Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Agy

#7260
Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:15:29
Allemaal betwetertjes die schreeuwen dat ze dicht bij de bron zitten, maar uiteindelijk
alleen maar onzin spuien.
Vreselijke "supporters" die zonder bewijs mensen in een kwaad daglicht stellen.
Het wordt tijd dat de moderator deze mensen een ban voor het leven geeft

Ik neem aan dat je doelt op het beschimpen van Anker? Dus jij vindt de manier waarop de beste man dit heeft gespeeld wel kunnen? Verder lees ik dat Anker het probleem heeft opgelost maar als je goed leest heeft hij zijn eigen probleem opgelost. De 4 miljoen (beoogde opbrengsten bouwmarkt) die hij in het project zou steken hoeft nu niet meer want dat gaan Dijkstra Draisma en Wyckerveste (beoogde opbrengsten leisure-activiteiten) nu doen. Daarbij zien ze (Anker/WTC) nu ineens wel big business in de Friezen hal (met o.a. theaterproducties als 'De Stormruiter') die ze eerst wilden afstaan. Anker heeft het bedacht dus daarvoor de credits maar alles valt wel enorm, nog meer dan voorheen, in zijn voordeel uit.

herr kunkel


Inderdaad.. en erg slim gespeeld. Gisteren bij Abe FM speelden zij met verve de rol van Sinterklaas.

veteraan

#7262
Het is inderdaad een spel, maar dat is alles !
Als de gemeente nu de lening aan het oude WTC gaat kwijtschelden(kost niks) Dan komt de infrastructuur bij de provincie te liggen
Volgend jaar zijn de provinciale verkiezingen dus er zal wel weer een of ander politicus met een Cambuursjaaltje op tafel gaan staan ! In tegenstelling tot het bouwen van andere accommodaties in onze provincie is hier sprake van een private investering van 72 miljoen in een gebied van bijna 10% stadsoppervlak van de hoofdstad Leeuwarden ! En voor iemand die de geschiedenis tussen overheid en voetbalclubs wil kennen dit : kijk en vergelijk !

http://www.lc.nl/friesland/Kan-SC-Heerenveen-huur-van-het-stadion-met-%C3%A9%C3%A9n-miljoen-euro-verlagen-22271752.html

AL

Het positieve nieuws is veel te voorbarig.
De marktpartijen zijn eruit, maar de gemeente moet nu akkoord gaan met zaken die niet waren afgesproken.
Het lijkt mij daarom erg twijfelachtig als de gemeente hiermee akkoord gaat en zeker niet op hele korte termijn.

Al hoop ik natuurlijk ook dat het z.s.m. definitief
een go is!

veteraan

Anders hewwe altied nog een Woanskip !

De gemeente zal geen eurocent bijdragen dat is duidelijk !

zeewolde

Citaat van: AL op juni 29, 2018, 18:04:30
Het positieve nieuws is veel te voorbarig.
De marktpartijen zijn eruit, maar de gemeente moet nu akkoord gaan met zaken die niet waren afgesproken.
Het lijkt mij daarom erg twijfelachtig als de gemeente hiermee akkoord gaat en zeker niet op hele korte termijn.

Al hoop ik natuurlijk ook dat het z.s.m. definitief
een go is!
jij riep de hele tijd dat het niet doorging. En nu gaat het toch lukken?

AL

Citaat van: zeewolde op juni 29, 2018, 19:23:29
jij riep de hele tijd dat het niet doorging. En nu gaat het toch lukken?

Ik heb de hele tijd een slecht gevoel gehad ja.
En nu ben ik er ook nog niet gerust op(raad heeft alweer vragen/zorgen)...
Wat zou het toch geweldig zijn als we nog voor de bouwvak een definitieve go te horen krijgen!!

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op juni 29, 2018, 19:23:29
jij riep de hele tijd dat het niet doorging. En nu gaat het toch lukken?
In deze zijn we overgeleverd aan de raadsleden, want het College kan wel willen, maar als de raad tegen is, is het voorlopig wel einde oefening.

vialli

Dit wud natuurluk weer over de bouwvak heentilt want de gemeente het
deur al die "opzettelijke"vertragingen geen geld meer om het project te financieren.
Maar ik hoop dat ik ut helemaal mis hef en dat ze nou us even vlot DEURPAKKE.
As je belangrieke brieven in in la legge late hef je niet feul belang dat ut
goedkomt.
Ut is allemaal heel vreemd (HIER MUT MEER ACHTERSITTE)

herr kunkel

Onze vrienden van de Tweebaksmarkt moeten de bruine jongen trekken.

vialli

Citaat van: herr kunkel op juni 30, 2018, 17:41:38
Onze vrienden van de Tweebaksmarkt moeten de bruine jongen trekken.
Dat zou een wonder zijn.

herr kunkel

Komt in the end wel goed..los van Cambuurbelang, staat er teveel prestige op het spel... anders wat enkele reizen naar de Emiraten vrees ik.

jimny

Zo er al een draadje bestaat voor de bouw van een nieuw stadion het is m.i. nog steeds flinterdun en de beleidsbepalers in onze gemeente moeten zich eens goed achter de oren krabben als men tot een besluitvorming komt, dat als men negatief besluit dat Sc Cambuur binnen drie jaar  ten dode is opgeschreven.
En dat betekent domweg dat onze prachtige hoofdstad een stad gaat worden zonder BVO zonder noemenswaardige uitstraling in de rest van het land.

Ook ik ben niet blij als Cambuur gaat verhuizen naar het WTC maar ik besef mij ook dat het niet anders kan.

Jandehulk

Binnen 3 jaar ?...dan binne we nu al ten dode opgeschreven!!...over 3 jaar mutte we er spelen voor t kampioenschap bliksum |:)

speculeter

Kampioen schap juup of eredivisie?