Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: RON op december 03, 2019, 15:51:40
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, maar lees het elke dag. Vind het nu tijd worden om zelf een woordje mee te praten.

Indien Henk de Jong (en uiteraard ook Sandor en de rest van de TS) het wederom flikt met Cambuur te promoveren denk ik dat de naam van het plein/stadion toch naar hem vernoemd zou moeten worden. Is hier niet iets op te bedenken of zijn jullie het hier niet mee eens? Ik gooi maar even een balletje op; Is "Henk de Jong Boulevard" een idee?

Hey Ron,

Welkom! Leuk dat je bijdraagt. Persoonlijk vind ik het niets om te vernoemen naar levende mensen. Wat dan als hij ineens toch tekent bij DKV? Of ontslagen wordt omdat het niet goed gaat. Lijkt mij heel lastig. Stadionplein of Cambuurplein lijken mij uitstekende opties.

RON

Kan ik ook begrijpen. Was ook een suggestie, maar feit is wel dat HdJ in dat geval de meest succesvolle trainer in heel het bestaan van Cambuur zou zijn en daar mogen toch ook wel wat credits voor gegeven worden. Misschien dan maar een tribune naar hem vernoemen in het nieuwe stadion....
Citaat van: Lore op december 03, 2019, 15:58:11
Hey Ron,

Welkom! Leuk dat je bijdraagt. Persoonlijk vind ik het niets om te vernoemen naar levende mensen. Wat dan als hij ineens toch tekent bij DKV? Of ontslagen wordt omdat het niet goed gaat. Lijkt mij heel lastig. Stadionplein of Cambuurplein lijken mij uitstekende opties.

Lore

Citaat van: RON op december 03, 2019, 16:10:27
Kan ik ook begrijpen. Was ook een suggestie, maar feit is wel dat HdJ in dat geval de meest succesvolle trainer in heel het bestaan van Cambuur zou zijn en daar mogen toch ook wel wat credits voor gegeven worden. Misschien dan maar een tribune naar hem vernoemen in het nieuwe stadion....

Zullen wij beginnen met de patatkraam?  :D

Drumfather SCC

Gewoon Marathon-Insulindeplein, Stadionplein of Cambuurplein

Op FB heeft de Gemeente namelijk 3 namen geselecteerd en heel veel reageren met het super amateuristische ''058-Plein''  :zucht
Ik mag toch hopen dat dat het niet wordt

Stadionplein maar zeker niet de andere twee; Ut Hert of 058-Plein

Delfzijl/Cambuur

Cambuurplein waarom zo moeilijk..... en daar kun je dus niet op stemmen :(
Stadionplein dan maar. |:)

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 03, 2019, 19:33:16
Cambuurplein waarom zo moeilijk..... en daar kun je dus niet op stemmen :(
Stadionplein dan maar. |:)

Er is al een Cambuurplein, dat is het probleem.

Treb

Cambuurboulevard

Opgelost.

Yellow Army

Area 58

waldkip

Citaat van: RON op december 03, 2019, 16:10:27
Kan ik ook begrijpen. Was ook een suggestie, maar feit is wel dat HdJ in dat geval de meest succesvolle trainer in heel het bestaan van Cambuur zou zijn en daar mogen toch ook wel wat credits voor gegeven worden. Misschien dan maar een tribune naar hem vernoemen in het nieuwe stadion....

Oke henk Ron  :proost

PePe

Citaat van: RON op december 03, 2019, 15:51:40
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, maar lees het elke dag. Vind het nu tijd worden om zelf een woordje mee te praten.

Indien Henk de Jong (en uiteraard ook Sandor en de rest van de TS) het wederom flikt met Cambuur te promoveren denk ik dat de naam van het plein/stadion toch naar hem vernoemd zou moeten worden. Is hier niet iets op te bedenken of zijn jullie het hier niet mee eens? Ik gooi maar even een balletje op; Is "Henk de Jong Boulevard" een idee?

Een prima idee van je, maar dan doe je andere mensen te kort, die ook veel voor onze club hebben betekend. (b.v Jan Riedstra)
Het zo neutraal mogelijk houden, geeft een lange levensduur. Straatnamen met cijfers zijn ook moeilijk. (kom ik nu achter)

el haj

Plein 058 komt wel aardig overeen met het nieuwe studenten- en retailcomplex Markt 058 in de buurt (aan de Lange Marktstraat). 058 Plein bekt echter voor geen meter. Stadionplein is logisch maar nogal weinig boeiend. Ut Hert... Tsja.

Ik kan me niet voorstellen dat er tussen die 600 alternatieven geen betere keuze te vinden is/was. Jammer.

V-man


RON

Citaat van: PePe op december 03, 2019, 21:43:55
Een prima idee van je, maar dan doe je andere mensen te kort, die ook veel voor onze club hebben betekend. (b.v Jan Riedstra)
Het zo neutraal mogelijk houden, geeft een lange levensduur. Straatnamen met cijfers zijn ook moeilijk. (kom ik nu achter)
Je hebt idd gelijk, had ik even niet over nagedacht. Dan toch maar gewoon de reeds genoemde Cambuurboulevard en eventueel Cambuur Arena met tribunes vernoemd naar Riedstra, De Jong, Ogbeche, etc....  ;)

SCC-J

Arena en boulevard beide terminologie die niet bij onze club thuis horen.

Lore

Citaat van: SCC-J op december 04, 2019, 10:13:40
Arena en boulevard beide terminologie die niet bij onze club thuis horen.

_O_ _O_ _O_