Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: 666 op februari 13, 2019, 14:55:55
De LC bestaat over een paar jaar niet meer. Ze proberen nog wel goedkoop te scoren, maar de papieren versie is ten dode opgeschreven (net zoals alle andere papieren media). Ik hoop alleen dat het zsm is, wat een nare berichtgeving hanteren die nepjournalisten.

Hou toch op je calimero, LC is prima krant met een lange historie. Gooi de sportbijlage er lekker uit jongen.

Viper

Citaat van: Drumfather SCC op februari 13, 2019, 15:23:10
Hoe zit het eigenlijk met die certificaten-actie van (dacht ik) € 1000,- p/stuk?

Het lijkt mij niet echt een slim plan vanwege de hoge prijs van zo'n papiertje

Ik meen dat er ook een goedkopere variant komt / is. Ik neem aan dat de club druk bezig is met de voorbereiding op het nieuwe stadion.

Citaat van: SCC-J op februari 13, 2019, 15:30:28
Hou toch op je calimero, LC is prima krant met een lange historie. Gooi de sportbijlage er lekker uit jongen.

Een lange historie is toch geen garantie voor een oneindig bestaan? De fysieke krant bereikt voornamelijk de oudere doelgroep. De toekomst ligt op internet, denk ik.

Delfzijl/Cambuur

zo'n vies oranje stoeltje van Oost, ik heb er werkelijk geen euro voor over :X

speculeter

Ik heb hem al gereserveerd.
Oost van 19.
Rij 10 stoel 20

Noordcambuur

Ik hoop dat je per thuiswedstrijd een vipbox kan huren dat je met vrienden/familie uit kan nodigen voor een hapje en een drankje en een wedstrijd kan zien.
Een avondje Cambuur tegen een redelijke prijs.

Noordcambuur

Dat het niet alleen voor bedrijven is om een vipbox te huren maar ook voor de supporters.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2019, 19:25:08
Ik hoop dat je per thuiswedstrijd een vipbox kan huren dat je met vrienden/familie uit kan nodigen voor een hapje en een drankje en een wedstrijd kan zien.
Een avondje Cambuur tegen een redelijke prijs.

Moet vast wel mogelijk zijn, maar is redelijk aan de prijs. Geloof dat een comfort gallery stoeltje nu ook iets van 150/200 euro per wedstrijd is

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op februari 13, 2019, 19:24:41
Ik heb hem al gereserveerd.
Oost van 19.
Rij 10 stoel 20

lol zit ook in 19 je mag die van mij ook hebben rij 8 :devil

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2019, 19:25:08
Ik hoop dat je per thuiswedstrijd een vipbox kan huren dat je met vrienden/familie uit kan nodigen voor een hapje en een drankje en een wedstrijd kan zien.
Een avondje Cambuur tegen een redelijke prijs.

Goed idee met Cambuur online gasten samen een Vipbox huren voor een leuke wedstrijd !!!
Voor een geweldige sfeer !
Eens wat anders |:)

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 13, 2019, 21:10:48
Goed idee met Cambuur online gasten samen een Vipbox huren voor een leuke wedstrijd !!!
Voor een geweldige sfeer !
Eens wat anders |:)
Delfzijl ik zal aan je denken maar ik wil hier zeker gebruik van maken.
En ik heb ook een broer die wil dit ook dan gaan doen.
Maar ook familievipbox b.v. kan toch ook.

speculeter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 13, 2019, 21:08:43
lol zit ook in 19 je mag die van mij ook hebben rij 8 :devil
ik schud je binnenkort de hand even.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op februari 14, 2019, 19:18:03
ik schud je binnenkort de hand even.

Haha mooi man, ga je de hele rij bij langs???? :_schater
Niet mn stoeltje er al af halen he :devil

speculeter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 14, 2019, 21:10:02
Haha mooi man, ga je de hele rij bij langs???? :_schater
Niet mn stoeltje er al af halen he :devil
je kan mij volgende week Vrijdag makkelijk herkennen.
Doe wel een geel blauwe sjaal om

Noordcambuur

Verdomme wat is het weer muis stil....
:y

PePe

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2019, 10:06:41
Verdomme wat is het weer muis stil....
:y

Foeke zoekt momenteel bouwvakkers!