Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op december 02, 2023, 08:13:56
Neem dat woord 'jankerd' niet suh serieus. Staat niks voor niks tussen komma's en ik refereer met dit woord op een post van een ander.
Excuus als dit dus wel serieus binnen komt bij jou.
Mijn strekking of velen op de info avond hun mening hebben gegeven komt voort door het gezeur en gezever wat continu op het forum geplaatst wordt over het supportershome.
Het is veel beter om met elkaar in gesprek te gaan hierover lijkt mij.
En alle respect voor mensen zoals jij, die van ver moeten komen.
Volgens mij zijn wij in het stadion nog steeds 1 grote cambuur familie   |:)
Goed weekend kerel

Ik heb dit vorig jaar aangekaart op de supportersavond over het nieuwe stadion bij de supportersgroepen.

Niet het idee dat ik serieus genomen werd. Laat staan dat er open werd gestaan voor oplossingen.

Nogmaals, ik hoop dat er echt gekeken wordt naar oplossingen, maar heb er een hard hoofd in. Het Home zal exclusief voor Noord worden.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 02, 2023, 01:03:04
Nee srry mij te ver voor een vergadering en ik werk ook nog door de week, bedankt dat je mij en andere supporters als jankerd bestempeld. Grote jongen.
Wat valt mij dat tegen hier zeg.... 1 geel blauwe familie is het dus niet. Laatst wel iemand die een pasje systeem opperde, of een kcc  tekentje op je seizoenkaart dat je dan naar binnen kon voor de wedstrijd. Dat is meedenken met je mede supporter... Maar dit soort reacties dat ik, ik, ik daar moet ik van op de pot.
Ik zit op OOST ik blijf op OOST en stond vroeger op zuid bij de MI side. Maakt niet uit waar je bent in het stadion, als Cambuur je club en je liefde is zou je altijd toegang moeten hebben tot je eigen supportershome.
Zo denk ik er over.
heb er weinig mee te maken omdat ik op Noord zit. Ben het volledig met jou eens.

nee,wel?

ik hoorde vrijdag op de tribune dat op oost ook een bar van 20 meter komt,kan me niet voor stellen dat ze de supporters op oost en zuid in de kou laten staan met betrekking tot voorzieningen,met betrekking tot het supportershome op noord blijf ik erbij dat kvc en cc een pasjes systeem moeten hanteren dat donateurs/leden welkom zijn ongeacht welke tribune je een sk hebt.

papier

#10128
Citaat van: nee,wel? op december 03, 2023, 11:22:03
ik hoorde vrijdag op de tribune dat op oost ook een bar van 20 meter komt,kan me niet voor stellen dat ze de supporters op oost en zuid in de kou laten staan met betrekking tot voorzieningen,met betrekking tot het supportershome op noord blijf ik erbij dat kvc en cc een pasjes systeem moeten hanteren dat donateurs/leden welkom zijn ongeacht welke tribune je een sk hebt.

Dat denk ik ook niet, alleen is het wel slim om daar ook bewust wat aandacht aan te geven. Aankleding voor de supportersfaciliteiten in het algemeen en voor de homes in het bijzonder.

Bij Groningen kunnen volgens mij ook alleen leden van de supportersvereniging in het home komen. Op zich ben ik daar geen voorstander van, anderzijds trek je hier wellicht wel meer leden mee aan (kost ook niks, een lidmaatschap bij de KvC/CC). De keren dat ik er bij Groningen ben geweest was het ook na de wedstrijd en kon je er via de buitenkant bijkomen. Eerlijk is eerlijk, het is straks korter lopen van oost naar het home :P

Noordcambuur

Je moet straks de supporters voor en na de wedstrijd zolang mogelijk in het stadion/supportershome houden.
Alles draait om inkomsten en dat moet je alles goed voor elkaar hebben.
Maar vergeet niet dat alles draait om vrijwilligers.

Ik hoop dat Cambuur Leeuwarden binnenkort duidelijkheid brengt over vacatures van vrijwilligers.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2023, 13:03:12
Je moet straks de supporters voor en na de wedstrijd zolang mogelijk in het stadion/supportershome houden.
Alles draait om inkomsten en dat moet je alles goed voor elkaar hebben.
Maar vergeet niet dat alles draait om vrijwilligers.

Ik hoop dat Cambuur Leeuwarden binnenkort duidelijkheid brengt over vacatures van vrijwilligers.

Ik hoop ook dat Cambuur Leeuwarden dat doet.

Grijskijkert

Schitterend  |:) |:) |:) FOTO: G. Kuipers
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


666

Zo lijkt het net of deze in een woonwijk ligt
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2023, 10:46:44
Schitterend  |:) |:) |:) FOTO: G. Kuipers

Echt geweldig, naast voetbal is ook ons stadion kunst
Henk, held, bedankt

Hirsch

Citaat van: 666 op december 04, 2023, 12:55:04
Zo lijkt het net of deze in een woonwijk ligt

Als het WTC over een paar jaar verhuisd is er alle ruimte om er echt een woonwijk naast te bouwen!

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

nee,wel?

gaat cambuur zelf de horeca faciliteren,of word dit uitbesteed aan een cateraar?

Stiens


Poetser

Citaat van: Stiens op december 04, 2023, 20:18:56
Yvey gaat daar een rol in spelen: https://www.yvey.nl/

Die doen ook VVV zie ik.. ?6,- voor een biertje.