Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Viper

#8250
Citaat van: el haj op februari 08, 2020, 19:28:53
Sorry dat ik alleen op deze zin reageer maar ik vind dit zo'n dooddoener. Iedereen heeft dingen te verbergen. Wat staat er nu op je bankrekening en mag ik een screenshot van je laatste 20 bij- en afschrijvingen? Waarvoor waren je laatste vijf huisartsbezoeken? Let er iemand op je huis als je op vakantie bent? Wat zijn je meest beschamende momenten geweest?

Ik doel uiteraard op camerabewaking, zoals Cambuur Groningen aangaf en ikzelf op een ongelukkige manier duidde. De dingen die jij noemt dienen goed beschermd te worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: el haj op februari 08, 2020, 19:28:53
Als je eens de tijd hebt raad ik je van harte aan dit artikel eens te lezen.
Goed stuk, thx
Henk, held, bedankt

megusta

Citaat van: Viper op februari 08, 2020, 18:49:34
Ik zou zijn verhaal willen typeren als 'extreem complotdenken'. De garantie dat er geen misbruik wordt gemaakt van dit soort instrumenten heb je niet, maar als je niets te verbergen hebt zou ik het in zekere zin toejuichen i.v.m. de veiligheid en het veiligheidsgevoel. Wat China betreft, dat lijkt mij eerder een wake-upcall. Men is kritisch genoeg, kijk bijvoorbeeld naar de 5G-discussie.

Als je naar de plannen van de gemeente Utrecht kijkt, dan gaan we toch wel erg de chinese kant op.
Die camera`s moet je niet willen in het stadion, niet meer dan er nu al is.
De overheid die bepaald wat gezond is of niet, de verzekeraars die bonussen geven voor gezond leven, supporters die als criminelen in de gaten worden gehouden, vrijheid is wat waard, dat moet je niet weg gegeven aan een liegende overheid, dat zie je nu ook wel met de boeren, d.m.v valse rapporten moeten ze gehalveerd worden.
Wat men zegt en daadwerkelijk doet zit nog al een verschil in, juist door supporters die veel geframed zijn en de dubbele werkelijkheid kennen, zou ik meer waakzaamheid verwachten. Geef de mensen brood en spelen, en de rest regelen ander wel.

Hier de twitter link, wat voor mij wederom een bevestiging is, dat het de chinese kant op gaat, en er zijn steeds meer die zo denken, dus daarom geen camera`s die slim zijn en emotie meten in het nieuwe stadion, moet je niet willen. |:)

https://twitter.com/CeesBos/status/1227633838098198528

Viper

Het lijkt mij niet de bedoeling dat deze conversatie overgaat in een politieke discussie. Ik begrijp je argwaan, maar ik betwijfel of je er nog helder in staat. We moeten kritisch kijken welke beslissingen we uitbesteden aan algoritmen, maar als de analyse van de hoeveel bier die wordt genuttigd zich beperkt tot het inschatten van de veiligheidsrisico's heb ik er geen moeite mee. Het vergaren van persoonlijke data (dat een nadelig effect zou kunnen hebben) vind ik een ander verhaal.

Eewal

Is er nog iemand naar de 'inloopavond nieuw stadion' geweest vanavond? Ben erg benieuwd hoe het er allemaal echt komt uit te zien.




Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

thankyou

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2020, 18:18:52
Zit ik lekker op de wc even te kijken moet ik me helemaal omdraaien om het veld te zien...
En is het draaien gelukt ?  :zweep
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2020, 18:18:52
Zit ik lekker op de wc even te kijken moet ik me helemaal omdraaien om het veld te zien...

En ligt ie er nu naast?
Area 58


mescc

Prachtig! Dat hek vooraan daar kunnen zeker ook spandoeken hangen?

Leovardia

Ziet er nu al heel mooi uit! Enige wat ik graag anders zou zien is dat de hoofdtribune ook blauw-gele stoeltjes krijg in plaats van alleeen blauw. Iemand enig idee waarom er gekozen is voor alleen blauw?
Kent skele juh.