Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: Thijs09876 op september 01, 2022, 14:48:14
Als het nieuwe stadion er is , waar gaan de trainingen dan plaatsvinden? Ik neem aan dat ze dat niet op het grad van het stadion gaan doen ..
Volgens de plannen gaan de trainingen gaan naar een nieuw te bouwen complex in de wijk middelsee.

Lore

Citaat van: mario op september 01, 2022, 15:11:36
Volgens de plannen gaan de trainingen gaan naar een nieuw te bouwen complex in de wijk middelsee.

Waar fvc heen gaat?

mario

Citaat van: Lore op september 01, 2022, 19:49:25
Waar fvc heen gaat?
Zo zijn de laatste plannen wel. Zowel Cambuur als FVC zouden de beschikking over max. 3 velden krijgen. De jeugd van Cambuur gaan daar ook heen maar nog niets is in beton gegoten.

PePe

PSV uitnodigen voor de openingswedstrijd van het nieuwe stadion.  _O_

moodygrunn

Citaat van: PePe op oktober 02, 2022, 11:48:59
PSV uitnodigen voor de openingswedstrijd van het nieuwe stadion.  _O_

Laten we aan de KNVB inderdaad maar een makkelijke tegenstander vragen  :proost
In Henk en Sandor we trust

Geelblauwstiens

 :_schater
Citaat van: PePe op oktober 02, 2022, 11:48:59
PSV uitnodigen voor de openingswedstrijd van het nieuwe stadion.  _O_

Viper

De bouw gaat lekker. Bijna alle heipalen zitten in de grond. Rond de jaarwisseling zullen ze wel beginnen met de eerste betonelementen. Het zal hoe dan ook nog flink aanpoten worden.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Viper op oktober 11, 2022, 20:40:37
De bouw gaat lekker. Bijna alle heipalen zitten in de grond. Rond de jaarwisseling zullen ze wel beginnen met de eerste betonelementen. Het zal hoe dan ook nog flink aanpoten worden.

Iemand wat fotos of info over onze bouwput?? :)

PePe

#9308
Ik hoop voordat de winter invalt, dat de fundering dan in de grond zit.
Dan kunnen ze lekker doorwerken. Bovengronds zal het geraamte wel schroefwerk zijn?

Stiens

Citaat van: PePe op oktober 11, 2022, 21:49:53
Bovengronds zal het geraamte wel schroefwerk zijn?

Wordt volledig houtskelet inderdaad!  :proost

J.v.G.

Citaat van: PePe op oktober 11, 2022, 21:49:53
Ik hoop voordat de winter invalt, dat de fundering dan in de grond zit.

De laatste palen gaan deze week de grond in, dat is mooi voor de winter in valt(mocht er een echte winter komen) :thumbsup

Stiens


Sakas

#9312
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 11, 2022, 21:07:27
Iemand wat fotos of info over onze bouwput?? :)

Op de website van het elfstedenpark vind je ook een timelaps terug:
https://www.elfstedenpark.nl/icoon-voor-leeuwarden-en-sc-cambuur/
Laat sien ast foor Cambuur bist!

AL

Uitspraak van Raad van State m.b.t. bouwvrijstelling ook gevolgen voor stadion?

Bernardo

Zoals ik het lees, geldt het alleen voor toekomstige bouwprojecten die nog een vergunning nodig hebben.

Lijkt mij dat dat allemaal al rond is bij het stadion.