Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op december 04, 2019, 10:13:40
Arena en boulevard beide terminologie die niet bij onze club thuis horen.

Dan komt steeg meer in de buurt
Henk, held, bedankt


RON

Citaat van: SCC-J op december 04, 2019, 10:13:40
Arena en boulevard beide terminologie die niet bij onze club thuis horen.
Maken we er het Woanskip van op het Singelplein  8P

V-man

Pfff 3 mogelijkheden op facebook/gemeenteleeuwarden. Ut hert dan maar. Stemmen is echter niet gelukt. De  server was waarschijnlijk overbelast daar jullie natuurlijk allemaal net je stem uitbrachten :zweep

V-man

Ik beuk mij kapot op die site maar het is gelukt!

De Gast

In november/december zou het gebeuren toch? Grond bouwrijp maken. Het blijft een beetje stil..

Viper

Er lijkt inderdaad niets te gebeuren op het terrein, op een paar gerooide bomen na. Wel vreemd, want de oplevering van het stadion kan geen vertraging gebruiken.

Galdiano

Tot einde dit jaar zouden alleen bomen gerooid worden, zover ik weet. Pas in 2020 start alles bouwrijp maken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op december 12, 2019, 18:26:53
Tot einde dit jaar zouden alleen bomen gerooid worden, zover ik weet. Pas in 2020 start alles bouwrijp maken.

Weet je ook wanneer?

Yellow Army

Volgende maand begint het graafwerk bij het WTC-gebied. ,,Vervolgens wordt in het eerste kwartaal van 2020 begonnen met de bouw van de supermarkten en McDonald's rondom het stadion. In het tweede kwartaal begint de stadionbouw."

Uit een LC artikel van oktober.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op december 12, 2019, 20:41:04
Volgende maand begint het graafwerk bij het WTC-gebied. ,,Vervolgens wordt in het eerste kwartaal van 2020 begonnen met de bouw van de supermarkten en McDonald's rondom het stadion. In het tweede kwartaal begint de stadionbouw."

Uit een LC artikel van oktober.

Zijn er al definitieve bouwtekeningen dan. ik dacht dat ik alleen nog maar impressies had gezien.

Begin het wel spannend te vinden dat het echt gaat gebeuren. Beetje onwerkelijk na 264 jaar proberen
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 21:20:39
Zijn er al definitieve bouwtekeningen dan. ik dacht dat ik alleen nog maar impressies had gezien.

Begin het wel spannend te vinden dat het echt gaat gebeuren. Beetje onwerkelijk na 264 jaar proberen

Gelukkig had jij er de eerste 200 jaar geen last van :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Hirsch

Planning en meer stond in de nieuwsbrief van de gemeente, oktober 2019.

https://www.leeuwarden.nl/nl/file/36065/download

Chielvak19

Gebied bij nieuw Cambuurstadion heet straks Stadionplein
Vandaag om 17:44 uur
LEEUWARDEN De naam 'Stadionplein' heeft bij de Leeuwarder publieksverkiezing de meeste stemmen gekregen. Dit wordt dus definitief de nieuwe naam voor het plein tussen het WTC en de Slauerhoffweg.
ADVERTENTIE

Er stemden 457 mensen op deze naam. Andere namen waren Ut Hert (386 stemmen) en het 058Plein (356 stemmen). Wethouder Hein de Haan heeft eerder toegezegd zich te zullen voegen naar de uitslag. Dit betekent dat het gebied binnenkort Stadionplein zal gaan heten.

,,Er is zowel via Facebook als per mail gestemd'', laat de gemeente weten. De drie mogelijk namen waren door een speciale jury aangewezen op basis van een aantal voorwaarden.

Op dit moment is het Fryslânplein nog de officiële benaming voor het gehele gebied tussen het WTC en de Slauerhoffweg. Op verzoek van supporters werd voor het zuidelijke gebied echter een andere naam bedacht. Daar komt namelijk het Cambuurstadion.
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen