Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cambuurgek

Citaat van: Collingwood op december 08, 2018, 12:21:56
Mooi, enige kans op een hoopvolle toekomst op dit moment!

Inderdaad en dan kan de wereld er zomaar anders (mooier) uitgaan zien voor de club  |:)

Collingwood

Citaat van: Jandehulk op december 08, 2018, 12:30:23
klopt !!..je word wel steeds beter  8)

Ik denk niet zo anders dan een paar maanden geleden hoor. Heb Foeke altijd een eerlijke kans willen geven, en heb dat volgens mij ook gedaan. Maar na een dik halfjaar waarin hij echt de technische koers bepaalt heb ik er weinig vertrouwen in dat hij ons steeds verder krimpende budget (zonder nieuw stadion) gaat compenseren met slim transferbeleid. Vooral het feit dat de meest verrassende aankopen via Hake komen en dat Booy bepaalde zwakheden in de selectie niet heeft onderkend zit mij dwars. Heb dit laatste overigens ook vanaf de voorbereiding al geroepen, dus ben voor zover ik me herinner niet echt van mening veranderd.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuurgek

Citaat van: Collingwood op december 08, 2018, 13:36:54
Ik denk niet zo anders dan een paar maanden geleden hoor. Heb Foeke altijd een eerlijke kans willen geven, en heb dat volgens mij ook gedaan. Maar na een dik halfjaar waarin hij echt de technische koers bepaalt heb ik er weinig vertrouwen in dat hij ons steeds verder krimpende budget (zonder nieuw stadion) gaat compenseren met slim transferbeleid. Vooral het feit dat de meest verrassende aankopen via Hake komen en dat Booy bepaalde zwakheden in de selectie niet heeft onderkend zit mij dwars. Heb dit laatste overigens ook vanaf de voorbereiding al geroepen, dus ben voor zover ik me herinner niet echt van mening veranderd.

Foeke lijkt ook meer een dvd technisch manager te zijn, dan iemand die echt de jongens er uitpakt op de Nederlandse velden die wat voor Cambuur kunnen betekenen en transferwaarde kunnen krijgen.

Ik weet niet wie bij de club uiteindelijk bij spelers als van der Heide en van der Streek is uitgekomen maar dat zijn echte scouts, zo iemand moet het in de vingers hebben.

Met bijv Monteiro, Droste en Ogbeche is  het geluk geweest. Twee kwamen aanwaaien en de andere kwam op aangeven van Vosselman. Wel grappig trouwens dat Droste dan de veel betere was.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op december 08, 2018, 13:36:54
Ik denk niet zo anders dan een paar maanden geleden hoor. Heb Foeke altijd een eerlijke kans willen geven, en heb dat volgens mij ook gedaan. Maar na een dik halfjaar waarin hij echt de technische koers bepaalt heb ik er weinig vertrouwen in dat hij ons steeds verder krimpende budget (zonder nieuw stadion) gaat compenseren met slim transferbeleid. Vooral het feit dat de meest verrassende aankopen via Hake komen en dat Booy bepaalde zwakheden in de selectie niet heeft onderkend zit mij dwars. Heb dit laatste overigens ook vanaf de voorbereiding al geroepen, dus ben voor zover ik me herinner niet echt van mening veranderd.
je hield ze steeds de hand boven het hoofd...nu eindelijk niet meer,en terecht! ..iedere gek zag dat dit zou gebeuren.wanbeleid puur zang..

Collingwood

Niet mee eens, ik heb in de voorbereiding mijn twijfels over Booy al meerdere malen uitgesproken. Maar goed, maakt verder niet uit natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Problemen weggeruimd rond WTC/Cambuur

LEEUWARDEN De besluitvorming rond het WTC/Cambuurgebied in Leeuwarden komt snel weer op gang. De ontwikkelaars en de gemeente zitten op één lijn.

Dit hebben wethouders Henk Deinum en Friso Douma dinsdagmiddag bekend gemaakt. Ze toonden zich zeer opgewekt en beloofden vaart te zetten achter het besluitvormingsproces in de gemeenteraad.

Nog deze maand komt er een informatiebijeenkomst voor de raad. Die kan in de eerste maanden van volgend jaar besluiten nemen over het stedenbouwkundig plan en de visie op de detailhandel. Hierbij draait het om het nieuwe Cambuurstadion, winkels, horeca en vrijetijdsvoorzieningen, die tussen de Heliconweg en de Slauerhoffweg moeten verrijzen.

De laatste maanden was het wachten geblazen op handtekeningen die de de ontwikkelcombinatie SOC en het WTC onder hun onderlinge afspraken zouden zetten. Inmiddels zijn ze het onderling echter eens. Ze hebben de wethouders hiervan overtuigd. Dit betekent dan ook dat de gemeente de schuld van het WTC kwijtscheldt.

In januari staan verschillende bijeenkomsten gepland met omwonenden, ondernemers en andere geïnteresseerden.

https://www.lc.nl/friesland/Problemen-weggeruimd-rond-WTCCambuur-23934721.html?platform=hootsuite
Kalmte alleen kan u redden.

Viper

Heel mooi! Het lijkt nu toch echt goed te komen |:)

Yellow Army

Mooi! Weer een station verder.
Area 58

PePe

Citaat van: Yellow Army op december 11, 2018, 18:09:22
Mooi! Weer een station verder.

Deze trein rijdt wel erg langzaam!

Yellow Army

Citaat van: PePe op december 11, 2018, 21:31:06
Deze trein rijdt wel erg langzaam!

Zolang hij maar op zijn eindbestemming aankomt
Area 58

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

AL

Aanvraag richting Provincie nu dus net verstuurd en hopen dat ze snel ermee instemmen....
Klinkt weer als een groot obstakel die genomen moet worden.

vialli

1ding is wel ZEKER, Deinum en Crone knijpen er slim tussenuit :proost

DK

Citaat van: AL op december 17, 2018, 22:22:41
Aanvraag richting Provincie nu dus net verstuurd en hopen dat ze snel ermee instemmen....
Klinkt weer als een groot obstakel die genomen moet worden.

dat was wel weer te verwachten.. en Deinum gaat weer af op aannames, wat een waardeloze bestuurder is het ook..  goed dat ie vertrekt..

Lore

Citaat van: AL op december 17, 2018, 22:22:41
Aanvraag richting Provincie nu dus net verstuurd en hopen dat ze snel ermee instemmen....
Klinkt weer als een groot obstakel die genomen moet worden.

Hopen dat deze brief niet ergens op een bureau blijft liggen!  :y