Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Volgens mij is dit een Cambuur forum en niet een forum waarin jij je complot gelul kwijt moet. Heb persoonlijk niet zo een behoefte om al je onzin te lezen. En als ik dat wel zou hebben dan zeker niet hier.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Cambuur Groningen

Citaat van: gobo op oktober 10, 2020, 10:38:56
Volgens mij is dit een Cambuur forum en niet een forum waarin jij je complot gelul kwijt moet. Heb persoonlijk niet zo een behoefte om al je onzin te lezen. En als ik dat wel zou hebben dan zeker niet hier.
+1

Lore

Citaat van: gobo op oktober 10, 2020, 10:38:56
Volgens mij is dit een Cambuur forum en niet een forum waarin jij je complot gelul kwijt moet. Heb persoonlijk niet zo een behoefte om al je onzin te lezen. En als ik dat wel zou hebben dan zeker niet hier.

_O_ _O_

D.H.Skolten

Citaat van: gobo op oktober 10, 2020, 10:38:56
Volgens mij is dit een Cambuur forum en niet een forum waarin jij je complot gelul kwijt moet. Heb persoonlijk niet zo een behoefte om al je onzin te lezen. En als ik dat wel zou hebben dan zeker niet hier.
Maar jij  bepaald niet wat hier wel en niet geschreven mag worden. Gelukkig. Het is een forum waar iedereen zijn verhaal kwijt kan toch? Tenminste ik hoop dat dat nog steeds mag, je weet maar nooit tegenwoordig.

Geelblauwstiens

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 14, 2020, 05:40:13
Maar jij  bepaald niet wat hier wel en niet geschreven mag worden. Gelukkig. Het is een forum waar iedereen zijn verhaal kwijt kan toch? Tenminste ik hoop dat dat nog steeds mag, je weet maar nooit tegenwoordig.
Wat sommigen hier schrijven zit wel vaak op de grens skolten.....

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 14, 2020, 05:40:13
Maar jij  bepaald niet wat hier wel en niet geschreven mag worden. Gelukkig. Het is een forum waar iedereen zijn verhaal kwijt kan toch? Tenminste ik hoop dat dat nog steeds mag, je weet maar nooit tegenwoordig.

Maar toch zijn er ook wel wat (ongeschreven) regels op een forum. Ik denk dat als ik in elk topic twintig uitgebreide referenties ga geven over de balletvoorstelling van mijn dochter dat ik het ook niet lang vol houd hier.

V-man

Citaat van: Lore op oktober 14, 2020, 07:57:52
Maar toch zijn er ook wel wat (ongeschreven) regels op een forum. Ik denk dat als ik in elk topic twintig uitgebreide referenties ga geven over de balletvoorstelling van mijn dochter dat ik het ook niet lang vol houd hier.
hahahahahaha

speculeter

Ben er vd week even geweest met mijn zoon.
Er hangen inmiddels grote billboards met stadion erop.
En het is mooi om te zien dat ze zijn begonnen
Al zijn het nog maar winkels...begin is er.

Lore

Citaat van: speculeter op oktober 15, 2020, 08:49:05
Ben er vd week even geweest met mijn zoon.
Er hangen inmiddels grote billboards met stadion erop.
En het is mooi om te zien dat ze zijn begonnen
Al zijn het nog maar winkels...begin is er.

Fijn he? Ik kan er gewoon op kijken vanuit mijn kantoor. Elke dag, dit wordt een mooie periode!

Destroyer

Citaat van: speculeter op oktober 15, 2020, 08:49:05
Ben er vd week even geweest met mijn zoon.
Er hangen inmiddels grote billboards met stadion erop.
En het is mooi om te zien dat ze zijn begonnen
Al zijn het nog maar winkels...begin is er.

Staan aan kant van tesselschade straat zeker, zal van de week ook ff kijken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2020, 12:38:45
Staan aan kant van tesselschade straat zeker, zal van de week ook ff kijken

Wat ik kan zien is dat er een enorme bult zand ligt achter het WTC (gezien vanuit de Tesselschadestraat). Maar misschien dat ze de borden aan de voorkant hebben geplaatst. Zou wel logisch zijn!

speculeter

Borden staan aan voorkant WTC.
Als je vanaf rotonde europaplein rijd zie je ze wel staan.

mario

Wat is dit nu weer

Wycker Veste trekt zich terug  :(

hobbes


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.