Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Diemen op juli 07, 2020, 12:42:14
Wat ik mij dus afvraag: hoe kan het  - dat na zoveel overleg - er toch een stadionplan uitkomt wat er van de buitenkant zo verschrikkelijk lelijk uit ziet?

Ze hebben Mainz als voorbeeld genomen. Van binnen ziet het er nu prima uit, maar van buiten??  :? Wat mij betreft mogen ze met onderstaande 2 foto's opnieuw naar de tekentafel.

Is dit toch niet een beetje appels met peren vergelijken. Basis van ons nieuwe stadion was dan misschien wel dat van Mainz maar daar houdt de vergelijking ook wel op. Dat van Mainz lijkt me een voetbalstadion, dat van ons is een multifunctioneel complex waarin ook nog ruimte is voor een voetbalveld. Er komt een school, winkels, noem maar op, anders hadden we nooit de financiering rond gekregen vrees ik.



Grijskijkert

Ik denk dat de verlichting(geel/blauw) s'avonds een groot verschil gaat maken.. En je ziet het stadion uit een positie waar je het zelf nooit zal zien(tenzij je een privé hoogwerker hebt).
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Op vriendelijk verzoek van Hus en Hiem is het ontwerp er dus nog slechter uit gaan zien, de gedachte van 4 losse tribunes en aparte lichtmasten zijn echt zeer zeer slecht uitgevoerd.

Galdiano

Dit ontwerp was al bekend.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Hij ziet er wel weer anders uit dan het plaatje hier 3 posts boven  :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Naastismis


Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 09, 2020, 19:10:31
Hij ziet er wel weer anders uit dan het plaatje hier 3 posts boven  :?

En toch is deze al zeker enkele weken bekend.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2020, 19:34:12
En toch is deze al zeker enkele weken bekend.

Ja, daarom gepost. Laten we de meest recente afbeelding maar als referentiekader hanteren en niet het oude ontwerp.

roepieh

Citaat van: papier op juli 01, 2020, 15:01:12
Ziet er nu vreselijk uit

even ter relativering, kijk eens naar de livestream nu...wat er nu staat kan ook echt niet meer. Dat hebben we in de loop der jaren ook een beetje mooier gemaakt in onze gedachten dan het werkelijk is.

Uiteindelijk vind ik het nieuwe ontwerp nog altijd mooier dan de euroborg en zwolle stadion. En die vallen bij mij wel echt in de categorie: ziet er vreselijk uit.

Viper

#8409
https://www.liwwadders.nl/provincie-aan-zet-om-bouwvergunning-cambuur-op-uitstoot-stikstof-op-de-natuur-te-toetsen/

Wat een stelletje zuurpruimen zitten daar in de redactie. Dit is al de zoveelste negatieve berichtgeving. Dit heeft wat mij betreft ook niets meer te maken met journalistiek, maar met politiek. De afbeelding die ze bij het bericht gebruiken zegt eigenlijk al genoeg.

Geelblauwstiens

Citaat van: Viper op juli 10, 2020, 15:42:36
https://www.liwwadders.nl/provincie-aan-zet-om-bouwvergunning-cambuur-op-uitstoot-stikstof-op-de-natuur-te-toetsen/

Wat een stelletje zuurpruimen zitten daar in de redactie. Dit is al de zoveelste negatieve berichtgeving. Dit heeft wat mij betreft ook niets meer te maken met journalistiek, maar met politiek. De afbeelding die ze bij het bericht gebruiken zegt eigenlijk al genoeg.
Zeker een sneue buurvrouw....

rudie

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 10, 2020, 16:10:17
Zeker een sneue buurvrouw....
Denk eerder op zoek naar een mooie klus als het dezelfde mw Kamsma is: http://www.milieurechtsbijstand.nl/page/335/mr-gina-kamsma

Treb

Liwwadders.. ze mogen die naam niet eens dragen

vialli

Op die plek stond jaren een VUURWERKFABRIEK en straks HOPELIJK een
nieuw Cambuurstadion MET EEN ECHTE GRASMAT, WAT STIKSTOF, het gaat er alleen maar op
vooruit op alle fronten. Sjonge jonge wat is dit zo langzamerhand een ZEIKLAND l8l

Geelblauwstiens

Citaat van: rudie op juli 10, 2020, 16:30:17
Denk eerder op zoek naar een mooie klus als het dezelfde mw Kamsma is: http://www.milieurechtsbijstand.nl/page/335/mr-gina-kamsma
Rotshuizen Geense, sponsor van onze trots....