Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Noordcambuur op mei 20, 2020, 18:44:17
Op voetbalprimeur zijn de dkvers ook weer lekker bezig om Cambuur de grond in te boren.
Wat zijn dat een stelletje stumpers....wat kan ik dat volk wel uit kotsen :R

Doe jezelf een lol.

Ga niet op al die voetbalsites kijken met al die pubers die reageren.

Ik kijk zelf alleen VI.nl. Reacties daar zijn een stuk volwassener.

Inferno-058

#8371
Citaat van: Noordcambuur op mei 20, 2020, 17:05:04
Ik vraag me af wanneer gaan  we in het nieuwe stadion gaan voetballen.
Ze spreken nu over een jaar vertraging  :(

Het is natuurlijk financieel heel jammer, maar persoonlijk vind ik iets langer voetballen in het oude stadion zo erg nog niet.
Vind het nieuwe stadion maar niks, vooral de buitenkant. Lijkt totaal niet op het stadion van Mainz 05.

We geven echt heel wat op, als we vertrekken van het Cambuurplein.

Geelblauwstiens

Citaat van: Lore op mei 20, 2020, 20:06:25
Voordeel van april is dat bij nieuwe vertraging van een paar maanden er niets veranderd. Maar het FP niet een soort garantie afgedwongen over de verhuisdatum?
April is mooie maand om op te leveren voor fc. Kunnen dan mooi gaan inrichten voor nieuwe schooljaar. Geen probleem dus.

Huzummer

Misschien kan de architect nog iets in het ontwerp aanpassen waardoor het stadion wat minder een IKEA indruk maakt. Een aantal simpele accenten kan het stadion eigen maken. Moet je wel ietsje in de club verdiepen, maar dat kan wel voor die prijs. Het is geen nieuwe koelkast ??

Noordcambuur

Citaat van: Treb op mei 20, 2020, 20:13:49
Doe jezelf een lol.

Ga niet op al die voetbalsites kijken met al die pubers die reageren.

Ik kijk zelf alleen VI.nl. Reacties daar zijn een stuk volwassener.
bedankt Treb maar ik kan niet over onrecht .
Cambuur zit zo diep bij mij ik kan niet over negativiteit over mijn clubje,

el haj

Citaat van: Noordcambuur op mei 20, 2020, 21:06:01
bedankt Treb maar ik kan niet over onrecht .
Cambuur zit zo diep bij mij ik kan niet over negativiteit over mijn clubje,

Houd het, voor je eigen gemoedsrust, dan lekker bij de nieuwsberichten. Verder scrollen naar de reacties is een slecht plan. Zag VP al benoemd worden maar VZ is ook dramatisch; heb nog nooit zo'n stel mongolen bijelkaar gezien. Het ergste is dat die lui het allemaal nog lijken te menen ook.

Zuid1991

Citaat van: Huzummer op mei 20, 2020, 21:04:09
Misschien kan de architect nog iets in het ontwerp aanpassen waardoor het stadion wat minder een IKEA indruk maakt. Een aantal simpele accenten kan het stadion eigen maken. Moet je wel ietsje in de club verdiepen, maar dat kan wel voor die prijs. Het is geen nieuwe koelkast ??
Precies ik zie het positieve er maar van in: nu het wat langer gaat duren, kunnen ze misschien nog het e.e.a aan de buitenkant doen op de bouwtekeningen.
Het begin is er met de hoeken aan de buitenkant.
Die zijn wat aangepast las ik (liefelijker)  :) waardoor het toch iets meer heeft van een stadion aan de buitenkant.
Nou wie weet passen ze het nog meer aan.
Aan de binnenkant mankeert niks is mijn mening.
Klein kritiek puntje, de betonnen zijwanden van de tribunes kunnen maybe een mooie cambuur stijl krijgen; graffiti o.i.d?
Misschien wel graffiti met verwijzing naar oude stadion ?
Stadion komt er hoe dan ook!

waldkip

Waren er aan de buitenkant ook eerder al niet wat aanpassingen gedaan omwille van omwonenden ?

mario


Galdiano

Stuk op vi gekomen over Cambuur en stadion.

Helaas niet te lezen omdat ik geen vi pro heb.

https://www.vi.nl/pro/de-toekomst-van-sc-cambuur-komt-maar-niet-dichterbij
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Vast wel iemand die het hier even wil plaatsen  :thumbsup

vialli

Het is eigenlijk oud nieuws maar het wordt zo langzamerhand wel een gebed zonder einde  :R :R

mario

Zijn er nog mensen die er WEL vertrouwen in hebben?  :zucht

justremco

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2020, 14:48:15
Stuk op vi gekomen over Cambuur en stadion.

Helaas niet te lezen omdat ik geen vi pro heb.

https://www.vi.nl/pro/de-toekomst-van-sc-cambuur-komt-maar-niet-dichterbij

Probeer de link eens te openen in een incognito browser?  :insane

Galdiano

Citaat van: justremco op juni 15, 2020, 17:39:02
Probeer de link eens te openen in een incognito browser?  :insane

Werkt niet via firefox helaas.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets