Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Viper

#8340
De architect lijkt toch te kiezen voor de veiligste weg. Het is nu gewoon niet spannend en hoog genoeg. Hoewel er natuurlijk ook beperkingen zijn door geld, winkels, school, duurzaamheid en nimby's.

Het is niet echt een eerlijke vergelijking qua capaciteit en verdienmodel, maar het voorbeeldstadion straalt toch meer uit van de buitenkant:



Die staalconstructies op het dak en uitgesneden hoeken doen veel, denk ik.

Hirsch

Citaat van: el haj op mei 18, 2020, 21:05:26
Deze blijf ik echt fascinerend vinden. Weet je toevallig of er nog mogelijkheden zijn om andere perspectieven te selecteren?


Geen idee, maar ik denk het nog niet. De nieuwste afbeeldingen zijn vaak op facebook -> 'Cambuur Boulevard'  wel te vinden.

papier

Citaat van: Viper op mei 18, 2020, 21:31:55
De architect lijkt toch te kiezen voor de veiligste weg. Het is nu gewoon niet spannend en hoog genoeg. Hoewel er natuurlijk ook beperkingen zijn door geld, winkels, school, duurzaamheid en nimby's.

Het is niet echt een eerlijke vergelijking qua capaciteit en verdienmodel, maar het voorbeeldstadion straalt toch meer uit van de buitenkant:



Die staalconstructies op het dak en uitgesneden hoeken doen veel, denk ik.

Precies wat jij zegt, met deze simpele wijzigingen krijg je al een veel mooier beeld. Nu lijkt het erop alsof de architect het stadion wil verstoppen. Is dit gedurende het proces ook aan bod gekomen? Of is er vanuit de kerngroep nog gereflecteerd op deze en andere tekeningen? Ik vind het echt he-le-maal niks van de buitenkant.

Huzummer

Het is fuctioneel, identiteit moet door de gebruikers worden geleverd


mario


DK

Hoe verrassend allemaal... ;(

Collingwood

Ik raak niet meteen in paniek, maar positief is het natuurlijk niet. Een ongeluk komt blijkbaar nooit alleen.
Kalmte alleen kan u redden.

thankyou

Het is wel wat om Cambuur supporter te zijn zeg  :zucht
Cambuur, Beer & Loyal Mates

mario

En zo vallen alle dominostenen om  ;(

Treb

Rustig blieve.

Dit soort dingen gebeuren altijd in miljoenenprojecten.

Dit laten ze echt niet klappen hoor.

mario

Citaat van: Treb op mei 19, 2020, 20:10:02
Rustig blieve.

Dit soort dingen gebeuren altijd in miljoenenprojecten.

Dit laten ze echt niet klappen hoor.
Gezien het feit dat de gemeente stopt met de voorbereidingen lijkt mij dit wel zeer ernstig.

Naastismis

Citaat van: Treb op mei 19, 2020, 20:10:02
Rustig blieve.

Dit soort dingen gebeuren altijd in miljoenenprojecten.

Dit laten ze echt niet klappen hoor.

Altijd, nou ik zie het niet vaak dat ze ermee stoppen.

Grijskijkert

#8353
Citaat van: mario op mei 19, 2020, 20:22:42
Gezien het feit dat de gemeente stopt met de voorbereidingen lijkt mij dit wel zeer ernstig.
Paniek om niks tot weinig... april 2022 of december 2021..maakt het veel uit, er hoeft maar een griepvirus te komen en het wordt zo weer later. Pas als Cambuur, de gemeente of een andere direct betrokkene zegt dat er problemen zijn, dan is er reden tot paniek en niet als een journalist van een lokaal krantje iets schrijft zonder hoor en weder hoor.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: mario op mei 19, 2020, 20:22:42
Gezien het feit dat de gemeente stopt met de voorbereidingen lijkt mij dit wel zeer ernstig.
Zegt een journalist :_schater
IN HENK WE TRUST!!!