Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

yellow@ndblue

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 14, 2018, 20:00:49
"Misschien moeten we als supporter bij de top drukke dagen van dat Culturele feestje onze stem maar eens laten horen , Protesteren zodat ze internationaal op hun muil gaan!
[/quote"

Prachtig evenement in onze stad! Ik vond je stukje wel ok tot deze laatste alinea

We mogen als belastingbetalers toch zeker reageren? ik zeg toch niet dat we als cambuur supporters de boel moeten verzieken? ( Protesteren kan ook via spandoeken of iets in die zin ) of door vrije meningsuiting!
Wel miljoenen uitgeven voor een feestje voor de elite,maar als de naam Cambuur valt zie je ze niet meer of willen ze geen commentaar geven!
Als er verkiezingen zijn zie je al deze zogenaamde politica elke cambuur supporter na de mond praten,  omdat de hoge heren niet van het pluche willen.
Maar het moment dat ze kleur moeten bekennen zie je ze niet.

vialli

Al met al is er een TONEELSPEL opgevoerd met alle onnodige kosten van dien :( :(

Yellow Army

Citaat van: vialli op juni 14, 2018, 21:17:32
Al met al is er een TONEELSPEL opgevoerd met alle onnodige kosten van dien :( :(

Dat vraag ik me dus af of het een spel is om een zo gunstig mogelijk financiele positie te verkrijgen of zijn de bezwaren werkelijk zo onoverkomelijk dat men bereid is om de boel te laten klappen. De tijd zal het leren...
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op juni 14, 2018, 21:27:23
Dat vraag ik me dus af of het een spel is om een zo gunstig mogelijk financiele positie te verkrijgen of zijn de bezwaren werkelijk zo onoverkomelijk dat men bereid is om de boel te laten klappen. De tijd zal het leren...
Dus jij hebt nog hoop?
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2018, 18:42:42

Die deinum die moet je zo snel mogelijk dood maken deze man staat niet voor de stad Leeuwarden maar hem zelf.


Gedraag je even een klein beetje. Je mag die vent niet mogen, maar dit slaat nergens op.

Ik heb trouwens helemaal niet het idee dat Deinum bewust de boel saboteert. Hij heeft een heel groot ego en koppelt dit aan grote projecten. Daar gaat hij dan mee pronken. Tjah, dat is een ego ding.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2018, 22:07:26
Dus jij hebt nog hoop?

ik heb nog wel hoop. Het is één groot politiek spel en iedereen probeert de beste uitgangspositie te verkrijgen, maar de belangen zijn ook groot. Er zijn gewoon veel dingen die niet of niet volledig naar buiten komen.

Bijvoorbeeld dat verhaal met die brief die zou zijn blijven liggen. Ik denk echt niet dat dat de waarheid is. Er gaat toch iemand vragen of er al reactie is op die brief? Daar moet bijna wel iets anders aan de hand zijn.

vialli

Na al die persconferenties en inspraakrondes en die brief is dit toch een
grote BLAMAGE en een minachting voor de CAMBUURSUPPORTERS en de stad.
Sjonge, jonge, amateurisme ten top :R :R

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2018, 22:07:26
Dus jij hebt nog hoop?

Ja, want ik acht de kans reëel dat het een potje blufpoker is tussen Anker en de gemeente en dat uiteindelijk beide partijen water bij de wijn zullen doen of dat een 3e partij (provincie) bijspringt. Maar dan zal er op enig moment wel een doorbraak moeten komen in de gesprekken en dat merk ik eerlijk zegt weer niet. Mijn gevoel zegt 50/50
Area 58

Jandehulk

1 sprookje ..dat stadion

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op juni 14, 2018, 21:27:23
Dat vraag ik me dus af of het een spel is om een zo gunstig mogelijk financiele positie te verkrijgen of zijn de bezwaren werkelijk zo onoverkomelijk dat men bereid is om de boel te laten klappen. De tijd zal het leren...
Mijn idee hierin is dat het absoluut geen spel is maar onbehouwenheid en onkunde die de onderhandelingen heeft doen mislukken.


gewoon een fan

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2018, 18:42:42

Die deinum die moet je zo snel mogelijk dood maken deze man staat niet voor de stad Leeuwarden maar hem zelf.


Dit is een wel hele sneue reactie, zelfs voor jou  ;(

Agy

#7016
Citaat van: Lore op juni 15, 2018, 09:02:37
Het is één groot politiek spel....

Zou anders niet weten wat de gemeente kan (lees mag volgens de regeltjes) doen om dit vlot te trekken.

Nogmaals...
Ze mogen geen belastinggeld gebruiken voor de aanleg van een commercieel parkeerterrein en al zou de gemeente de vergunning voor de Bauhaus weigeren kunnen ze dit via een rechtsgang alsnog afdwingen gezien er geen gegronde redenen zijn.

jimny

#7017
Altijd gezegd het nieuwe stadion is een luchtkasteel, omdat men te afhankelijk is van meerdere partijen.
Dikke streep er doorheen en toch maar eens goed zien welke mogelijkheden er nog zijn op de huidige locatie.
Plan B  = nieuwe hoofdtribune aan de Oostkant neerzetten, Zuid afbreken en een soortgelijke tribune bouwen als de huidige Noord tribune.
De huidige hoofdtribune is in principe goed genoeg.
De voetbalvelden aan de Oostkant geschikt maken als parkeerterrein en toegangsweg aanleggen vanaf de Archipelweg.
Betrek de huidige project ontwikkelaar en eigenaar van het huidige stadion, Leyten bij deze megaklus in.

Drop dit plan bij onze gemeentelijke bestuurders en die zien dan apen en beren en gaan snel water bij de wijn doen over het parkeerterrein bij het WTC


Andy King

Die school wil 1 juli duidelijkheid. Nog zo'n 2 weken. Onder druk wordt alles vloeibaar toch?

DayDreamer

Citaat van: jimny op juni 15, 2018, 13:09:56
Altijd gezegd het nieuwe stadion is een luchtkasteel, omdat men te afhankelijk is van meerdere partijen.
Dikke streep er doorheen en toch maar eens goed zien welke mogelijkheden er nog zijn op de huidige locatie.
Plan B  = nieuwe hoofdtribune aan de Oostkant neerzetten, Zuid afbreken en een soortgelijke tribune bouwen als de huidige Noord tribune.
De huidige hoofdtribune is in principe goed genoeg.
De voetbalvelden aan de Oostkant geschikt maken als parkeerterrein en toegangsweg aanleggen vanaf de Archipelweg.
Betrek de huidige project ontwikkelaar en eigenaar van het huidige stadion, Leyten bij deze megaklus in.

Drop dit plan bij onze gemeentelijke bestuurders en die zien dan apen en beren en gaan snel water bij de wijn doen over het parkeerterrein bij het WTC

Leyten is eigenaar van de grond onder huidige stadion en de oude velden van v.v. Leeuwarden.
Nieuwe tribunes de grond uit stampen, wie gaat dat betalen ? Cambuur niet hoor.