Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

Jandehulk

Lekker !!...nu moeten we snel bouwen .

Montana

Gemeente is (en was) aan zet, het is een groot spel. Nu doorpakken!!  :0= GASGEVUH!

Huzumer

Noem het maar 'spel'. Als Karwei er idd geen heil meer in ziet en zich naar het zich laat aanzien terugtrekt uit het plan, dan was het voor hun idd een onoverkomelijk probleem, al dan niet in combinatie met betaald parkeren. Dit lijkt een mooie oplossing: een leisure dome van deze omvang kennen we niet in het Noorden, bouwmarkten daarentegen hebben we (meer dan) genoeg. Als de Provincie ook nog bijdraagt, zou helemaal mooi zijn en dit zijn ze volgens mij ook wel min of meer 'verplicht' ... Vooruit met die geit!  |:) |:) |:)

Bernardo

Mooi nu doorpakken en voor de zomer rond maken!!!

Bernardo

@Andor_F: WTC levert een stukje grond in en krijgt er een hal voor terug. Nu is de gemeente aan zet, aldus Adema: "Wat ons betreft zitten we heel dichtbij. Gemeente kan wat ons betreft voor de bouwvak de zaak rond maken." #OmropFryslan

@Andor_F: "Ik denk dat de gemeente en de gemeenteraad zo snel mogelijk aan de slag moeten. Heb goed contact gehad met wethouder Deinum en ik ben ervan overtuigd dat ze aan de slag gaan", zo besluit Adema. #OmropFryslan

yellow@ndblue

Citaat van: Collingwood op juni 28, 2018, 16:51:20
Andor Faber
@Andor_F
BREAKING: Er is bij de marktpartijen een akkoord over het nieuwe stadion voor #Cambuur. Piet Adema, woordvoerder voor Jan Anker van het WTC-complex, vertelt er zo meer over @OmropFryslan.

Anker trekt Cambuurplan vlot met grondruil WTC

De stagnatie van het plan voor een nieuw Cambuurstadion en ontwikkeling van het WTC-terrein lijkt doorbroken. Investeerder Jan Anker heeft het initiatief genomen voor een grondruil. Hiermee zijn het WTC en de ontwikkelaars Wyckerveste en Bouwgroep Dijkstra Draisma (BGDD) weer op één lijn gekomen.

Partijen vinden elkaar in een uitruil van gronden. De 4000 vierkante meter voor een Karwei blijven bij WTC. Door de komst van Bauhaus ziet concurrent Intergamma geen brood meer in dat filiaal.

Wyckerveste en BGDD krijgen in ruil 5000 vierkante meter ter plaatse van de huidige Frankenhal, die ze voor leasure-activiteiten willen bebouwen en ontwikkelen.

Volgens Piet Adema van WTC Beheer is de gemeente nu aan zet om nog voor de bouwvak spijkers met koppen te slaan. ,,Neat stiet de ûntwikkeling foar Cambuur mear yn it paad.''

Er zijn nog hangpunten over de toedeling van kosten van infrastructuur en parkeerruimte, waar de gemeente nog over de brug zou moeten komen. Uiteindelijk moet Leeuwarden ook aandelen WTC aan beoogd koper Jan Anker overdragen en een vordering afboeken. Volgende week vergadert de gemeenteraad.

http://www.lc.nl/friesland/Anker-trekt-Cambuurplan-vlot-met-grondruil-WTC-23320904.html
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2018, 16:51:20
Andor Faber
@Andor_F
BREAKING: Er is bij de marktpartijen een akkoord over het nieuwe stadion voor #Cambuur. Piet Adema, woordvoerder voor Jan Anker van het WTC-complex, vertelt er zo meer over @OmropFryslan.

