Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Wijckerveste en Dijkstra/Draisma hebben 7 aandachtspunten, schrijven ze in een brief aan het college van B&W. Deze stelt de 'besluitvorming over het stedenbouwkundig plan tot nader orde uit'.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

     Allemaal praatjes van cambuurs kant...maar niks is echt rond ....zijn we wel gewent toch ?

Noordcambuur

Dit is mooi klote en wat gaat er nu gebeuren :?

Treb

'T het nooit wat weest...

DayDreamer

Eigenlijk nog het enige lichtpuntje dat er was. Zonder nieuw stadion weinig toekomst.

Lijkt me dat de directie op termijn ook wel hun conclusie trekken net als Smid al heeft gedaan.

Red Haze

kut zooi, echt weer cambuur

Bernardo

Onzekerheid over haalbaarheid businesscase..

papier

Vrij normaal hoor bij dergelijke grote ontwikkelingen, beter in dit stadium dan wanneer het bestemmingsplan ter inzage ligt. Hoe meer gaten vooraf worden gedicht, hoe kleiner de kans dat een bezwaar wordt gehonoreerd. Dit proces kan, terecht, lange tijd duren. Tot slot zie ik in mijn glazen bol dat op het moment dat er daadwerkelijk gebouwd gaat worden, we door slecht weer vertraging op gaan lopen met de bouw.

Jandehulk

 En dat allemaal omdat ons leuke gemeente lwd een bouwmarkt vlakbij het stadion heeft goedgekeurd ...en dus krijgt de bouwmarkt in ons stadion inkomsten derving als ik het goed begreep

Collingwood

Het lijkt er op dat investeerder Anker zijn handtekening niet wil zetten omdat er buiten het WTC-complex nóg een bouwmarkt komt, en dit zou niet rendabel zijn. Aangezien de gemeente daar toestemming voor heeft gegeven lijkt me daar in ieder geval de schuld te liggen. Zo begrijp ik het tenminste uit het verslag van OF.

Citaat van: papier op april 04, 2018, 21:27:06
Vrij normaal hoor bij dergelijke grote ontwikkelingen, beter in dit stadium dan wanneer het bestemmingsplan ter inzage ligt. Hoe meer gaten vooraf worden gedicht, hoe kleiner de kans dat een bezwaar wordt gehonoreerd. Dit proces kan, terecht, lange tijd duren. Tot slot zie ik in mijn glazen bol dat op het moment dat er daadwerkelijk gebouwd gaat worden, we door slecht weer vertraging op gaan lopen met de bouw.

Hopelijk heb je gelijk...
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2018, 21:23:59
Eigenlijk nog het enige lichtpuntje dat er was. Zonder nieuw stadion weinig toekomst.


Leeuwarder mentaliteit. Glas half leeg. Denken in onmogelijkheden. Beren zien.

Wen er nou maar aan dat we een matige jupiler league club zijn die eens in de 20/30 jaar per ongeluk promoveert.



DayDreamer

Gemeente had nooit toestemming moeten geven aan Buahaus, tenminste niet zo makkelijk als ze gedaan hebben. Heel lang nee verkopen tegen bepaalde partijen en nu de business case bijna rond is opeens ja verkopen. En dan vreemd opkijken dat partijen zich terug trekken. Die arbeidsplaatsen die Bauhaus zouden opleveren, moet je kijken wat je nu aan arbeidsplaatsen gaat missen.

DayDreamer

Citaat van: Treb op april 04, 2018, 21:28:04
Leeuwarder mentaliteit. Glas half leeg. Denken in onmogelijkheden. Beren zien.

Wen er nou maar aan dat we een matige jupiler league club zijn die eens in de 20/30 jaar per ongeluk promoveert.

Enig idee hoe sterk verouderd dit stadion is  :|

Treb

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2018, 21:30:55
Enig idee hoe sterk verouderd dit stadion is  :|

Zeker. Het kan ook echt niet meer, maar zolang er geen paal de grond in gaat zullen we het er echt mee moeten doen.

Jandehulk

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2018, 21:29:31
Gemeente had nooit toestemming moeten geven aan Buahaus, tenminste niet zo makkelijk als ze gedaan hebben. Heel lang nee verkopen tegen bepaalde partijen en nu de business case bijna rond is opeens ja verkopen. En dan vreemd opkijken dat partijen zich terug trekken. Die arbeidsplaatsen die Bauhaus zouden opleveren, moet je kijken wat je nu aan arbeidsplaatsen gaat missen.
zo ist