Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

AL

Toch niets nieuws?
Stadion komt er niet en is al heel lang duidelijk.
Huidige stadion verbouwen is enige optie als dat überhaupt kan met betonrot.

DayDreamer

Is Leyten niet eigenaar van de grond onder ons huidige stadion. En wie / hoe gaan ze een verbouwing betalen ?

Cambuur straks een financieel gezonde club zonder stadion.

Oosttribune

Nieuwswaarde 0!!!

Reken maar dat er een oplossing komt... Leeuwarden heeft ook nog een 'klein belang' in de ontwikkeling van het oude Cambuur gebied. In deze economische tijden valt daar heel veel geld te verdienen. 

666

Citaat van: speculeter op juni 14, 2018, 11:53:13
Dan is er nog maar een optie...Huidige stadion verbouwen.

Dat denk ik ook, oost en zuid moeten plat en nieuw. Noord kan ook niet meer met al zijn oude voorzieningen en wordt over een paar jaar ook een probleem. Op de hoofdtribune kun je de geldschieters ook niet echt goed ontvangen. Ik denk dat het huidige stadion verbouwen op den duur meer gaat kosten dan nieuwbouw. Locatie van het huidige stadion is natuurlijk top maar hoe zit het met die inversteerder die de grond al heeft gekocht, wil die niey wat anders dan een stadion?

Al met al denk ik dat een geheel nieuw stadion op den duur goedkoper is op de huidige of een nieuwe locatie.

Heeft iemand ooit Ype nog gesproken over hoe en wat met het stadion.. hij was zo snel verdwenen...!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

LemonHaze

Dit scenario zag iedere weldenkende Leeuwarder natuurlijk al mijlen ver aankomen.

Besluitvorming is nou niet het sterkste punt van de gemeente Leeuwarden, tenzij het om een miljoenen verslindend elite feestje gaat natuurlijk.
Die Deinum ook met pek en veren de stad uit! Klaploper!

:R :R :R :R :R
Sarcasm... One of the many services I offer.

yellow@ndblue

#6995
Citaat van: DayDreamer op juni 14, 2018, 12:24:01
Is Leyten niet eigenaar van de grond onder ons huidige stadion. En wie / hoe gaan ze een verbouwing betalen ?

Cambuur straks een financieel gezonde club zonder stadion.

Inderdad Cambuur heeft niets in eigen bezit ( Leyton ) Bezit volledige cambuur plein side ( Winkels )
Dus Geld voor een verbouwing zal er never nooit niet zijn!   (  geen inkomen Geen hypotheek ) winkels waren destijds te koop voor rond de 9 miljoen , gemeente wilde hieraan niet meewerken om deze panden over te nemen en aan cambuur te doen.
Immers rondom het huidige stadion mag niets! alleen de bestaande winkels mogen er zitten ( Geen nieuwe aanwas wat winkels betreft )
Cambuur blijft in de situatie zoals die nu is en kan alleen maar verder afglijden wellicht tot een onontkoombaar fallisiment ( Bestuur Met Ambitie  zal zeker wel aftreden als deze plannen niet doorgaan )
Er pakken zich Donkere wolken boven ons cluppie samen als de heren die graag op het pluche zitten niet tot een akkoord komen.

(Provincie) verwacht hier helemaal niets van! die wisten niet hoe snel ze even 50 miljoen naar die schaatshal moest brengen in DKV (onze belastingcenten ook)
En dan ook nog onze Elfsteden hal geld toezeggen met een wurgcontact die bijna alle winst moeten afstaan om die hal in DkV te Compenseren voor de mensen die daar niet meer naar toe gaan.
Ze wisten ook niet hoe snel ze Tig Miljoenen in dat sport dorp moesten pompen ( ook onze belasting centen)
Provincie heeft niets met cambuur ook al zal dit een impuls voor de hele stad zijn, en ze zullen Cambuur zeker niets toe te zeggen. ( Leeuwarden is toch Anti fries ) hier verschuilen ze zich achter al zullen ze dit nooit hard opzeggen.

