Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2022, 14:37:38
Zie eerdere berichtgevingen. Eerste palen wel nu al, officiele start is volgende week. Wat de reden is heb ik ook geen idee van.

Dat is altijd zo.

Bij onze nieuwbouw woning hadden we ook een "eerste paal". De bijeenkomst was ook een later moment. Door toenmalig wethouder werd er even getoost, en werd iets later de zoveelste paal geslagen.

Voor heiers is het heel lastig te plannen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op juni 30, 2022, 18:34:07
Dat is altijd zo.

Bij onze nieuwbouw woning hadden we ook een "eerste paal". De bijeenkomst was ook een later moment. Door toenmalig wethouder werd er even getoost, en werd iets later de zoveelste paal geslagen.

Voor heiers is het heel lastig te plannen.

Zat er wel een blauw wit muntje onder de eerste paal? Brengt geluk nou, even de grond in boren  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Eerste paal gister middag om 1u de grond in gegaan.
Lc.nl (filmpje)

Beul B

de palen vlogen er vanmorgen ook alweer in. Mooi gezicht

fred

Hop hop alle 1500 er zsm in  |:)

Eewal

Vandaag even op de bouwplaats geweest. Ze mogen best met wat meer mensen aan de slag daar...

Cor

Citaat van: Eewal op juli 04, 2022, 16:23:02
Vandaag even op de bouwplaats geweest. Ze mogen best met wat meer mensen aan de slag daar...

Dus toen heb je aangeboden om te helpen?  :proost

Eewal

Citaat van: Cor op juli 05, 2022, 10:08:51
Dus toen heb je aangeboden om te helpen?  :proost
zou graag helpen,maar ben bang dat het stadion dan na 2 jaar instort  :devil

Stiens


Zuid1991

#9279
Citaat van: Eewal op juni 21, 2022, 10:35:04
de geluidsboxen verhuizen ook mee!

Cambuur is trots op het ontwerp van het nieuwe stadion. De Graaf: ?Geen standaard ovaaltje, maar vier losse tribunes. Het wordt echt iets speciaals.? De club neemt de iconische lichtmasten van het oude stadion mee naar de nieuwe locatie. De Graaf: ?Een ijkpunt van de oude locatie als monument op deze plek. Daar zijn we heel blij mee.'

Op plaatjes staan lichtmasten, de helft kleiner in hoogte...
Gaan ze de huidige een kopje kleiner maken?
Wel gaaf dat de oude meegaan!

Scc4-ever

#9280
Citaat van: Zuid1991 op juli 07, 2022, 14:47:59
Cambuur is trots op het ontwerp van het nieuwe stadion. De Graaf: ?Geen standaard ovaaltje, maar vier losse tribunes. Het wordt echt iets speciaals.? De club neemt de iconische lichtmasten van het oude stadion mee naar de nieuwe locatie. De Graaf: ?Een ijkpunt van de oude locatie als monument op deze plek. Daar zijn we heel blij mee.'
en de schitterende verweerde stoeltjes worden ook weer geplaatst in t nieuwe stadion  :P.

Sakas

Citaat van: Scc4-ever op juli 07, 2022, 14:50:44
en de schitterende verweerde stoeltjes worden ook weer geplaatst in t nieuwe stadion  :P.

Ik zit op oost, maar zou er voor tekenen, in geen enkel ander stadion zulke lekkere stoeltjes als op oost.
Die van de hoofdtribune zitten behoorlijk ruk, daarom staat Noord natuurlijk ook!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Eewal

Citaat van: Sakas op juli 07, 2022, 15:11:17
Ik zit op oost, maar zou er voor tekenen, in geen enkel ander stadion zulke lekkere stoeltjes als op oost.
Die van de hoofdtribune zitten behoorlijk ruk, daarom staat Noord natuurlijk ook!
Oost is laatst ergens op een vakbeurs uitgeroepen tot lelijkste oosttribune ter wereld.

Sakas

Citaat van: Eewal op juli 07, 2022, 15:31:48
Oost is laatst ergens op een vakbeurs uitgeroepen tot lelijkste oosttribune ter wereld.

Komt zeker omdat ik daar zit, trekt het gemiddelde idd flink omlaag  :X
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Eewal

Citaat van: Sakas op juli 07, 2022, 16:05:47
Komt zeker omdat ik daar zit, trekt het gemiddelde idd flink omlaag  :X
er staat me idd vaag iets  bij dat jouw naam op het evaluatieformulier stond :devil