Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Zijn wij het eerste stadion met skyboxen voor het uitpubliek  :?

DK

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:01:40
Als dit waar is (wat ik niet denk) dan kunnen we de lening van de gemeente wel op onze buik schrijven. En heb voor mij geen legitieme reden gehoord, want met de lening van de gemeente zijn de financi?n voor de afbouw rond. Omdat het wat mij betreft een roddel is en moet de club op elke roddel reageren?

ik meende dat Cambuur zelf ook nog enige miljoenen bij elkaar moest sprokkelen, naast de lening van de gemeente toch?

Grijskijkert

Citaat van: DK op januari 22, 2024, 13:05:30
ik meende dat Cambuur zelf ook nog enige miljoenen bij elkaar moest sprokkelen, naast de lening van de gemeente toch?
Dat is toch al rond, is volgens mij ook een paar keer in de media benoemd.
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


Noordcambuur


janou


Grijskijkert

#10251
Onder druk van grote sponsors een maand of 4 uitstel om te starten in helemaal "klaar" stadion...
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 18:17:58
Vertraging van een maand of 4...

Dat betekend nog een jaar in het oude stadion of in de winter over?

Inferno-058

Citaat van: Harry L. op januari 22, 2024, 18:20:27
Dat betekend nog een jaar in het oude stadion of in de winter over?
In de winter over lijkt me

Grijskijkert

#10254
Citaat van: Inferno-058 op januari 22, 2024, 18:26:50
In de winter over lijkt me
Ja dat is nu de bedoeling...Maar er zijn geen financi?le problemen!
IN HENK WE TRUST!!!

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 18:17:58
Onder druk van grote sponsors een maand of 4 uitstel om te starten in helemaal "klaar" stadion...

Cambuur heeft geen ?grote? sponsoren

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op januari 22, 2024, 18:33:00
Cambuur heeft geen ?grote? sponsoren
Onder andere de naamgever van het stadion, bier sponsor, cateringbedrijf en dijkstra/draisma, etc :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2024, 18:27:41
Ja dat is nu de bedoeling...Maar er zijn geen financi?le problemen!
Ik merk enige twijfel op dat we dat zelfs niet gaan halen, of heb ik dat mis?

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 22, 2024, 19:07:54
Ik merk enige twijfel op dat we dat zelfs niet gaan halen, of heb ik dat mis?
Dan is er nog 8 maand voor de afbouw, lijkt mij prima.. dus geen twijfel!
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2024, 10:40:19
Ik typ toch ook; ALS het waar is. Dus ga ik er gemakshalve maar vanuit dat het hopelijk een roddel is. Anders zou het niet best zijn...
Dus het lijkt helaas waar te zijn....
Communicatie/transperantie naar de achterban is nog niet het sterkste punt van Cambuur helaas.