Anker trekt Cambuurplan vlot met grondruil WTC

De stagnatie van het plan voor een nieuw Cambuurstadion en ontwikkeling van het WTC-terrein lijkt doorbroken. Investeerder Jan Anker heeft het initiatief genomen voor een grondruil. Hiermee zijn het WTC en de ontwikkelaars Wyckerveste en Bouwgroep Dijkstra Draisma (BGDD) weer op één lijn gekomen.

Partijen vinden elkaar in een uitruil van gronden. De 4000 vierkante meter voor een Karwei blijven bij WTC. Door de komst van Bauhaus ziet concurrent Intergamma geen brood meer in dat filiaal.

Wyckerveste en BGDD krijgen in ruil 5000 vierkante meter ter plaatse van de huidige Frankenhal, die ze voor leasure-activiteiten willen bebouwen en ontwikkelen.

Volgens Piet Adema van WTC Beheer is de gemeente nu aan zet om nog voor de bouwvak spijkers met koppen te slaan. ,,Neat stiet de ûntwikkeling foar Cambuur mear yn it paad.''

Er zijn nog hangpunten over de toedeling van kosten van infrastructuur en parkeerruimte, waar de gemeente nog over de brug zou moeten komen. Uiteindelijk moet Leeuwarden ook aandelen WTC aan beoogd koper Jan Anker overdragen en een vordering afboeken. Volgende week vergadert de gemeenteraad.

http://www.lc.nl/friesland/Anker-trekt-Cambuurplan-vlot-met-grondruil-WTC-23320904.html

Mutte wij as Cambuur supporters maandag maar vrijwillig de eerste paal de grond in ramme :)

speculeter


Collingwood

#7208
Adema in woord en beeld (wel in het Fries  :zweep):

https://www.omropfryslan.nl/nijs/823593-oerienstemming-tusken-partijen-oer-cambuurstadion

Hoewel dit uiteraard een positieve ontwikkeling is, ben ik er trouwens nog niet 100% gerust op. Het 'probleem Bauhaus' is nu opgelost zo lijkt het, maar de andere punten (o.a. het betaald parkeren) nog niet, als ik het goed begrijp. Daar verwachten Anker c.s. nu nog voor de bouwvak oplossingen van de gemeente. Maar hoe reëel is het dat de gemeente daar in mee gaat? Of zie ik als totale leek iets over het hoofd?
Kalmte alleen kan u redden.

Cor


Ikbenerweer

Citaat van: Noordcambuur op juni 25, 2018, 18:59:31
deze man is niet te vertrouwen geloof  me en dit heb ik meerdere keren hier op het forum verteld.
Waar blijf je nu met je vreselijke niet terechte aantijgingen?
Galdiano kan ook beter niets meer in deze topic schrijven.
Allemaal betwetertjes die schreeuwen dat ze dicht bij de bron zitten, maar uiteindelijk
alleen maar onzin spuien.
Vreselijke "supporters" die zonder bewijs mensen in een kwaad daglicht stellen.
Het wordt tijd dat de moderator deze mensen een ban voor het leven geeft

Cor

Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:15:29
Waar blijf je nu met je vreselijke niet terechte aantijgingen?
Galdiano kan ook beter niets meer in deze topic schrijven.
Allemaal betwetertjes die schreeuwen dat ze dicht bij de bron zitten, maar uiteindelijk
alleen maar onzin spuien.
Vreselijke "supporters" die zonder bewijs mensen in een kwaad daglicht stellen.
Het wordt tijd dat de moderator deze mensen een ban voor het leven geeft

Je kan ook gewoon blij zijn met deze ontwikkeling

veteraan

Nou netjes uitspelen ! Mooi hoor !

Ikbenerweer

Citaat van: Cor op juni 28, 2018, 18:19:38
Je kan ook gewoon blij zijn met deze ontwikkeling
Steek al die negatievelingen hier, en daar zijn hier een heleboel van, lekker een veer in de reet.

speculeter

Hebben we prachtig nieuws word er weer negatief over een en ander gesproken hier....het is toch niet te geloven