Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Hilaard voor Cambuur

Citaat van: Naastismis op november 30, 2018, 23:16:23
Wat moet je met een nieuw stadion,wanneer het gewoon  bagger is op het veld en daarom supporters afhaken dan zit je  straks met 5000 man in een nieuw stadion,geweldig!!!

Wat moet je met een oud verrot stadion dat van ellende bijna in elkaar flikkert? Straks zelfde taferelen als bij Fc Den Bosch, een of meerdere seizoenen met een gesloten tribune i.v.m. veiligheids problemen. Toiletten is 1 goor zootje, op west voor de gewone man geen "home" waar je kunt opwarmen en een drankje kunt halen. Hoog tijd voor verandering.......

Noordcambuur

Supporter ben je voor je leven en dat zal over 3 jaar niet anders zijn.
En over 3 jaar staat er een nieuw stadion en er zijn altijd mensen zijn nieuwsgierig en willen graag een avondje Cambuur mee maken.
Geloof me mensen Cambuur zit in je bloed ook na gisteravond.

DK

Citaat van: Naastismis op november 30, 2018, 23:16:23
Wat moet je met een nieuw stadion,wanneer het gewoon  bagger is op het veld en daarom supporters afhaken dan zit je  straks met 5000 man in een nieuw stadion,geweldig!!!

wat een onzin... nieuw stadion valt of staat toch niet met wat er nu op het veld staat...  in een nieuw stadion kun je doorgroeien, geld genereren en betere staf & spelers halen..  en natuurlijk heb je geen garantie dat je dan zo maar even in de eredivisie staat, maar je kan wel langzaam doorgroeien..

Vlampiep

Citaat van: DK op december 03, 2018, 21:47:17
wat een onzin... nieuw stadion valt of staat toch niet met wat er nu op het veld staat...  in een nieuw stadion kun je doorgroeien, geld genereren en betere staf & spelers halen..  en natuurlijk heb je geen garantie dat je dan zo maar even in de eredivisie staat, maar je kan wel langzaam doorgroeien..
Een nieuw stadion is geen pinautomaat.
Er van uit gaan dat een nieuw stadion meer mensen gaat trekken, zonder dat er leuk voetbal wordt geboden is een misvatting. Doorgroeien kan alleen als er voldoende inkomsten komen uit kaarten en sponsoren. Zoals het nu gaat gaan interessante sponsoren op den duur afhaken en zullen er ook minder seizoenskaarten en losse kaarten worden verkocht. Dat betekent dat de club met lege handen in een mooi nieuw stadion terechtkomt, terwijl de lasten waarschijnlijk hoger zullen zijn dan in de huidige situatie.

okkele

even iets tussendoor :

als liefhebbers die wel op de tribune komen wanneer we tegen vitesse,utrecht,feyenoord en psv spelen "gloryhunters" genoemd worden,
hoe heten de "supporters" dan die gaan afhaken zodra we niet meedoen voor de bovenste plekken en kut spelen?
daar hoor ik niemand over.
wanneer we eredivisie spelen in het nieuwe stadion mogen wat mij betreft zoveel mogelijk "gloryhunters" een plek hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: Vlampiep op december 04, 2018, 08:35:51
Een nieuw stadion is geen pinautomaat.
Er van uit gaan dat een nieuw stadion meer mensen gaat trekken, zonder dat er leuk voetbal wordt geboden is een misvatting. Doorgroeien kan alleen als er voldoende inkomsten komen uit kaarten en sponsoren. Zoals het nu gaat gaan interessante sponsoren op den duur afhaken en zullen er ook minder seizoenskaarten en losse kaarten worden verkocht. Dat betekent dat de club met lege handen in een mooi nieuw stadion terechtkomt, terwijl de lasten waarschijnlijk hoger zullen zijn dan in de huidige situatie.

