Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

michello

Mochten we in 20'21 in het nieuwe stadion willen spelen, dan hebben we vanaf nu nog 2 jaar.
Pak een beet nog een jaar voor de eerste paal en dan nog een jaar om te bouwen. Haalbaar?

Cor

Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:33:56
Steek al die negatievelingen hier, en daar zijn hier een heleboel van, lekker een veer in de reet.

Gelukkig ben jij lekker positief in je taalgebruik  :monk

jimny

#7217
De oplossing is dus heel dichtbij en dat betekent de redding voor Cambuur dus nu ff afwachten wat het gemeentebestuur gaat beslissen en wellicht niet onbelangrijk maar ik schat in dat dhr Anker nog weleens de suikeroom van Camhuur gaat worden

okkele

Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:15:29
bla bla bla.
Het wordt tijd dat de moderator deze mensen een ban voor het leven geeft
moet jij nou echt in je 7de post WEER om een ban voor echte supporters janken koos?

triest.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

on-topic.
ik zie nog weinig om te juichen hoor.
de kop is leuk maar houdt niet veel anders in dan dat de bal nu bij gemeente ligt.
op naar de volgende vergadering.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:33:56
Steek al die negatievelingen hier, en daar zijn hier een heleboel van, lekker een veer in de reet.
jij bent altijd negatief tegen cambuur fans. Ik wou eerst schrijven mede supporters, maar dat past niet bij je

sunderland

Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:33:56
Steek al die negatievelingen hier, en daar zijn hier een heleboel van, lekker een veer in de reet.
bist er weer ouwe jankerd. Altijd ben jij de spuier hier. Uiteindelijk was het wel de gene waar galdiano over schreef die niet akkoord ging met het plan he in eerste tweede en derde instantie. Hij moest nu buigen en kwam met een nieuw plan. Gelukkig maar

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Ikbenerweer op juni 28, 2018, 18:15:29
Het wordt tijd dat de moderator deze mensen een ban voor het leven geeft


:O de moderator heeft het gezien  :insane

yellow@ndblue

Citaat van: speculeter op juni 28, 2018, 18:37:41
Hebben we prachtig nieuws word er weer negatief over een en ander gesproken hier....het is toch niet te geloven

Inderdaad, we lijken als supporters meer op cambuur dan we denken, de ene keer is het alles een andere keer is het weer helemaal niets :P
Mooi nieuws, nu de gemeente en provincie nog even heel snel kleur bekennen |:)

sunderland

Top nieuws is et. Nu doorzetten!

Geelblauwstiens

Mooi nieuws. Er is de wil om d'r uit te komen.
Blijkbaar zijn DijkstraDraisma en de ontwikkelaar tevreden met deze nieuwe voorstellen
Wachten is nu op de volgende stap. Beetje vertrouwen en geduld hebben.

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 28, 2018, 20:47:11
Mooi nieuws. Er is de wil om d'r uit te komen.
Blijkbaar zijn DijkstraDraisma en de ontwikkelaar tevreden met deze nieuwe voorstellen
Wachten is nu op de volgende stap. Beetje vertrouwen en geduld hebben.
gaat die weds daar trouwens door?

Lore

Citaat van: okkele op juni 28, 2018, 19:01:52
on-topic.
ik zie nog weinig om te juichen hoor.
de kop is leuk maar houdt niet veel anders in dan dat de bal nu bij gemeente ligt.
op naar de volgende vergadering.

De druk op de gemeente is wel heel erg hoog nu. Dit mag nu toch niet meer mis gaan. Voelt gewoon een beetje als een dikke uitoverwinning bij een kleine club in de play-offs.

Geelblauwstiens


Lore

Citaat van: michello op juni 28, 2018, 18:39:32
Mochten we in 20'21 in het nieuwe stadion willen spelen, dan hebben we vanaf nu nog 2 jaar.
Pak een beet nog een jaar voor de eerste paal en dan nog een jaar om te bouwen. Haalbaar?

Volgens mij hebben ze wel eens geroepen dat ze een jaar nodig hebben voor de bouw, maar ze kunnen natuurlijk niet gokken op oplevering in juni. Als er dan iets mis gaat dan hebben ze echt een probleem.