Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2018, 21:29:31
Gemeente had nooit toestemming moeten geven aan Buahaus, tenminste niet zo makkelijk als ze gedaan hebben. Heel lang nee verkopen tegen bepaalde partijen en nu de business case bijna rond is opeens ja verkopen. En dan vreemd opkijken dat partijen zich terug trekken. Die arbeidsplaatsen die Bauhaus zouden opleveren, moet je kijken wat je nu aan arbeidsplaatsen gaat missen.

Volgens mij past dat in het geldende bestemmingsplan, als ik zo vlug even kijk, het is dus niet iets wat je zomaar kan weigeren.

Destroyer

Zitten de verkeerde mensen hier in gemeente bestuur die maar wat veel handen boven het hoofd houden van sport dorp dkv. Stel je voor concurrentie uit de hoofdstad...

Bauhaus had bij Cambuur stadion gemoeten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Persoonlijk ga ik liever naar onze oude, maar o zo knus, sfeervol en gezellige stadion aan het Cambuurplein dan naar een multifunctioneel gedrocht op een industrieterrein. Het lijkt erop dat dat nog wel een seizoen later gaat gebeuren.

Jandehulk

   Mut die bouwmarkt in t stadion gewoan alles 2 euri goedkoper maken...komme ze wel die liwdders

papier

Citaat van: Destroyer op april 04, 2018, 21:38:29
Zitten de verkeerde mensen hier in gemeente bestuur die maar wat veel handen boven het hoofd houden van sport dorp dkv. Stel je voor concurrentie uit de hoofdstad...

Bauhaus had bij Cambuur stadion gemoeten.

Kennelijk is het voor Bauhaus interessanter of minimaal even interessant om elders te ontwikkelen dan mee te liften op de ontwikkelingen rondom een nieuw Cambuur stadion. Dat lijkt mij een fout van de projectontwikkelaar, niet van de gemeente.

Collingwood

Op het eerste gezicht lijkt me dit, als totale leek, geen probleem dat hoe dan ook onoverkomelijk is. Iemand met meer kennis van zaken die kan zeggen of dat klopt en wat mogelijke oplossingen zijn?
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

De gemeente had toch nooit zo snel een vergunning moeten afgeven? Dit zijn wellicht desastreuze gevolgen voor onze club en toekomst.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

De Graaf in ieder geval nog niet in paniek:

Andor Faber
@Andor_F
#Cambuur-directeur @ArddeGraaf kijkt niet op van het uitstel. "Dat is inherent aan zo'n groot project. Het is niet gek dat je onderweg wat tegenkomt." Logischerwijs baalt De Graaf wel: "Teleurstellend dat het wordt uitgesteld."
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op april 04, 2018, 21:43:15
Op het eerste gezicht lijkt me dit, als totale leek, geen probleem dat hoe dan ook onoverkomelijk is. Iemand met meer kennis van zaken die kan zeggen of dat klopt en wat mogelijke oplossingen zijn?
geen bouwmarkt erin,maar iets anders...grotere speelhal of grotere bioscoop...zijn ook vast wel winkels of een restaurant die erin willen toch ?

DK

Het gaat weer lekker hier... Pathé ligt stil.. Cambuur stadion ligt stil.. man man man.. 

Destroyer

Kunnen ze de Red light district niet verplaatsen naar nieuwe stadion. Gezellig die lampies als opvulling  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: DK op april 04, 2018, 21:47:00
Het gaat weer lekker hier... Pathé ligt stil.. Cambuur stadion ligt stil.. man man man..

Ja weer een jaar langer in die afgedankte bioscopen films blijven zien. Niet best.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op april 04, 2018, 21:44:30
De gemeente had toch nooit zo snel een vergunning moeten afgeven? Dit zijn wellicht desastreuze gevolgen voor onze club en toekomst.

Zoals ik zei past het, vermoedelijk, op die locatie binnen het bestemmingsplan dan is het wellicht aantrekkelijk om te wijzen op de ontwikkeling van het Cambuur stadion maar kun je een Bauhaus (of iedere andere partij) dit niet verplichten. Een gegronde reden om de ontwikkeling van Bauhaus af te wijzen is als deze niet aan het bestemmingsplan voldoet, maar dat doet het dus wel dus dan kun je niet zoveel.

Lore

Citaat van: Collingwood op april 04, 2018, 21:46:16
De Graaf in ieder geval nog niet in paniek:

Andor Faber
@Andor_F
#Cambuur-directeur @ArddeGraaf kijkt niet op van het uitstel. "Dat is inherent aan zo'n groot project. Het is niet gek dat je onderweg wat tegenkomt." Logischerwijs baalt De Graaf wel: "Teleurstellend dat het wordt uitgesteld."

Zodra hij paniek uitstraalt zal elke investeerder zich terug trekken.

Stanley

Het lijkt er op dat Anker de luis in de pels is