Misschien moeten we als supporter bij de top drukke dagen van dat Culturele feestje onze stem maar eens laten horen , Protesteren zodat ze internationaal op hun muil gaan!

piene hassus

Plan B? Een nieuw stadion op oude velden van Leeuwarden ( achter huidig Cambuurstadion). Zijn we meteen af van de ruziënde projectontwikkelaars en andere vertragers. De school straks op terrein van oude stadion, lekker dicht bij het centrum. Kun je misschien ook wat regelen met aan- en afvoer verkeer. Niet seure fedder mar anpakke

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op juni 14, 2018, 17:29:43
Plan B? Een nieuw stadion op oude velden van Leeuwarden ( achter huidig Cambuurstadion). Zijn we meteen af van de ruziënde projectontwikkelaars en andere vertragers. De school straks op terrein van oude stadion, lekker dicht bij het centrum. Kun je misschien ook wat regelen met aan- en afvoer verkeer. Niet seure fedder mar anpakke

Jij hebt nog wel een miljoentje of 50 in je achterzak zitten begrijp ik?
Area 58

vialli

Citaat van: LemonHaze op juni 14, 2018, 13:13:18
Dit scenario zag iedere weldenkende Leeuwarder natuurlijk al mijlen ver aankomen.

Besluitvorming is nou niet het sterkste punt van de gemeente Leeuwarden, tenzij het om een miljoenen verslindend elite feestje gaat natuurlijk.
Die Deinum ook met pek en veren de stad uit! Klaploper!

:R :R :R :R :R
Ju hevve toch niks te verwachten van 1 uut KOUDUM :zucht

Noordcambuur

Wat is een politieke kwestie iedereen wil niet mee werken omdat we al een ED club hebben in Friesland en die voetbalclub heeft een Fries voetbalshirt aan en daar zijn ze gek op.
Die deinum die moet je zo snel mogelijk dood maken deze man staat niet voor de stad Leeuwarden maar hem zelf.
En deze 2 weken die komen gaat er nog niks veranderen geloof me maar.
Er zijn mensen die proberen om het nieuwe onderkomen van Cambuur tegen te houden.

speculeter

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2018, 18:42:42
Wat is een politieke kwestie iedereen wil niet mee werken omdat we al een ED club hebben in Friesland en die voetbalclub heeft een Fries voetbalshirt aan en daar zijn ze gek op.
Die deinum die moet je zo snel mogelijk dood maken deze man staat niet voor de stad Leeuwarden maar hem zelf.
En deze 2 weken die komen gaat er nog niks veranderen geloof me maar.
Er zijn mensen die proberen om het nieuwe onderkomen van Cambuur tegen te houden.
dat je boos bent kan ik goed begrijpen.
Maar je kan ook te ver gaan in je bewoording :zucht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2018, 18:42:42
Die deinum die moet je zo snel mogelijk dood maken

Een volkomen  zieke en doorgedraaide opmerking.
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2018, 18:42:42
Wat is een politieke kwestie iedereen wil niet mee werken omdat we al een ED club hebben in Friesland en die voetbalclub heeft een Fries voetbalshirt aan en daar zijn ze gek op.
Die deinum die moet je zo snel mogelijk dood maken deze man staat niet voor de stad Leeuwarden maar hem zelf.
En deze 2 weken die komen gaat er nog niks veranderen geloof me maar.
Er zijn mensen die proberen om het nieuwe onderkomen van Cambuur tegen te houden.

* Waarschuwing !! Dit is niet normaal gedrag op dit forum. Ik eis een rectificatie cq excuus posting en anders krijg je een ban voor een week. En bij herhaling een definitieve ban.*

Treb



Ik heb me er bij neergelegd.  :proost

Geelblauwstiens


"Misschien moeten we als supporter bij de top drukke dagen van dat Culturele feestje onze stem maar eens laten horen , Protesteren zodat ze internationaal op hun muil gaan!
[/quote"

Prachtig evenement in onze stad! Ik vond je stukje wel ok tot deze laatste alinea