Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het was al bekend dat er opnieuw naar de financiering moet worden gekeken, dat zal bij alle grote projecten op dit moment wel het geval zijn gezien de crisis.

En zou het verder niet het gesteggel zijn om wie het stadion gaat bouwen. De club heeft wil het natuurlijk aan Draisma Bouma gunnen en Wijckerveste heeft de voorkeur voor een andere partij.

Ik maak me wel tikje zorgen over de tijd de overbrugt moet worden tot het stadion is opgeleverd. Dat zijn nog meer inkomsten die we gaan missen.

De Gast

Spul zal voorlopig ook wel stil blijven staan zolang het nog crisis is in het betaalde voetbal.

herr kunkel

Slim gespeeld door BGDD .. ik denk dat zij de club zijn die Cambuur de noodzakelijke miljoenen leent en in ruil daarvoor onder gunstige voorwaarden het stadion mag bouwen. Er is echter nog een kaper op de kust, namelijk van Wijnen.. die hebben ongetwijfeld niet zo'n hechte relatie als SCC en BGDD, maar die zijn wel goedkoper... erg slim gedaan door BGDD.. zonder die miljoenen gaat het sws niet door.. nu hebben ze xtra onderhandelingsruimte t.a.v..gehele gebied!!

Huzummer

Weer zoiets waar je een bestuur voor nodig hebt !

vialli

#8359
 :R :R LC

fred

Heb de hoop op het nieuwe stadion al lang opgegeven.
Het oude gaat ook nog prima.

Bankzitter

Als je tevreden bent met rond plek 10 in de KDD wel.
Er valt niks te verdienen met dit stadion.

Volgens mij stond er niets niets nieuws in de LC. De hobbels waren al weken bekend en dus ook dat er nog niet verder kon worden gegaan tot dat was opgelost. Het enige wat LC doet is nu melden dat ze inderdaad nu niet verdergaan. Maar dat wisten we al.

Noordcambuur

Ik vraag me af wanneer gaan  we in het nieuwe stadion gaan voetballen.
Ze spreken nu over een jaar vertraging  :(

speculeter

April 2022 is planning.
Dus nog één jaar eerste divisie in oude stadion.
Dan één jaar eredivisie in oude stadion
En dan nog jaaaaren eredivisie in nieuwe stadion |:)

mario

Citaat van: Noordcambuur op mei 20, 2020, 17:05:04
Ik vraag me af wanneer gaan  we in het nieuwe stadion gaan voetballen.
Ze spreken nu over een jaar vertraging  :(
:insane een jaar???

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op mei 20, 2020, 17:12:43
April 2022 is planning.
Dus nog één jaar eerste divisie in oude stadion.
Dan één jaar eredivisie in oude stadion
En dan nog jaaaaren eredivisie in nieuwe stadion |:)
bedankt kerel :y


Noordcambuur

Op voetbalprimeur zijn de dkvers ook weer lekker bezig om Cambuur de grond in te boren.
Wat zijn dat een stelletje stumpers....wat kan ik dat volk wel uit kotsen :R

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: speculeter op mei 20, 2020, 17:12:43
April 2022 is planning.
Dus nog één jaar eerste divisie in oude stadion.
Dan één jaar eredivisie in oude stadion
En dan nog jaaaaren eredivisie in nieuwe stadion |:)

Voordeel van april is dat bij nieuwe vertraging van een paar maanden er niets veranderd. Maar het FP niet een soort garantie afgedwongen over de verhuisdatum?