat foto's van maken dit zorg voor een binding/hype wat weer een vol stadion op kan leveren.
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 19:09:23
Dan is er nog 8 maand voor de afbouw, lijkt mij prima.. dus geen twijfel!
Laten we het hopen, ??n maand erbij en het wordt zomer 2025. Dat zou al helemaal een flinke domper zijn. Project Stadion heeft eigenlijk altijd al tegengevallen qua deadlines.

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 22, 2024, 19:56:10
Laten we het hopen, ??n maand erbij en het wordt zomer 2025. Dat zou al helemaal een flinke domper zijn. Project Stadion heeft eigenlijk altijd al tegengevallen qua deadlines.
De deadline van van Wijnen wordt gehaald april en misschien eerder. Januari 2025 spreken we over, en beweer je dat een maand(februari) het zomer is? Er is voor Januari gekozen om armslag te hebben, je hebt dan een maand spelling, voor de afbouw staat 6 maanden in gepland..
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 20:02:26
De deadline van van Wijnen wordt gehaald april en misschien eerder. Januari 2025 spreken we over, en beweer je dat een maand(februari) het zomer is? Er is voor Januari gekozen om armslag te hebben, je hebt dan een maand spelling, voor de afbouw staat 6 maanden in gepland..
Je gaat niet tijdens een seizoenshelft van stadion wisselen lijkt me? Dan kan je stadion wel ready zijn, maar dat gaat niet gebeuren.

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 22, 2024, 20:10:08
Je gaat niet tijdens een seizoenshelft van stadion wisselen lijkt me? Dan kan je stadion wel ready zijn, maar dat gaat niet gebeuren.
Dat gaat dus gebeuren...
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 20:12:27
Dat gaat dus gebeuren...
Dat we er in februari in spelen zeg maar, terwijl we de eerste wedstrijden na winterstop al hebben gehad? Of dat we ervoor al overgaan?

Noordcambuur

Dus helft van het seizoen in het oude stadion en 2e helft van het seizoen in het nieuwe stadion.
Zo dan moet er nog wat geregeld worden waar iedereen moet zitten in het nieuwe stadion  :y

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 20:12:27
Dat gaat dus gebeuren...

de vorige ronde van uitstel had dit als reden :wall

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 22, 2024, 20:15:24
Dat we er in februari in spelen zeg maar, terwijl we de eerste wedstrijden na winterstop al hebben gehad? Of dat we ervoor al overgaan?
Ik zeg toch de hele tijd januari...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op januari 22, 2024, 20:16:39
de vorige ronde van uitstel had dit als reden :wall
Ik bedenk het niet he, don't shoot the messenger :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 22, 2024, 20:15:31
Dus helft van het seizoen in het oude stadion en 2e helft van het seizoen in het nieuwe stadion.
Zo dan moet er nog wat geregeld worden waar iedereen moet zitten in het nieuwe stadion  :y
Alleen voor West gaan er dingen echt veranderen.. maar zal wel een organisatorisch uitdaging worden.
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 20:16:54
Ik zeg toch de hele tijd januari...
Aha ok? daar sloeg dat 'dat gaat dus gebeuren' op, maar dan zijn we het erover eens dat als het nog verder uitloopt we pas in de zomer kunnen aftrappen. Stel (we gaan er niet vanuit) het stadion is pas in februari klaar dan ga je in de zomer over. Toch?

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 22, 2024, 20:22:32
Aha ok? daar sloeg dat 'dat gaat dus gebeuren' op, maar dan zijn we het erover eens dat als het nog verder uitloopt we pas in de zomer kunnen aftrappen. Stel (we gaan er niet vanuit) het stadion is pas in februari klaar dan ga je in de zomer over. Toch?
Ja :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!