Tsjah, dan kan je beter elk businessmodel weg gooien en hopen dat wij elk seizoen goed voetballen. Natuurlijk zit er risico in het verhuizen naar een nieuw stadion, maar er is wel ruimte om meer sponsorinkomsten binnen te halen. Je kan proberen de hele sponsorgroep te upgraden. Dat is in het huidige stadion niet mogelijk. Daarnaast kan je supporters veel meer bieden waardoor zij misschien ook wat meer gaan uitgeven in het stadion.

Natuurlijk trekt goed voerbal mensen aan, maar het stadion is echt wel een enorme kans voor Cambuur. En eigenlijk....... de enige kans.

Agy

Citaat van: okkele op december 04, 2018, 19:34:27
even iets tussendoor :

als liefhebbers die wel op de tribune komen wanneer we tegen vitesse,utrecht,feyenoord en psv spelen "gloryhunters" genoemd worden,
hoe heten de "supporters" dan die gaan afhaken zodra we niet meedoen voor de bovenste plekken en kut spelen?
daar hoor ik niemand over.
wanneer we eredivisie spelen in het nieuwe stadion mogen wat mij betreft zoveel mogelijk "gloryhunters" een plek hebben.

Ook dat zijn "gloryhunters" en zonder "gloryhunters" speelt niet 1 club op hoog niveau..  ;)

Noordcambuur

Citaat van: Agy op december 05, 2018, 11:17:07
Ook dat zijn "gloryhunters" en zonder "gloryhunters" speelt niet 1 club op hoog niveau..  ;)
kijk naar Emmen in de eerste divisie komt er geen hond kijken en nu zit het elke thuiswedstrijd vol.

Jandehulk

Alles wat we hadden opgebouwd in de jaren eredivisie is in no time afgebroken...dat is mede te danken aan vd Vegt maar nu nog meer door Foeke....die heeft pas rommel gehaald !!...

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2018, 18:34:24
kijk naar Emmen in de eerste divisie komt er geen hond kijken en nu zit het elke thuiswedstrijd vol.
Logisch allemaal
Zoals het bij ons ook logisch is en bij dkv en bij Grunn en bij Olle enz.
Als we geen hiergenoemde gloryhunters willen is het nieuwe stadion met 6.000 plaatsen groot genoeg.

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op december 05, 2018, 22:16:57
Logisch allemaal
Zoals het bij ons ook logisch is en bij dkv en bij Grunn en bij Olle enz.
Als we geen hiergenoemde gloryhunters willen is het nieuwe stadion met 6.000 plaatsen groot genoeg.
Van de nu verkochte seizoenkaarthouders gaan er als het niet verandert waarschijnlijk toch nog wel 2000 afvallen. De vaste kern die ten alle tijde de club blijft bezoeken bestaat uit plm 2500 tot 3000. De de door jou genoemde 6000 is denk ik veel te optimistisch ingeschat.
Maar het hoeft maar weer met een gelukje weer ten goede te keren en de tribunes zijn weer goed gevuld. Rare jongens die Liwwadders.

Lore

Gemeente dus nog voor de kerst bij elkaar, wyckerveste zegt er uit te zijn, aldus LC

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2018, 18:34:24
kijk naar Emmen in de eerste divisie komt er geen hond kijken en nu zit het elke thuiswedstrijd vol.
Je wilt emmen toch niet met Cambuur vergelijken?????
Cambuur veel 'groter' als club.
Logisch dat er bij Emmen nu meer komen.
Bij fortuna zaten gister hetzelfde aantal als bij ons!!
In het rechterrijtje eerste divisie komen er bij ons nog 7000.
Die mutten blijven komen. Juist nu!

Collingwood

Citaat van: Lore op december 08, 2018, 08:31:24
Gemeente dus nog voor de kerst bij elkaar, wyckerveste zegt er uit te zijn, aldus LC

Mooi, enige kans op een hoopvolle toekomst op dit moment!
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op december 08, 2018, 12:21:56
Mooi, enige kans op een hoopvolle toekomst op dit moment!
klopt !!..je word wel steeds beter  8)