Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Agy

De Friese Poort nog niet akkoord met WTC-plannen
20 jul 2018 - 16:41 OF

Opleidingscentrum De Friese Poort is op de dag van de deadline nog niet akkoord gegaan met de plannen voor nieuwbouw op het WTC-terrein in Leeuwarden. Er is twee dagen intensief onderhandeld. Op dit moment is het nog niet duidelijk hoe nu verder. De handtekening van De Friese Poort is cruciaal voor de bouw van het Cambuurstadion en de ontwikkeling van het omliggende WTC-gebied.

De Friese Poort huurt ruim 7.000 vierkante meter op het terrein. De school had bij de gemeente en andere initiatiefnemers van het project de deadline op 20 juli gezet. Op die dag wilde de school zekerheid hebben.

Het opleidingscentrum wil in de zomer van 2021 de nieuwe schoolgebouwen betrekken. Later kan volgens de schoolleiding niet. Sommige oude gebouwen gaan al meer dan 10 jaar te lang mee en zijn afgekeurd. Nieuwbouw kan daarom niet langer worden uitgesteld.

Viper

#7486
Die gaat dus 'gewoon' naar het nieuwe stadion.

vialli

Het was heel slim dat de gemeente UNANIEM akkoord is gegaan.
Als het nu spaak loopt treffen zij geen blaam. :proost

herr kunkel

Zo werkt (Gemeentelijke) politiek niet...unanimiteit pleit alleen maar voor de zaak/ Cambuur. Ook naar de provincie toe.

Agy

Tja ze zijn er dus nog niet uit, hoop toch op een nieuwe datum al was het alleen maar om nu de provincie onder druk te zetten.

vialli

Ik geloof niet meer in sprookjes  :zucht

Lore

Citaat van: vialli op juli 20, 2018, 18:21:46
Ik geloof niet meer in sprookjes  :zucht

Heb je echt het idee dat het niet door gaat dan?

speculeter

Tuurlijk gaat het door |:)

vialli

Citaat van: Lore op juli 20, 2018, 19:58:58
Heb je echt het idee dat het niet door gaat dan?

Ja, dit is toch vanaf het eerste begin een grote soap met steeds weer nieuwe problemen?
Dit zaakje stinkt als een mud.



jimny

#7494
Iedere partij knokt als een gek zo ook de Friese Poort en dat is hun goed recht

Treb

Citaat van: vialli op juli 20, 2018, 21:24:49
Ja, dit is toch vanaf het eerste begin een grote soap met steeds weer nieuwe problemen?
Dit zaakje stinkt als een mud.

Gaat ook niet om een pakje boter hè. Iedereen heeft belangen en iedereen wil het onderste uit de kan. Zo werkt dat nou eenmaal. Uiteindelijk doet iedereen wat water bij de wijn en wordt het beklonken. Alle neuzen staan de goede kant op.

Lore

Citaat van: vialli op juli 20, 2018, 21:24:49
Ja, dit is toch vanaf het eerste begin een grote soap met steeds weer nieuwe problemen?
Dit zaakje stinkt als een mud.

Hmmm, ik heb het idee dat er veel politiek wordt bedreven en dat de belangrijkste hobbels zijn genomen. De deadline van het roc lijkt mij onderdeel van het politieke spel. Dat heeft goed gewerkt, want de gemeente gaat mee en de provincie heeft al (onder voorwaarden) toegezegd. Het lijkt mij dat de druk op de provincie nu zo groot is dat die onmogelijk terug kunnen.

SCC-J

Citaat van: vialli op juli 20, 2018, 17:24:03
Het was heel slim dat de gemeente UNANIEM akkoord is gegaan.
Als het nu spaak loopt treffen zij geen blaam. :proost
Je snapt er echt helemaal niets van. Dat is niet heel erg, maar meng je dan niet in de discussie.

okkele

gelukkig is dit een internet-forum en mag iedereen zijn mening hier geven.
dat hangt niet af van realiteitszin of begrip of iets dergelijks,zeker op col niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Naastismis

Maar als een simpele winkel als Karwei zich terugtrekt en daardoor het wankel komt te staan kan dit toch nooit goed gaan,er hoeft maar een kleine tegenvaller te zijn en alles klapt in elkaar,v/d Belt kan ook wel mooie verhalen vertellen,maar die heeft bij FC Twente ook dingen verzwegen....