Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

vialli


Destroyer

Citaat van: Galdiano op mei 08, 2021, 22:45:19
Is er überhaupt ergens ter wereld een stadionplein of een piazza del stadio ter wereld waar geen stadion staan.  :devil :_schater

:_schater ach we hebben ook een toren zonder kerk  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

veteraan

Het stadion is zo langzamerhand de metafoor van hoe Leeuwarden met ambitie omgaat !

De eredivisie is behaald : wat is het vervolg ? aarzeling
Kenniscentrum Wetsus wordt landelijk gesteund : wat is het gevolg....
De R.U.G. start een ambitieuze vestiging : wat volgt ?..

Durft het bestuur van de provinciestad Leeuwarden het wel aan om iets meer te zijn dan een provinciestadje of is iedere ambitie niet besteed aan deze behoudende politici !

Vlampiep

Citaat van: veteraan op mei 09, 2021, 08:16:49
Het stadion is zo langzamerhand de metafoor van hoe Leeuwarden met ambitie omgaat !

De eredivisie is behaald : wat is het vervolg ? aarzeling
Kenniscentrum Wetsus wordt landelijk gesteund : wat is het gevolg....
De R.U.G. start een ambitieuze vestiging : wat volgt ?..

Durft het bestuur van de provinciestad Leeuwarden het wel aan om iets meer te zijn dan een provinciestadje of is iedere ambitie niet besteed aan deze behoudende politici !
Ons gemeentelijk bestuur bestaat boekhouders, activisten, dominees en schoolmeesters die zo nu en dan wat activistische activiteiten ontplooien wat ook nog wat mag gaan kosten. Op sien liwwadders seit; ut sil nooit wat wudde en ut is nooit wat weest.

Grijskijkert

#8704
De eerste paal gaat dit jaar de grond in zijn de woorden van Van Wijnen daar houdt ik me aan vast en niet aan bedenksels van anderen die van alles denken te weten!
Alle voorbereidingen die al zijn gedaan, winkels die zijn geopend en het akkoord met Friese Poort, schept geen vertrouwen?
En vergeet niet mocht het alsnog niet doorgaan lijdt Van Wijnen gezichtsverlies wat catastrofaal is in de bouwwereld en dat zullen ze uit alle macht willen voorkomen.
Maar omdat een aantal hier geen geduld hebben gaan ze panikeren!
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 09, 2021, 08:58:52
De eerste paal gaat dit jaar de grond in zijn de woorden van Van Wijnen daar houdt ik me aan vast en niet aan bedenksels van anderen die van alles denken te weten!
Alle voorbereidingen die al zijn gedaan, winkels die zijn geopend en het akkoord met Friese Poort, schept geen vertrouwen?
En vergeet niet mocht het alsnog niet doorgaan lijdt Van Wijnen gezichtsverlies wat catastrofaal is in de bouwwereld en dat zullen ze uit alle macht willen voorkomen.
Maar omdat een aantal hier geen geduld hebben gaan ze panikeren!
van wijnen durft wel dat is het probleem niet. Maar de rest met al hun risico en regeltjes.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 09, 2021, 09:16:24
van wijnen durft wel dat is het probleem niet. Maar de rest met al hun risico en regeltjes.
Wie bedoel je daarmee?
IN HENK WE TRUST!!!

vialli

In juni komt het weer in de gemeenteraad.
Het is zo langzamerhand een vulkaan die op uitbarsten staat  ;(

Grijskijkert

#8708
Citaat van: vialli op mei 09, 2021, 09:43:27
In juni komt het weer in de gemeenteraad.
Het is zo langzamerhand een vulkaan die op uitbarsten staat  ;(
En dat is iets negatiefs?

Volgens mij wil de gemeente er juist vaat achter zetten i.v.m. woningbouw/ontwikkeling in het huidige stadiongebied.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 09, 2021, 09:30:30
Wie bedoel je daarmee?
je hebt ook de installatiebedrijven nodig bijv. Ik bedoel dat het bouwen niet het ding is maar meer de bedrijven die mee moeten doen.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 09, 2021, 10:20:02
je hebt ook de installatiebedrijven nodig bijv. Ik bedoel dat het bouwen niet het ding is maar meer de bedrijven die mee moeten doen.
Daar heeft Van Wijnen sub-bedrijven/onderaannemers voor en een maat van mij is elektricien en werkt voor/bij Van Wijnen, dus kortom dat heeft Van Wijnen allemaal in huis.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 09, 2021, 10:26:55
Daar heeft Van Wijnen sub-bedrijven/onderaannemers voor en een maat van mij is elektricien en werkt voor/bij Van Wijnen, dus kortom dat heeft Van Wijnen allemaal in huis.
ja en de bedrijven die hier al jaren grote sponsor zijn en al mee hebben getekend voor het stadion worden aan de kant gezet. Dat is juist wat ik bedoel, tis zo complex. Ik ken namelijk dat/die bedrijven/eigenaren.

sunderland

Wil daarmee zeggen dat die contracten ook allemaal rond moeten

nee,wel?

ik vind echter wel dat van wijnen, dijkstra draisma er bij moet betrekken beetje lullig als je de hoofdsponsor passeerd.
ik heb liever dat het nieuwe stadion er vandaag dan morgen staat,echter zolang er nog niet gebouwd word houd ik een slag om de arm,aangezien het al tien jaar in de planning staat alleen doet zich iedere keer wel weer wat voor zodat er weer vertraging optreed en ruis op de lijn is.

als het bouwen  is gestart kunnen we dan weer over andere dingen lullen zeuren zeiken zaniken :)  zoals supportershome indeling voorzieningen   biertappunten hele wedstrijd open  indeling vakken  en al die andere ongein |:) :y

Treb

Hoe liekt dit.

Deze week wat knopen doorhakken of wat.