Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Gemeente Leeuwarden heft het besluit voor het verstrekken van een lening twee weken uitgesteld.

nee,wel?

Citaat van: Stiens op december 04, 2023, 20:18:56
Yvey gaat daar een rol in spelen: https://www.yvey.nl/

ok   hoop dan op een iets breder segment dan broodje kroket frikadel en hamburger en puntzak friet.

nee,wel?

Citaat van: Poetser op december 04, 2023, 20:55:38
Die doen ook VVV zie ik.. ?6,- voor een biertje.

dat doen ze zodat ze niet meer op het veld belande :y

Bankzitter

Citaat van: nee,wel? op december 04, 2023, 20:59:26
ok   hoop dan op een iets breder segment dan broodje kroket frikadel en hamburger en puntzak friet.

Toch minimaal een sushiyent, een oesterbar en genoeg vegan opties.

Westerpark

Citaat van: Stiens op december 04, 2023, 20:18:56
Yvey gaat daar een rol in spelen: https://www.yvey.nl/

Dit is niet langer het geval, er is een nieuwe partij in beeld.
Vandaag volgt trouwens een interessante update over de inrichting van de tribunes.

papier

Voor wat betreft de drankjes is het toch het de bedoeling dat de vrijwilligers deze blijven schenken?

weestwel

Citaat van: papier op december 05, 2023, 09:24:30
Voor wat betreft de drankjes is het toch het de bedoeling dat de vrijwilligers deze blijven schenken?

Of je zet er wat onderbetaalde kids neer als verdienmodel.

papier

Citaat van: weestwel op december 05, 2023, 10:15:06
Of je zet er wat onderbetaalde kids neer als verdienmodel.

Dat kost meer. Ik vind het eerlijk gezegd een deel van de charme van onze club, bekende gezichten, persoonlijk.

Eewal

Citaat van: papier op december 05, 2023, 10:19:05
Dat kost meer. Ik vind het eerlijk gezegd een deel van de charme van onze club, bekende gezichten, persoonlijk.
ik hoop dat we echt gaan professionaliseren eerlijk gezegd. natuurlijk kunnen de bestaande vrijwilligers hier een rol in spelen.

papier

Citaat van: Eewal op december 05, 2023, 10:32:58
ik hoop dat we echt gaan professionaliseren eerlijk gezegd. natuurlijk kunnen de bestaande vrijwilligers hier een rol in spelen.

Wat is voor jou als stadionbezoeker het verschil?

janou

Citaat van: Westerpark op december 05, 2023, 09:04:35
Vandaag volgt trouwens een interessante update over de inrichting van de tribunes.

Vanuit Cambuur zelf?

Eewal

Citaat van: papier op december 05, 2023, 10:49:32
Wat is voor jou als stadionbezoeker het verschil?
ik zit op west en alles gaat helaas vreselijk traag. ik krijg de verkeerde bestellingen soms. het is allemaal hartstikke schattig, maar de club loopt hiermee geld mis. het maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit, ik denk nu even vanuit het belang van de club.

nee,wel?

nou suhshi en vegan kan me gestolen worden dacht meer aan broodje warm vlees shoarma beenham datsoort,
cambuur gaat een samenwerking aan met Firda of die is er al die verzorgen ook opleidingen in hospitality dus kunnen de leerlingen mooi stage lopen tijdens de wedstrijden,echter zullen er flink veel vrijwilligers bijmoeten voor het bestieren van de horeca dan,en de vrijwilliger moet accepteren dat diegene weinig van de wedstrijd meekrijgt,op de scheiding zuid/oost waar de vrijwilligers uit dokkum de biertent runnen hebben nog een klein schermpje hangen zodat ze toch nog wat kunnen zien.

papier

Citaat van: Eewal op december 05, 2023, 11:25:48
ik zit op west en alles gaat helaas vreselijk traag. ik krijg de verkeerde bestellingen soms. het is allemaal hartstikke schattig, maar de club loopt hiermee geld mis. het maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit, ik denk nu even vanuit het belang van de club.

Op Oost gaat het prima, dus dat houd ik dan graag in stand.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Westerpark op december 05, 2023, 09:04:35

Ben benieuwd :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021