Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: okkele op juli 21, 2018, 12:13:07
gelukkig is dit een internet-forum en mag iedereen zijn mening hier geven.
dat hangt niet af van realiteitszin of begrip of iets dergelijks,zeker op col niet.

_O_

Lore

Citaat van: Naastismis op juli 21, 2018, 23:54:38
Maar als een simpele winkel als Karwei zich terugtrekt en daardoor het wankel komt te staan kan dit toch nooit goed gaan,er hoeft maar een kleine tegenvaller te zijn en alles klapt in elkaar,v/d Belt kan ook wel mooie verhalen vertellen,maar die heeft bij FC Twente ook dingen verzwegen....

Ik denk dat dat nog de fase is van de intentieverklaringen, dit gaat straks over in contracten en dan is het niet meer mogelijk om je zo terug te trekken

Montana

#7502
FP is geen obstakel meer?

Noordcambuur


Montana


Agy

Had al wat geruchten gehoord maar hier dus de bevestiging.
Nu de provincie nog en de 1e paal kan zo goed als de grond in.. ;)

Cor


Bernardo


Collingwood

Goed teken dat (ook) de FP er in gelooft, mooi nieuws!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Agy


cambuurmania

Dit is  super goed nieuws als het waar is gaan we maar even van uit.
Dan kan het me op dit moment ook niet schelen dat we een matige selectiehebben,en waarschijnlijk wat in de middenmoot meehobbelen.
Ditgeeft de club zo een boost en volle kracht vooruit met dat stadion,dan staan er over een paar jaar spelers die we nu wilden hebben.

Collingwood

Volop optimisme weer rond het stadion. Ard de Graaf 'acht de kans groot' dat het in juli 2021 klaar is zegt hij tegenover OF, de Friese Poort heeft daar 'alle vertrouwen' in. Best wel een opluchting na de afgelopen maanden, inderdaad een stukje belangrijker voor onze club dan wat wedstrijdjes in de voorbereiding.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Heerlijk om dit te lezen vanuit Mallorca!!
Het stadion is inderdaad vele malen belangrijker dan de voorbereiding of dit seizoen.

herr kunkel

tsja... volgens mijn wakend oog was dit 3 weken geleden ook al het 'logische' gevolg van en zat het Stadion in de tas, vanaf de ontwikkelingen, eind juni... zie eerdere bijdragen in dit topic.  Niettemin fraai verhaal en eindelijk min of meer officieel ( Provincie moet nog afhameren, maar dat gaat echt niet meer fout: ze weten al hoe de stemhazen lopen intern)...   :jupiler :jupiler :jupiler :jupiler :jupiler

Jandehulk

Citaat van: AL op juli 25, 2018, 15:53:17
Heerlijk om dit te lezen vanuit Mallorca!!
Het stadion is inderdaad vele malen belangrijker dan de voorbereiding of dit seizoen.
lekker nieuw stadion zonder publiek of een normaal elftal ....moet toch beide man.!!