Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Dus.. elfstedenpark. Bijzonder.

Bernardo

Citaat van: Sakas op juli 07, 2022, 15:11:17
Ik zit op oost, maar zou er voor tekenen, in geen enkel ander stadion zulke lekkere stoeltjes als op oost.
Die van de hoofdtribune zitten behoorlijk ruk, daarom staat Noord natuurlijk ook!

_O_

Geelblauwstiens

Citaat van: Treb op juli 07, 2022, 16:48:56
Dus.. elfstedenpark. Bijzonder.
Ha wat goed gekozen! Dat is dan 3-0 voor op de boeren. Is daar helaas een dorp en niet 1 van de elfsteden. Mooie link naar de enige echte hoofdstad

Scc4-ever

#9288
Citaat van: Sakas op juli 07, 2022, 15:11:17
Ik zit op oost, maar zou er voor tekenen, in geen enkel ander stadion zulke lekkere stoeltjes als op oost.
Die van de hoofdtribune zitten behoorlijk ruk, daarom staat Noord natuurlijk ook!
de stoeltjes zitten super. Niks mis mee. T enige je kan er doorheen zakken omdat ze zo verweerd zijn. Maar verder is t top. :P :)

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op juli 07, 2022, 14:47:59
Cambuur is trots op het ontwerp van het nieuwe stadion. De Graaf: ?Geen standaard ovaaltje, maar vier losse tribunes. Het wordt echt iets speciaals.? De club neemt de iconische lichtmasten van het oude stadion mee naar de nieuwe locatie. De Graaf: ?Een ijkpunt van de oude locatie als monument op deze plek. Daar zijn we heel blij mee.'

Op plaatjes staan lichtmasten, de helft kleiner in hoogte...
Gaan ze de huidige een kopje kleiner maken?
Wel gaaf dat de oude meegaan!

Ja, kader der bezuinigingen? Van de ene kant prachtig dat de oude skyline mee verhuisd. Alleen past dit bij het nieuwe onderkomen? Denk wel dat dit net als bij dkv destijds tijdelijk is. Mocht men in de toekomst de hoeken dicht maken heb je toch andere nodig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Als het uit oogpunt van kosten gebeurt vind ik het helemaal niks.

Hirsch

Bij toeval vond ik de webcam! Lijkt automatisch een timelaps te maken! https://www.elfstedenpark.nl/icoon-voor-leeuwarden-en-sc-cambuur/

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Hirsch op juli 09, 2022, 21:22:37
Bij toeval vond ik de webcam! Lijkt automatisch een timelaps te maken! https://www.elfstedenpark.nl/icoon-voor-leeuwarden-en-sc-cambuur/
Ziet er perfect uit
...grote dank voor t delen hier!

fred

Er staan nu 2 hei installaties  |:)

Galdiano

Citaat van: fred op juli 15, 2022, 17:58:10
Er staan nu 2 hei installaties  |:)

Dat mag ook wel met nog 1600 palen te gaan.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: fred op juli 15, 2022, 17:58:10
Er staan nu 2 hei installaties  |:)
twee keer zo snel!!
Spelen we met de nacompetitie al in nieuwe stadion!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

De taal ook die wordt uitgekraamd door zo'n eigenaar. Denk dat we blij moeten zijn dat een bedrijf als dat zich niet meer met ons stadion bemoeit.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Westerpark

Citaat van: Eewal op juli 07, 2022, 19:51:24
Als het uit oogpunt van kosten gebeurt vind ik het helemaal niks.

Ook vanwege sentiment natuurlijk. Maar het meeverhuizen van de lichtmasten is niet langer aan de orde.

Thijs09876

Als het nieuwe stadion er is , waar gaan de trainingen dan plaatsvinden? Ik neem aan dat ze dat niet op het grad van het stadion gaan doen ..