Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Beul B op november 02, 2023, 12:40:11
persoonlijk vindt ik dat er wel heel veel gezeurd wordt over de lichtmasten. De 1 vindt iets mooi, de ander iets lelijk. Dat is altijd zo. Gelukkig verschillen we allemaal van smaak. Daarom zijn er ook idoten gek van DKV en andere echte supporters gek van onze eigen SCC.  De laatste groep heeft een betere smaak. Maar over de lichtmasten moeten we pas oordelen wanneer ze branden als het donker is, en dan ook nog eens tijdens een wedstrijd. Dan heb je pas referentie.

Nouja, enigszins begrijp ik het wel. Je hebt nu 4 enorme masten waar per mast nu een paar lullige lampjes inhangen. Maar goed, we gaan het zien. Ik zal er zo even langsrijden.

Vlampiep

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 09:11:52
dat bepaal jij toch niet? het wordt inderdaad een prachtig stadion en mislukte lichtmasten.
En jij bepaalt of de masten wel,of niet mooi gevonden mogen worden.

Eewal

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 13:23:02
En jij bepaalt of de masten wel,of niet mooi gevonden mogen worden.
nee hoor, bepaal ik niet. Jij mag ze geweldig vinden. Ik mag ze alleen niet van jou lelijk vinden.

Viper

Lelijk of niet, door de masten heeft het complex in elk geval meer de stadion-vibe gekregen. En misschien moeten we ook blij zijn dat de daken niet met elkaar zijn verbonden, want dan was het speelse effect van de losse tribunes verdwenen. Ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.

DK

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 12:00:52
waarop gebaseerd?

op het feit dat er nog wat miljoenen losgepeuterd moeten worden voor de afbouw, en dat daar dan eerst nog een garantstelling van de gemeente voor moet komen. Dat in combinatie met de retetrage besluitvormingsprocessen bij de gemeente....    :|

Stanley

Citaat van: DK op november 02, 2023, 14:20:54
op het feit dat er nog wat miljoenen losgepeuterd moeten worden voor de afbouw, en dat daar dan eerst nog een garantstelling van de gemeente voor moet komen. Dat in combinatie met de retetrage besluitvormingsprocessen bij de gemeente....    :|
Gemeente moet wel vanwege de plannen nieuwbouwwoningen aan het Cambuurplein. Er is geen weg terug.

SCC

Trots op het nieuwe stadion.
En ja, de lichtmasten lijken wat fragiel: met deze storm, verwacht je bijna dat ze omwaaien/ buigen.

Maaaar, als dan het moment volgend seizoen eindelijk daar is > moet je je voorstellen: we wandelen met duizenden in het donker richting stadion, waar deze 4 goliath's (ja, gestolen van de Rotterdammers deze term) ons uitnodigen en de juiste kan op dirigeren. Dat is toch machtig mooi!

Eewal

#9922
Citaat van: DK op november 02, 2023, 14:20:54
op het feit dat er nog wat miljoenen losgepeuterd moeten worden voor de afbouw, en dat daar dan eerst nog een garantstelling van de gemeente voor moet komen. Dat in combinatie met de retetrage besluitvormingsprocessen bij de gemeente....    :|
het stadion is nu al bijna meer af dan het huidige  :devil. Bovendien is al gezegd dat er straks prima gevoetbald kan worden in een huis waar de zolder nog niet klaar is.

hobbes

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 10:07:29
Dat is een feit. Ze zouden eerst heel anders worden. Dat heb ik inderdaad niet bepaald.

Het feit is gewoon dat smaken verschillen.

weestwel

Die lichtmasten zien er uit als veredelde lantaarnpalen uit het jaar kruik, heel jammer dit.

Vlampiep

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 14:04:30
nee hoor, bepaal ik niet. Jij mag ze geweldig vinden. Ik mag ze alleen niet van jou lelijk vinden.
Iedereen mag er wat van vinden, maar ze worden er niet mooier of lelijker van.

Eewal

Citaat van: hobbes op november 02, 2023, 14:46:30
Het feit is gewoon dat smaken verschillen.
feit is dat eerst alle lampen in de masten zouden hangen...

Stiens

Als er straks een doek o.i.d. in de masten komt te hangen zoals in deze (oude) impressie dan ziet het er misschien ook alweer een stuk minder kaal uit. Daar zijn vast oplossingen voor.


Grijskijkert

Citaat van: Stiens op november 02, 2023, 14:55:59
Als er straks een doek o.i.d. in de masten komt te hangen zoals in deze (oude) impressie dan ziet het er misschien ook alweer een stuk minder kaal uit. Daar zijn vast oplossingen voor.


Wat dacht je van de masten bekleden met geel/blauwe led strips en die met de straat verlichting aan en uit laten gaan..
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 14:51:20
feit is dat eerst alle lampen in de masten zouden hangen...

Dan nog is dat een kwestie van smaak.