Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Poetser op december 01, 2023, 11:23:41
Ah, een Noord-ganger.

Knap stukje inlevingsvermogen maat.  :thumbsup

Nu een noordganger. Toen ik op west zat maakte ik de keuze om daar te zitten en dus niet in de rust naar het hertje te kunnen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Eewal op december 01, 2023, 11:27:43
wat een knappe weloverwogen keuzes heb jij in het leven gemaakt. Respect daarvoor man!

Bedankt!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: hobbes op december 01, 2023, 11:27:21
En de keuze om wel of niet te helpen wordt ook wel overwogen gemaakt.

Eens, maar om dat zo hier jankend te plaatsen.  :_schater

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op december 01, 2023, 11:39:23
Eens, maar om dat zo hier jankend te plaatsen.  :_schater
ik geef alleen mijn mening jochie

papier

Op de website mag best wat aandacht zijn voor aankleding van de supporterspleinen bij Zuid en Oost. Ik snap ook wel dat je een supportershome iets extra's wil geven ten opzichte van de rest en dat daar dan meer geld naartoe gaat. En ik snap ook nog wel dat de homes op noord komen en niet tijdens de wedstrijd (voor en na lijkt me nog wel te doen?) open zijn voor alle tribunes. Maar dat betekent niet dat je geen aandacht moet hebben voor de supporterspleinen bij Zuid en Oost, dat is in het huidige stadion ook niet zo. Geef daar ook gewoon wat aandacht voor, je kan niet 2 homes hebben met gouden kranen en diamanten kroonluchters en de supporters op Oost en Zuid zonder verwarming in kaal beton laten staan. Ik begrijp die irritatie best wel. Als ik 200 euro bijdraag dan vind ik het prima dat er 150 naar de homes gaat, maar doe ook een paar tientjes naar Oost en Zuid aub.

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op december 01, 2023, 11:09:40
Wat een gejank hier joh...

Je hebt de keuze waar je gaat zitten. Alle tribunes krijgen een eigen identiteit met voor en nadelen. En het is aan de supporter waar die gaat zitten en welke voorwaarden hier bij horen. Prima toch?
Als je zo nodig in het supporters home wil komen heb je de keus welk argument je belangrijker vindt de zitplaats en niet bij supportershome of supportershome en op noord.
Achter Oost komt ook een koffie ruimte. Knal er een paar boxjes neer ook prima toch?

- West: Sponsoren.
- Noord: De fanatieke aanhang. (ja die zitten elders ook wel) en supportershome.
- Oost: Tribune van jan en alle man en lekker zitten.
- Zuid: Familie tribune en uitvak.

Ik ben 30 jaar geleden op oost Vak 19 begonnen, daarna Vak 7 op west en laatste 8 jaar op Noord.
En die keuzes heb ik wel overwogen genaakt. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Gewoon ophouden met janken joh... Er zijn veel ergere dingen in de wereld.
Maar men zich al niet druk over maakt?  :_schateren

En dan van die reacties, ik wil alleen helpen als ik er ook in mag? Wat een calimero gedrag.   :O
Eens!
Ook wel benieuwd of de 'jankerds' die hier gal spugen, afgelopen woensdag zijn geweest op de info avond en daar hun mening hebben gegeven?

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op december 01, 2023, 12:34:54
Eens!
Ook wel benieuwd of de 'jankerds' die hier gal spugen, afgelopen woensdag zijn geweest op de info avond en daar hun mening hebben gegeven?

Deze jankerd was niet op de hoogte. Want volgens deze jankerd is daar ook weinig ruchtbaarheid aan gegeven

KlinkHamer

Citaat van: sunderland op november 30, 2023, 12:49:24
Die grote gezamenlijke plek is een beetje afgekeken van Utrecht zeiden ze .Daar ben ik wel eens geweest en dat vond ik geweldig.

Dat is prima in orde daar bij Utrecht met als grote voordeel dat je buitenom voor de wedstrijd naar een ander vak kunt lopen, maw niet afgesloten voor de andere tribunes.
Dat is toch het overwegen waard, gezellig en goed voor de omzet.
Dik een uur van te voren erheen, een paar biertjes en wat eten (eten is daar prima, 10x beter dan die troep van event catering) en dan rustig naar je plaats lopen.
Mooi is ook die scheiding, een ruimte met een gezellige  zangert en een ruimte voor de mensen die de avond te voren niet naar bed zijn geweest.  8P
Ik zou het heel vreemd vinden als het alleen toegankelijk zou zijn voor Noord voor de wedstrijd.
Moet toch mogelijk zijn om een loop te maken zodat het voor iedereen behalve west (die zoeken het maar uit) toegankelijk is.
De eventuele extra kosten verdien je heel snel terug.

