Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

 
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 27, 2022, 19:13:59
Met zo?n nickname gaan we jou dat niet vertellen

                                      :_schater

Unknown

De eerste palen zijn aangekomen. Rammen maar  :0=

Viper

Zou het dezer dagen dan toch al beginnen? Ik zag dat de heistelling is verplaatst naar de zuidzijde.

Eewal

Volgens Twitter zit de eerste er al in

Marc S

Misschien wel voorboringen

Viper

#9260
Daar lijkt het wel op, inderdaad.

Bernardo

Volgens KVC zitten de eerste palen erin

De Gast

Vaak wel even een feestelijke gelegenheid.. maar daar doen we niet aan?

Viper

Dat vind ik ook frappant. Als BVO wil je hier toch een feestje van maken? Maar wellicht komt er nog wat.

Eewal

Citaat van: De Gast op juni 30, 2022, 14:29:03
Vaak wel even een feestelijke gelegenheid.. maar daar doen we niet aan?
gaan de eerste palen er in, is het weer niet goed?

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 30, 2022, 14:29:03
Vaak wel even een feestelijke gelegenheid.. maar daar doen we niet aan?

Zie eerdere berichtgevingen. Eerste palen wel nu al, officiele start is volgende week. Wat de reden is heb ik ook geen idee van.

Viper

Dat zal dan met alle betrokken partijen zijn vermoed ik. Het is tenslotte ook een historisch moment voor de stad. :thumbsup

J.v.G.

Of een feestje bij de laatste paal?

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op juni 30, 2022, 14:45:44
Of een feestje bij de laatste paal?

na de laatste paal zullen er vele feestjes volgen of bedoel je dat niet :_schater

De Gast

Zou het niet zo zijn dat ze een concrete datum en tijdstip stilhouden om een enorme toeloop te vermijden?