Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

el haj

#8415
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 10, 2020, 17:08:36
Rotshuizen Geense, sponsor van onze trots....

Ik geloof niet dat ze daar werkzaam is, lijkt tegenwoordig haar eigen kantoor te hebben: advocatenkantoorkamsma.nl

Wellicht te vroeg gesproken; hoewel mr. Kamsma niet meer bij het team ('onze mensen') staat is ze nog wel te vinden op hun site: https://www.rgadvocaten.nl/images/lawyer/kamsma.jpg

Geelblauwstiens

Citaat van: el haj op juli 10, 2020, 18:39:28
Ik geloof niet dat ze daar werkzaam is, lijkt tegenwoordig haar eigen kantoor te hebben: advocatenkantoorkamsma.nl
Dan is het idd acquisitie:)

herr kunkel

Het is stil... heeft iemand ergens update opgedoken, ontwikkelingen in het vizier?  Skepke en paaltje de grond in!

Lore

Citaat van: herr kunkel op september 15, 2020, 23:03:11
Het is stil... heeft iemand ergens update opgedoken, ontwikkelingen in het vizier?  Skepke en paaltje de grond in!

De bouwvergunning moet officieel nog worden aangevraagd, maar wat omliggende vergunningen zijn al wel aangevraagd:

29-07-2020

Aangevraagde omgevingsvergunning Stadionplein 1, 1k, 3 en 5 Leeuwarden, (11037031) nieuwbouw supermarkten WTC Cambuur, verzenddatum 15-07-2020.

Melding Activiteitenbesluit Milieubeheer
Overig
Diverse onderwerpen

12-08-2020

Melding Activiteitenbesluit Milieubeheer

Leeuwarden
tweede is

Melding Activiteitenbesluit Milieubeheer



Burgemeester en wethouders van Leeuwarden maken bekend dat zij de volgende melding hebben ontvangen en geaccepteerd.

Voor het oprichten van:

• Jumbo Leeuwarden, Stadionplein in Leeuwarden.

Tegen deze melding kan geen bezwaarschrift worden ingediend. De ondernemer moet zich houden aan de voorschriften uit het Activiteitenbesluit.

Noordcambuur

Jeetje zit verdomme de eerste er nog niet in .......wat gaat dit lang duren....ik moet het nog zien dat stadion er wel komt :X

herr kunkel

Zou mooi zijn als Cambuur met een aparte webportal komt voor dit mega project.. zie bijv..Afc Wimbledon met New Plough Lane.
Ok daar staat inmiddels een nieuw stadion ( okt dit jaar terug naar heilige grond) maar al vroeg in hun ontwikkeling werd er actief gecommuniceerd over wel en wee.

rudie

Citaat van: herr kunkel op september 15, 2020, 23:03:11
Het is stil... heeft iemand ergens update opgedoken, ontwikkelingen in het vizier?  Skepke en paaltje de grond in!
Nog geen stadionpalen de grond in, maar er komt beweging: https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Heien-palen-bij-WTC-start-komende-week-26052844.html


herr kunkel

las het idd!
te hopen dat stadion zelf nu niet onder druk komt te staan vanwege de crisis van nu... komt er nu wel of niet een bioscoop in bijvoorbeeld?  Vandaag in het nieuws een weinig hoopgevende ontwikkeling wat dit betreft: https://nos.nl/liveblog/2351465-contactonderzoek-in-west-brabant-stilgelegd-regisseur-bios-dreigt-uit-te-sterven.html

Galdiano

Citaat van: herr kunkel op oktober 08, 2020, 09:10:49
las het idd!
te hopen dat stadion zelf nu niet onder druk komt te staan vanwege de crisis van nu... komt er nu wel of niet een bioscoop in bijvoorbeeld?  Vandaag in het nieuws een weinig hoopgevende ontwikkeling wat dit betreft: https://nos.nl/liveblog/2351465-contactonderzoek-in-west-brabant-stilgelegd-regisseur-bios-dreigt-uit-te-sterven.html

Voor corona trok het juist behoorlijk aan qua bezoekers.
bios zal niet uitsterven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2020, 10:21:02
Voor corona trok het juist behoorlijk aan qua bezoekers.
bios zal niet uitsterven.

Gaat niet om de bezoekers, maar om de producenten, die kunnen kiezen om voor de streamingsdiensten te gaan maken
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2020, 14:32:56
Gaat niet om de bezoekers, maar om de producenten, die kunnen kiezen om voor de streamingsdiensten te gaan maken

Bioscopen zullen hun businessmodel moeten blijven vernieuwen. Netflix is geen avondje uit, dus aan de bak!

megusta

Ik denk toch echt nog steeds dat het steeds communistischer wordt. Supporters die niet mogen juichen?
En al die andere dingen. Een liedje op youtube van klein orkest waar voor gewaarschuwd wordt, het gaat nergens meer over.

Censuur van  zwarte piet , liegende media enz. enz.


