Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

WZCCL

Citaat van: Viper op juni 20, 2019, 09:44:12
Compleet doorgeslagen! Dit plan krijgt een GroenLinks-sausje. De gehele gevel van het stadion is straks bedekt met bomen en je kunt je reet er niet keren.

Straks krijgen we ook nog echt gras in het nieuwe stadion. Nee dat moeten we niet hebben  :_schater

Galdiano

Citaat van: Viper op juni 20, 2019, 09:44:12
Compleet doorgeslagen! Dit plan krijgt een GroenLinks-sausje. De gehele gevel van het stadion is straks bedekt met bomen en je kunt je reet er niet keren.

Ben blij met bomen, gelukkig geen betonnen vlakte rondom het stadion.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Als je de plattegrond in de LC bekijkt dan lijkt het net Bos van Ypey. Tussen het WTC en het stadion zit weinig ruimte en daar worden dus nog zo'n 80 bomen tussen gepland. Daarbij vraag ik me af of deze opzet niet ten koste gaat van het aantal parkeerplaatsen. Er zijn nu al overloopgebieden nodig tijdens de drukke wedstrijden. Ik neem aan dat ze hiermee rekening hebben gehouden. Maar goed, als 'we' dan toch zo milieubewust zijn komen we toch gewoon wat vaker op de fiets.

666

Ik zit echt met volle verbazing naar de politiek te kijken: stikstof, CO2, ondergrondse waterpartijen, bedreigde diersoorten, geluidswallen, zonnepanelen,  miljard bomen plaatsen, ze slaan echt compleet door.. ecologisch geneuzel allemaal.

Straks moeten we nog voldoen aan de linkse gekkies eis, dat we moeten beloven dat er in december rotveegpieten in het stadion zijn ipv zwarte. Zo niet dan blazen we de bouw van het stadion af.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Misschien zitten er ook nog mussen in het WTC?

sunderland

Citaat van: 666 op juni 20, 2019, 20:20:25
Ik zit echt met volle verbazing naar de politiek te kijken: stikstof, CO2, ondergrondse waterpartijen, bedreigde diersoorten, geluidswallen, zonnepanelen,  miljard bomen plaatsen, ze slaan echt compleet door.. ecologisch geneuzel allemaal.

Straks moeten we nog voldoen aan de linkse gekkies eis, dat we moeten beloven dat er in december rotveegpieten in het stadion zijn ipv zwarte. Zo niet dan blazen we de bouw van het stadion af.
wat zeg je Jesse

Cambuur Groningen

Citaat van: 666 op juni 20, 2019, 20:20:25
Ik zit echt met volle verbazing naar de politiek te kijken: stikstof, CO2, ondergrondse waterpartijen, bedreigde diersoorten, geluidswallen, zonnepanelen,  miljard bomen plaatsen, ze slaan echt compleet door.. ecologisch geneuzel allemaal.

Straks moeten we nog voldoen aan de linkse gekkies eis, dat we moeten beloven dat er in december rotveegpieten in het stadion zijn ipv zwarte. Zo niet dan blazen we de bouw van het stadion af.
ik vind het prima zolang het stadion er maar komt, maar zal ook wel mijn linkse gekkie achtergrond zijn

herr kunkel

Idd! Je kan ook doorslaan in linkse complot theorieen.. Stikstof-uitspraak is per definitie non politiek... dat noemen ze in de volksmond trias politica.. door deze uitspraak is de NL.overheid geboden om bepaalde zaken anders te beoordelen. Ben ik daar richting Cambuur blij mee? Nopens... papierentijger.nl.. stem ik links.. ja!!

Bolle

Met regelmaat negatieve berichten en signalen vanuit de Vosseparkwijk aangaande WTC-Cambuur. En dat terwijl er (ook) veel (meer) positief gestemden zijn in onze prachtige buurt...

Ik ben dan ook een petitie gestart voor een positief tegengeluid vanuit de Vosseparkwijk/ LWD West. Laat ook jouw stem horen en teken de petitie. Het overgrote deel is namelijk PRO WTC-Cambuur! Zoveel moois, zoveel kansen, zo'n impuls: daar is geen Raad van State voor nodig...

Vosseparkers en Liwwadden West: laat je horen!

https://www.petitie24.nl/petitie/2632/vosseparkwijk-voor-wtccambuur

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

justremco

Citaat van: Bolle op juni 23, 2019, 00:58:58
Met regelmaat negatieve berichten en signalen vanuit de Vosseparkwijk aangaande WTC-Cambuur. En dat terwijl er (ook) veel (meer) positief gestemden zijn in onze prachtige buurt...

Ik ben dan ook een petitie gestart voor een positief tegengeluid vanuit de Vosseparkwijk/ LWD West. Laat ook jouw stem horen en teken de petitie. Het overgrote deel is namelijk PRO WTC-Cambuur! Zoveel moois, zoveel kansen, zo'n impuls: daar is geen Raad van State voor nodig...

Vosseparkers en Liwwadden West: laat je horen!

https://www.petitie24.nl/petitie/2632/vosseparkwijk-voor-wtccambuur

Prima gesproken vanavond!!


Lore


Bolle


Bolle

Citaat van: Lore op juli 02, 2019, 08:06:06
Weet iemand ook of wij op schema liggen als in het voorjaar 2020 de palen daadwerkelijk de grond in gaan?

Wat ik begreep wel idd. En laten we daar ook op hopen!