Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bernardo op november 18, 2020, 20:59:13
Hein de Haan over Cambuurstadion: https://youtu.be/Q_Mjr3iqucc

Bevestigt ook dat nieuwbouwplannen in het huidige stadiongebied alleen doorgaan als Cambuur een nieuw onderkomen krijgt.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Directeur Gerald van den Belt van #Cambuur verwacht dat het project nu minimaal een halfjaar vertraging oploopt: "Dit is een bittere pil."

Komt van uitstel ook afstel? "Dat denk ik niet."

Zo meer @OmropFryslan...


Treb

Er wordt een hoop geroepen uit emotie vanavond..

Maar even afwachten eerst

PePe

Er is blijkbaar altijd een ontsnapping mogelijk geweest, anders begrijp ik het niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoop dat het geen invloed heeft het team en staf, op korte termijn en langere. Bij afstel kun je alles wel vergeten, en dat weten de spelers en ts ook
Henk, held, bedankt

Bernardo

ROC Friese Poort meldt dat er een groot verschil zat tussen wat de school aan huur wilde betalen, en wat de ontwikkelaar wilde ontvangen (miljoenen over 15 jaar gerekend). De school claimt zelf marktconforme voorwaardes te hebben gesteld

Overigens meldt de Friese Poort dat de projectontwikkelaar nog met geen enkele andere partij een overeenkomst had. Bestuursvoorzitter Remco Meijerink van de school denkt dat Wyckerveste een te hoog rendement wilde

https://twitter.com/jpsoenveld/status/1329150880994758658



Lore

#8496
Citaat van: sunderland op november 18, 2020, 20:34:52
Dit is een zware klap. Hoop dat het niet doorwerkt. Ik wist al dat bepaalde partijen zich terug hadden getrokken uit het project stadion. 1 daarvan ken ik goed. Verhaal was te link

Bepaalde partijen? Bedoel je dan huurders? En weet je ook of daar dan geen contracten mee zijn getekend? En heb je een inschatting van hoe groot die huurders dan zijn? Het is niet roc Friese poort blijkbaar? Voelt een beetje of iedereen gewoon zo weg kan lopen als ze daar zin in hebben.

Lore

Citaat van: Collingwood op november 18, 2020, 20:39:04
Daar zeggen jullie wat. Al kunnen daar misschien nog wat voorbehouden/clausules ingebouwd zijn voor noodsituaties.

Het zou onverantwoord zijn als daar geen voorwaarden aan gesteld zijn toch?

Collingwood

Citaat van: Lore op november 18, 2020, 21:24:22
Het zou onverantwoord zijn als daar geen voorwaarden aan gesteld zijn toch?

Ja, is dus ook zo, zie interview met wethouder De Haan.
Kalmte alleen kan u redden.

Naastismis

Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2020, 20:42:30
Klopt kerel maar er zijn altijd weer bedrijven die er wel weer instappen kerel en wat Hein vertelde er zijn nog genoeg openingen.
in deze onzekere corona tijd  zijn er niet veel bedrijven die kunnen en willen instappen. En als SOC de panden niet verhuurd krijgen dan lukt dat anderen ook niet lijkt me. Vooral in deze tijd dat winkels/horeca enz omvallen. Dan open je niet zomaar een nieuw filiaal.

Scc4-ever

Rustig afwachten,  er waren al eerder problemen al.

Noordcambuur

Citaat van: Naastismis op november 18, 2020, 21:31:56
in deze onzekere corona tijd  zijn er niet veel bedrijven die kunnen en willen instappen. En als SOC de panden niet verhuurd krijgen dan lukt dat anderen ook niet lijkt me. Vooral in deze tijd dat winkels/horeca enz omvallen. Dan open je niet zomaar een nieuw filiaal.
geloof me er zal een oplossing moeten komen Cambuur kan niet blijven waar ze nu zitten.
En daar zijn de project leiders ook al bezig om appartementen neer te zetten.
Het Cambuur stadion komt er alleen gaat het nog langer duren.

Cambuur Groningen

Klote maar toch hou ik hoop.

dennisw8

#8503
Poehh sjonguh jonguh... nou as ze dit recht kinne zette mutte ze maar 2 tribunes naar de 2 Zwollenaren vernoemen

Bernardo

Citaat van: Lore op november 18, 2020, 21:23:17
Bepaalde partijen? Bedoel je dan huurders? En weet je ook of daar dan geen contracten mee zijn getekend? En heb je een inschatting van hoe groot die huurders dan zijn? Het is niet roc Friese poort blijkbaar? Voelt een beetje of iedereen gewoon zo weg kan lopen als ze daar zin in hebben.

Volgens ROC Friese Poort had Wyckerveste nog met geen 1 andere partij een overeenstemming bereikt, dan kan je wel weg lopen..