Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Het is nog maar januari??ik hoop dat het snel april is dan de paal erin?. :y

De Gast

Weer een maandje voorbij inmiddels. Gaan we starten op 1 april? Kunnen we nog een nieuwjaarsrede verwachten met meer info?

Noordcambuur

Het is me veel te rustig om het nieuwe stadion.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op januari 29, 2022, 08:53:42
Het is me veel te rustig om het nieuwe stadion.

Klopt. Was gisteren nog bij de ijshal. Geen hasses.

Viper

Je krijgt steeds meer het idee dat ?de eerste paal in het voorjaar? inhoudt dat dan de voorbereidende grondwerkzaamheden beginnen, dus dan zouden er weer een paar maanden bijkomen. Je wordt namelijk niet vrolijk van die puinhoop daar. Ze mogen daarmee wel snel zijn. Hopelijk is het glas bij mij weer eens halfleeg.

Oebieman

Citaat van: Viper op januari 29, 2022, 12:29:18
Je krijgt steeds meer het idee dat ?de eerste paal in het voorjaar? inhoudt dat dan de voorbereidende grondwerkzaamheden beginnen, dus dan zouden er weer een paar maanden bijkomen. Je wordt namelijk niet vrolijk van die puinhoop daar. Ze mogen daarmee wel snel zijn. Hopelijk is het glas bij mij weer eens halfleeg.

Na al die jaren van aanmodderen (zo lijkt het van afstand) en uitstel, is het niet heel vreemd dat het glas halfleeg is  ;(
Ik volg het nieuws omtrent het stadion ook al een flinke poos met een schuinoog. Bij mij gaat het idee pas leven als de eerste paal de grond in gaat. Voor mij is dan eigenlijk pas het punt van No-return bereikt.

Geelblauwstiens

Citaat van: Treb op januari 29, 2022, 11:55:46
Klopt. Was gisteren nog bij de ijshal. Geen hasses.
Wat is je verwachting? Dat er in januari een peloton grondwerk-machines geparkeerd worden om over 8 weken te gaan beginnen?

Treb

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 29, 2022, 13:03:09
Wat is je verwachting? Dat er in januari een peloton grondwerk-machines geparkeerd worden om over 8 weken te gaan beginnen?

Ik maak een geintsje


justremco

Citaat van: De Gast op januari 29, 2022, 07:41:31
Weer een maandje voorbij inmiddels. Gaan we starten op 1 april? Kunnen we nog een nieuwjaarsrede verwachten met meer info?

Volgens vd Belt gaat de eerste paal in week 17 de grond in, weet alleen niet meer in welk filmpje hij dit vertelde

Collingwood

Misschien ter geruststelling van sommige mensen, er komt wat actie in de tent:

https://www.youtube.com/watch?v=pP0EJ-8KVCY
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op februari 01, 2022, 11:03:04
Misschien ter geruststelling van sommige mensen, er komt wat actie in de tent:

https://www.youtube.com/watch?v=pP0EJ-8KVCY

Sommige mensen... zullen zeggen dat de ruimtes nog altijd niet verhuurd zijn.... :D
Henk, held, bedankt

DK

In de LC van vandaag:
CiteerIedereen krijgt alsnog een kans om mee te dingen naar 32 gemeentelijke stukken grond in Leeuwarden: van de WTC/Cambuurgrond tot de plek waar de ggz wil bouwen bij Barrah?s.

gaat dit weer vertraging opleveren mbt start bouw van het stadion??