Nee het gaat niet de goede kant op.

megusta

Citaat van: megusta op februari 08, 2020, 17:07:18
https://nos.nl/artikel/2322127-14-miljoen-voor-bestrijding-racisme-en-discriminatie-in-voetbal.html

Ik heb zwaar het idee dat racisme wordt gebruikt door de staat om meer controle te krijgen, die var is geinplanteerd om ons te laten wennen aan camera toezicht.
Voetbal voor mij is strijd, beleving en emotie, het is geen perfectie, voetballers en scheidrechters maken fouten, en soms bewust, er gaat veel geld in om.

Door fox en ziggo, door elke wedstrijd alles uit te vergroten, gaan we bij de realiteit vandaan, steeds weer beelden herhalen en uitbvergroten, dat doen ze bewust, dan gaan mensen er over praten.
Die beelden worden gemanipuleerd, ook met die den bosch supporter met zijn hand omhoog, direct werd er door een verslaggever geopperd voor een controle app zoals in engeland , ik geloof dat hans kraay dat zei.

Dit is zo`n smeerlapperij, racisme wordt (mis)gebruikt door de overheid om dit in te voeren.

Elke vorm van belediging, of bewust kwetsen ben ik tegen, je moet elkaar respecteren, maar kunnen wij dat zelf niet doen?
Ik denk dat 98% van de supporters tegen racisme is, moet je dan voor die enkeling het hele stadion vullen met slimme technologie?

En elkaar verraden met apps, omdat iemand een sigaret rookt of scheld op de scheids? Daar kan het heen gaan he.

Eerst de var, nu camera`s op publiek in stadions, straks camera`s op elke hoek van de straat. China 2.0

En fox en ziggo juichen het toe, omdat middels sport mensen het beste te bewerken zijn, we maken ons meer druk om uitslagen dan om onze vrijheid.

Ik ben tegen racisme, maar voor een nieuw stadion zonder al die (staats)controle rotzooi.
Ik ben voor goed overleg met de harde kern en de  supporters-clubs , die kunnen dit heel goed bespreken met de achterban.

Zodra de staat te veel ruimte krijgt, ga je verliezen, dan verliezen mensen hun vrijheid.

En met camera`s en gezichtsherkenning, wordt dit alles nog beter beveiligd dan menig gevangenis#moet je niet willen.

Ze misbruiken racisme, om hun controlerende drang door te drukken, ik hoop dat er mensen op staan, en er voor gaan en dit niet willen, hier wordt niemand beter van.

In het nieuwe stadion moeten er waarden zijn, menselijkheid, sportiviteit en trots op onze club, homo hetro, of afro,friezen of liwwadders, wie of wat je ook bent, er is hier genoeg ruimte in dit land om te kunnen zijn wie je wil zijn, ook al gaat het wel eens mis, ik merk en voel dat 98% het goed bedoelt.

Dat moet de basis zijn voor vertrouwen en als het misgaat het weer op te pakken met elkaar de Henk de jong stijl, gewoon positief.

Die gecreerde negatieve beeldvorming die fox en ziggo sport elke wedstrijd weer uitvergroten, je mag geen fout meer maken door die kxt camera`s, van hanegem had nooit zo groot kunnen worden.

Ik hoop dat ik niet de enige ben die zo denkt, die zenders focken de beeldvorming, dat is niet echt, maar ze doen het week in , week uit en dan ga je dingen zo zien.

Straks de stadions vol met camera`s en de overheid die overal mee kijkt en scant, dat systeem is niet menselijk en van God los, het creerd  niet vertrouwen maar wantrouwen bij de mens.

Ik vertrouw op mensen en we kunnen allemaal fouten maken, maar voetbal moet fun zijn, geen heropvoedings- instrument voor de overheid, zoals sport daar steeds meer voor gebruikt wordt.
Dit moet toch anders kunnen, voetbal supporters/ mede mensen?

China het land dat 2 miljoen mensen even her opvoed met kampen en met slimme technologie, hoe slim zijn wij?

Misschien met een paar biertjes niet wat doms schelden en  schreeuwen of stoer willen doen, je kwetst iemand, weet niet waar je het over hebt, want je hebt het over een mens.

Die kick out zwarte piet werd gesponsord door soro`s, toen kwam de racisme kaart omhoog, emoties spelen op, bij den bosch zijn een paar dwazen en die roepen wat, gestuurd of niet, de knvb en overheid die zo `consequent` zijn en om burgers geven....., kijk maar naar de aardbeving slachtoffers in groningen :wall, die overheid en knvb hangen binnen no time,  camera`s op omdat een mens `terecht`gekwetst is.

De overheid die zo om de mensen geeft, ik geloof er niet in, vraag de gronigers maar.

Vandaar deze brand brief, want wat vinden jullie?

groeten een cambuur supporter

megusta

https://www.youtube.com/watch?v=rAR6XKHfXY0&fbclid=IwAR3ZYz2b9EjH6yMtxHwqZCAzPztJ6augmOvLDGl0ih4aqZGAGLnJ0Fi-z-0&has_verified=1

Dit is een zeer onstabiele tijd, waarin men wel heel enthousiast van alles doorvoert, ondanks vele kritische geluiden. Kritische geluiden die steeds minder gewenst zijn.