Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: jimny op juni 28, 2018, 18:56:00
De oplossing is dus heel dichtbij en dat betekent de redding voor Cambuur dus nu ff afwachten wat het gemeentebestuur gaat beslissen en wellicht niet onbelangrijk maar ik schat in dat dhr Anker nog weleens de suikeroom van Camhuur gaat worden

'De redding van Cambuur', je hebt natuurlijk gelijk. Maar wat heerlijk dat wij het dan over een nieuw stadion hebben en niet over financiƫle problemen.


Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op juni 28, 2018, 21:00:54
bij jum daar 3 juli
Geen idee. Het beste is om zoiets te negeren. Het eerste had een toernooi gewonnen en dit was de prijs. Recette blijft hier. Verder geen aandacht aan besteden en ramen en deuren dicht houden is het advies.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juni 28, 2018, 20:49:09
gaat die weds daar trouwens door?
ja die gaat door Sunderland  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 28, 2018, 21:17:45
Geen idee. Het beste is om zoiets te negeren. Het eerste had een toernooi gewonnen en dit was de prijs. Recette blijft hier. Verder geen aandacht aan besteden en ramen en deuren dicht houden is het advies.
is mooi kut die kut boeren in onze mooi dorp l8l

speculeter

Eerste reacties van gemeente raadsleden stemmen me niet vrolijk.
Ze zien weer veel apen en beren.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op juni 28, 2018, 22:13:06
Eerste reacties van gemeente raadsleden stemmen me niet vrolijk.
Ze zien weer veel apen en beren.
Natuurlijk daar zijn het gemeenteraadsleden voor. Altijd voor en tegen gastjes en daar kenne su uuureennn over lulle :X

okkele

Citaat van: Lore op juni 28, 2018, 20:50:11
De druk op de gemeente is wel heel erg hoog nu. Dit mag nu toch niet meer mis gaan. Voelt gewoon een beetje als een dikke uitoverwinning bij een kleine club in de play-offs.

:_schater
en dan nog thuis........
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

weestwel

Citaat van: speculeter op juni 28, 2018, 22:13:06
Eerste reacties van gemeente raadsleden stemmen me niet vrolijk.
Ze zien weer veel apen en beren.

Tja, de gemeente staat er financieel belabberd voor met dank aan het vorige en huidige nazikabinet dat door miljoenen NSB stemmers is gekozen. PVDA, VVD, DDR66, GroenLinks, allemaal nazipartijen met hun NSB volgelingen.

polderrob

speculeter, over welke raadsleden heb je het. Kun je namen en/of partijen noemen? Als dat niet zo is, reageer dan niet zo, want het nieuws is nog zo vers dat iedereen binnen de politiek en het openbaar bestuur nog een positie moeten bepalen en hier en daar een blauw plek moeten weg werken. Geef het even de tijd en laat men komen tot een mooie oplossing Dat zal niet meteen makkelijk zijn, maar het komt nu wel goed( hopen we!!!!) onderbuikstemmingen ventileren helpt nu even niet. Succes voor de volgende keer!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op juni 28, 2018, 20:50:11
Dit mag nu toch niet meer mis gaan. Voelt gewoon een beetje als een dikke uitoverwinning bij een kleine club in de play-offs.

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

speculeter

Citaat van: polderrob op juni 28, 2018, 23:47:45
speculeter, over welke raadsleden heb je het. Kun je namen en/of partijen noemen? Als dat niet zo is, reageer dan niet zo, want het nieuws is nog zo vers dat iedereen binnen de politiek en het openbaar bestuur nog een positie moeten bepalen en hier en daar een blauw plek moeten weg werken. Geef het even de tijd en laat men komen tot een mooie oplossing Dat zal niet meteen makkelijk zijn, maar het komt nu wel goed( hopen we!!!!) onderbuikstemmingen ventileren helpt nu even niet. Succes voor de volgende keer!
bericht staat gewoon op omrop Fryslan.
Je kan dat gewoon opzoeken en lezen.
Ik zal hier niet zo maar wat neerzetten.

Cambuur Groningen

Citaat van: weestwel op juni 28, 2018, 23:47:11
Tja, de gemeente staat er financieel belabberd voor met dank aan het vorige en huidige nazikabinet dat door miljoenen NSB stemmers is gekozen. PVDA, VVD, DDR66, GroenLinks, allemaal nazipartijen met hun NSB volgelingen.
ik neem aan dat je dit niet serieus bedoelt? Je beschuldigt me hierbij dus van nazi en NSB praktijken? Tijd voor een geschiedenisles vrees ik....

Keira

Citaat van: weestwel op juni 28, 2018, 23:47:11
Tja, de gemeente staat er financieel belabberd voor met dank aan het vorige en huidige nazikabinet dat door miljoenen NSB stemmers is gekozen. PVDA, VVD, DDR66, GroenLinks, allemaal nazipartijen met hun NSB volgelingen.

Intelligentie straalt ervan af... wat een reactie...denk even na voordat je wat neerzet

speculeter

Wat een nivo weer. .... :rodekaart