Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Dat stond mogelijk al vast. Schijndemocratie?

PePe

Wie heeft er een trekker, dan gaan we protesteren.   :_schater

Montana

Citaat van: Viper op december 16, 2019, 20:18:22
Dat stond mogelijk al vast. Schijndemocratie?

Eén tweetje. Democratie voor de bühne om de supporters het gevoel te geven dat ze bijdragen.

PePe

Welke notaris was er bij?

Viper

Eigenlijk begon het al met de mogelijkheid om slechts een deel van het plein een nieuwe naam toe te kennen. Het lijken niet bepaald daadkrachtige mensen bij de gemeente. Overigens vind ik het ook vrij bizar dat die andere namen nog zo veel stemmen hebben ontvangen.

TM

Citaat van: Viper op december 17, 2019, 22:27:09
Eigenlijk begon het al met de mogelijkheid om slechts een deel van het plein een nieuwe naam toe te kennen. Het lijken niet bepaald daadkrachtige mensen bij de gemeente. Overigens vind ik het ook vrij bizar dat die andere namen nog zo veel stemmen hebben ontvangen.

Scroll voor de grap maar even door de stemmen heen op facebook. Voornamelijk huisvrouwen met een kortpittig kapsel die stemmen uitbrengen op die 'verkeerde' namen. Van deze zelfde figuren komt het totale onbegrip voor Marathon-Insulindeplein me als reden 'heeft toch helemaal niks met cambuur te maken'..

De reden dat een heel klein gedeelte de naam behoudt, komt omdat de ijshal en waterschap al een adres aan dit plein hebben.

Cambuur Groningen

Persoonlijk kan me de naam van het plein niet echt meer boeien: MI was leuker geweest maar Stadionplein a la. Zolang ik maar niet straks in het Frico-Domo-Hitachi-Dijkstra-Draisma stadion hoef te komen maar gewoon in het Cambuur stadion vind ik het allemaal prima

Scc4-ever

Citaat van: Cambuur Groningen op december 18, 2019, 11:10:19
Persoonlijk kan me de naam van het plein niet echt meer boeien: MI was leuker geweest maar Stadionplein a la. Zolang ik maar niet straks in het Frico-Domo-Hitachi-Dijkstra-Draisma stadion hoef te komen maar gewoon in het Cambuur stadion vind ik het allemaal prima
het nieuwe cambuur stadion krijgt volgens mij wel een sponsor naam jammer genoeg. 

Chielvak19

Citaat van: Scc4-ever op december 18, 2019, 11:16:52
het nieuwe cambuur stadion krijgt volgens mij wel een sponsor naam jammer genoeg.
zou erg jammer zijn naar mijn idee. Heb toch liever '(Nieuw) Cambuur Stadion'
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

el haj

Prima toch, als Cambuur door een sponsordeal m.b.t. het stadion een flinke financiele impuls kan krijgen? Wij blijven 't toch wel het Cambuurstadion noemen.

Lore

Citaat van: Scc4-ever op december 18, 2019, 11:16:52
het nieuwe cambuur stadion krijgt volgens mij wel een sponsor naam jammer genoeg.

Dat kan haast ook niet anders. Wij moeten geld genereren, maar voor mij blijft het Het Cambuurstadiom

Yellow Army

Citaat van: el haj op december 18, 2019, 19:14:12
Prima toch, als Cambuur door een sponsordeal m.b.t. het stadion een flinke financiele impuls kan krijgen? Wij blijven 't toch wel het Cambuurstadion noemen.

De opbrengst van een stadionnaam is in NL peanuts. Twente krijgt bv slechts 160k voor de Grolsch veste
Area 58

mario

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2019, 21:29:25
De opbrengst van een stadionnaam is in NL peanuts. Twente krijgt bv slechts 160k voor de Grolsch veste
Idd een fooitje.

Lore

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2019, 21:29:25
De opbrengst van een stadionnaam is in NL peanuts. Twente krijgt bv slechts 160k voor de Grolsch veste

160k per jaar? Per dag? Per stadion? Enig idee?

Yellow Army

Area 58