Zuid1991

Citaat van: Poetser op december 01, 2023, 12:38:34
Deze jankerd was niet op de hoogte. Want volgens deze jankerd is daar ook weinig ruchtbaarheid aan gegeven
Dan heeft 'jankerd' dus geen sociale media zoals, Twitter, Facebook, instagram e.d?

papier

Citaat van: KlinkHamer op december 01, 2023, 12:40:56
Dat is prima in orde daar bij Utrecht met als grote voordeel dat je buitenom voor de wedstrijd naar een ander vak kunt lopen, maw niet afgesloten voor de andere tribunes.
Dat is toch het overwegen waard, gezellig en goed voor de omzet.
Dik een uur van te voren erheen, een paar biertjes en wat eten (eten is daar prima, 10x beter dan die troep van event catering) en dan rustig naar je plaats lopen.
Mooi is ook die scheiding, een ruimte met een gezellige  zangert en een ruimte voor de mensen die de avond te voren niet naar bed zijn geweest.  8P
Ik zou het heel vreemd vinden als het alleen toegankelijk zou zijn voor Noord voor de wedstrijd.
Moet toch mogelijk zijn om een loop te maken zodat het voor iedereen behalve west (die zoeken het maar uit) toegankelijk is.
De eventuele extra kosten verdien je heel snel terug.

Nu zie je dat Cafe Cambuur die rol vervult voor veel mensen die ook op Zuid/Oost zitten. Een home/cafe is toch een ander gevoel dan het supportersplein.

Beul B

Zullen we maar in het oude stadion blijven?????  Zijn we ook van dit oeverloze geneuzel af.

Noordcambuur

Volgens mij zouden we een supportershome buiten het stadion krijgen dat waren de plannen een jaar geleden maar dat gebeurt nu niet meer zeker.

sunderland

Krijg steeds meer door dat 2024 nog niks in ons nieuwe stadion wordt gespeeld

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op december 01, 2023, 12:34:54
Eens!
Ook wel benieuwd of de 'jankerds' die hier gal spugen, afgelopen woensdag zijn geweest op de info avond en daar hun mening hebben gegeven?

Nee srry mij te ver voor een vergadering en ik werk ook nog door de week, bedankt dat je mij en andere supporters als jankerd bestempeld. Grote jongen.
Wat valt mij dat tegen hier zeg.... 1 geel blauwe familie is het dus niet. Laatst wel iemand die een pasje systeem opperde, of een kcc  tekentje op je seizoenkaart dat je dan naar binnen kon voor de wedstrijd. Dat is meedenken met je mede supporter... Maar dit soort reacties dat ik, ik, ik daar moet ik van op de pot.
Ik zit op OOST ik blijf op OOST en stond vroeger op zuid bij de MI side. Maakt niet uit waar je bent in het stadion, als Cambuur je club en je liefde is zou je altijd toegang moeten hebben tot je eigen supportershome.
Zo denk ik er over.

Zuid1991

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 02, 2023, 01:03:04
Nee srry mij te ver voor een vergadering en ik werk ook nog door de week, bedankt dat je mij en andere supporters als jankerd bestempeld. Grote jongen.
Wat valt mij dat tegen hier zeg.... 1 geel blauwe familie is het dus niet. Laatst wel iemand die een pasje systeem opperde, of een kcc  tekentje op je seizoenkaart dat je dan naar binnen kon voor de wedstrijd. Dat is meedenken met je mede supporter... Maar dit soort reacties dat ik, ik, ik daar moet ik van op de pot.
Ik zit op OOST ik blijf op OOST en stond vroeger op zuid bij de MI side. Maakt niet uit waar je bent in het stadion, als Cambuur je club en je liefde is zou je altijd toegang moeten hebben tot je eigen supportershome.
Zo denk ik er over.
Neem dat woord 'jankerd' niet suh serieus. Staat niks voor niks tussen komma's en ik refereer met dit woord op een post van een ander.
Excuus als dit dus wel serieus binnen komt bij jou.
Mijn strekking of velen op de info avond hun mening hebben gegeven komt voort door het gezeur en gezever wat continu op het forum geplaatst wordt over het supportershome.
Het is veel beter om met elkaar in gesprek te gaan hierover lijkt mij.
En alle respect voor mensen zoals jij, die van ver moeten komen.
Volgens mij zijn wij in het stadion nog steeds 1 grote cambuur familie   |:)
Goed weekend kerel