Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: PePe op oktober 30, 2019, 10:54:18
Het zou een stunt zijn, als morgen de eerste F35 in Nederland, op het terrein van het nieuwe stadion zou kunnen landen!!
Dan moet het wel verticaal kunnen landen en stijgen.


Nederland heeft de F-35A aangeschaft. Deze start en landt op normale banen. De B-versie, die verticaal kan starten en landen en de F-35C - voor vliegdekschepen - zal niet in Nederland komen.

Helaas  ;)

Hirsch

Gisteravond was er een avond waarbij sponsors werden bijgepraat over het concept dat er ligt m.b.t. ut nieuwe stadion.

Zicht vanuit West




waldkip

Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen |:) maar lijkt wel eerder op 20.000+ zitplaatsen dan de 15.000. Of ligt dat aan mij?

PePe

Citaat van: waldkip op november 21, 2019, 18:57:08
Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen |:) maar lijkt wel eerder op 20.000+ zitplaatsen dan de 15.000. Of ligt dat aan mij?

Dat zelfde heb ik ook, erg positief geschetst.
Zie de oosttribune, twee lagen. (2x de planning volgens mij)

speculeter

Als je de verhalen hoort word het echt mooi.
Tribunes die doorlopen tot aan het veld.
Goed rekening houden met mensen in rolstoel ed.

papier

Ben wel benieuwd hoe dat tzt gaat met het overzetten van plaatsen. Ben in zekere zin wel verknot op mijn plek (hoogte tov veld, plaats tov middenlijn). Kan denk ik wel met zekerheid zeggen dat de door mij zo geliefde beenruimte op rij 1 van de oosttribune nergens meer aanwezig is :P

fred

Citaat van: PePe op november 21, 2019, 22:39:52
Dat zelfde heb ik ook, erg positief geschetst.
Zie de oosttribune, twee lagen. (2x de planning volgens mij)

Denk dat het wel meevalt hoor, Op West natuurlijk veel minder zitplaatsen ivm sponsorplekken/skyboxen.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld het stadion van Roda, ook 2 lagen met iets van 18.000 plaatsen, en die hebben de hoeken er ook nog bij...
Het ziet er in ieder geval heel erg mooi uit !

Galdiano

#8167
Er kan gestemd worden op de nieuwe naam van het nieuwe plein.
Persoonlijk vind ik het gedrochten van namen. 058plein? :_schater ut Hert?  :zucht
Dan maar gewoon Stadionplein denk ik. Ik wacht nog even met stemmen. Moeten het maar wat afstemmen met elkaar. We gaan toch niet naar "ut Hert"?  :R

https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Verkiezing-drie-namen-voor-plein-Cambuurstadion-25093374.html
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nannenijpscc

Citaat van: Galdiano op december 03, 2019, 07:15:24
Er kan gestemd worden op de nieuwe naam van het nieuwe plein.
Persoonlijk vind ik het gedrochten van namen. 058plein? :_schater ut Hert?  :zucht
Dan maar gewoon Stadionplein denk ik. Ik wacht nog even met stemmen. Moeten het maar wat afstemmen met elkaar. We gaan toch niet naar "ut Hert"?  :R

https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Verkiezing-drie-namen-voor-plein-Cambuurstadion-25093374.html
Triestere namen kan je ook niet bedenken inderdaad  :wall :rodekaart Stadionplein dan maar!

Bernardo


TM

Ongelofelijk dat de gemeente hiermee komt. De minst slechte, maar totaal inspiratieloos, is dan stadionplein. Maar met excuses aankomen dat Marathon-insulindeplein niet kan, omdat er dan verwarring ontstaat is natuurlijk de grootste bullshit. l8l

Viper

De minst creatieve naam dan maar. Met die andere namen neem je jezelf niet serieus. '058 Plein 1' :_schater

666

Ze geven je gewoon geen keuze, ze weten dat 2 van deze 3 nooit veel stemmen krijgen. Keuze is al gemaakt.. al had ik stadionplein sowieso verwacht bij de keuze voor een naam. Stadionplein vind ik een prima naamgeving.. Mooi neutraal en geen gezeik. (Al had ik veel liever 2 creatievere keuzes gehad).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op december 03, 2019, 07:15:24
Er kan gestemd worden op de nieuwe naam van het nieuwe plein.
Persoonlijk vind ik het gedrochten van namen. 058plein? :_schater ut Hert?  :zucht
Dan maar gewoon Stadionplein denk ik. Ik wacht nog even met stemmen. Moeten het maar wat afstemmen met elkaar. We gaan toch niet naar "ut Hert"?  :R

https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Verkiezing-drie-namen-voor-plein-Cambuurstadion-25093374.html

Jammer, gemiste kans...
Area 58

RON

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, maar lees het elke dag. Vind het nu tijd worden om zelf een woordje mee te praten.

Indien Henk de Jong (en uiteraard ook Sandor en de rest van de TS) het wederom flikt met Cambuur te promoveren denk ik dat de naam van het plein/stadion toch naar hem vernoemd zou moeten worden. Is hier niet iets op te bedenken of zijn jullie het hier niet mee eens? Ik gooi maar even een balletje op; Is "Henk de Jong Boulevard" een idee?