Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

denistel

op een partij stemmen die alleen maar pro cambuur is of pro stadion
hest oek niks aan toch.

SCC-J

Citaat van: Harm op november 19, 2017, 21:14:59
058 is echt niet pro Cambuur. De PvdA is de enige die echt voor het nieuwe stadion is. Overigens waren de blaadjes van 058 wel prettig onder je billen, omdat het best wel koud was  :)
Kom dan met argumenten.

Dokkumer

Citaat van: Harm op november 19, 2017, 21:14:59
058 is echt niet pro Cambuur. De PvdA is de enige die echt voor het nieuwe stadion is. Overigens waren de blaadjes van 058 wel prettig onder je billen, omdat het best wel koud was  :)
Lijst 058 niet pro Cambuur? Alleen al als ik naar de namen op de lijst kijk zie ik een aantal trouwe Cambuur supporters. Verder vind ik ze qua standpunten zeker goed en verfrissend bezig.
De Portemonnee van de Anderen heeft nota bene een lijsttrekker die haar (of is het toch zijn) hart als bloedvlek heeft.

Maar goed, mening is niet relevant. Ik ben geen Leeuwarder.

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 19, 2017, 22:21:30
op een partij stemmen die alleen maar pro cambuur is of pro stadion
hest oek niks aan toch.
Je kunt de politiek wel beoordelen op hun handelen in de afgelopen jaren.
En eerlijk gezegd staan de partijen die nu deel uit maken van het college er niet goed op.
Het pluche gehalte is hoog en ze staan ver af van de burger en werkelijkheid.
Met betrekking tot sport en cultuur staat het elitaire feestje CH 2018 centraal en is er inmiddels bedenkelijk bezuinigd op zaken die er ook toe doen.
Toen Cambuur enige tijd geleden tot hot nieuws was verheven wilde de plaatselijke politiek gretig meeliften op het succes. Nu blijft het ijselijk stil.
Het is inderdaad veel te kort om de bocht alleen te zien welke partij iets met Cambuur heeft.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op november 20, 2017, 08:28:53
Lijst 058 niet pro Cambuur? Alleen al als ik naar de namen op de lijst kijk zie ik een aantal trouwe Cambuur supporters. Verder vind ik ze qua standpunten zeker goed en verfrissend bezig.
De Portemonnee van de Anderen heeft nota bene een lijsttrekker die haar (of is het toch zijn) hart als bloedvlek heeft.

Maar goed, mening is niet relevant. Ik ben geen Leeuwarder.
Maar wel helder.

PePe

Volgens mij heeft de PvdA-wethouder Henk Deinum er voor gezorgd, dat het nieuwe Cambuur stadion er straks gaat komen. PVDA !!

Montana

Deinum is de enige die echt werk van Cambuur heeft gemaakt. PvdA is voornamelijk een pain in the ass geweest, met de burgermeester voorop. CDA is echt anti Cambuur

diekhuzen

Citaat van: Vlampiep op november 20, 2017, 09:39:32
Maar wel helder.

Tja, met populaire standpunten benoemen ben je geen politek aan het bedrijven ...

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op november 22, 2017, 07:13:59
Tja, met populaire standpunten benoemen ben je geen politek aan het bedrijven ...
Je kunt niet ontkennen dat de politiek voorafgaande aan verkiezingen plotseling veel populaire uitspraken doet, die ze per definitie later weer zijn vergeten.
Veel politici maken zich schuldig aan populisme en wat het bedrijven van politiek betreft gaat het voornamelijk over het doordrammen van hun politie stokpaardjes.
Luisteren maar de bevolking is de meesten dan ook totaal vreemd.
En wat heeft Henk Deinum nu echt voor Cambuur betekent? Toen Cambuur hot was gebruikte hij de club voor zijn eigen ego te vergroten.

Noordcambuur

Ik hoor het al die een zegt PvdA en de ander CDA en weer een ander VVD  _O_

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op november 22, 2017, 08:13:52
Je kunt niet ontkennen dat de politiek voorafgaande aan verkiezingen plotseling veel populaire uitspraken doet, die ze per definitie later weer zijn vergeten.
Veel politici maken zich schuldig aan populisme en wat het bedrijven van politiek betreft gaat het voornamelijk over het doordrammen van hun politie stokpaardjes.
Luisteren maar de bevolking is de meesten dan ook totaal vreemd.
En wat heeft Henk Deinum nu echt voor Cambuur betekent? Toen Cambuur hot was gebruikte hij de club voor zijn eigen ego te vergroten.

Je bent ongelofelijk onwetend en strooit enkel en alleen met debiele oneliners. En dan roepen dat politici zich schuldig maken aan populisme...

SCC-J

Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2017, 09:18:21
Ik hoor het al die een zegt PvdA en de ander CDA en weer een ander VVD  _O_
Niemand zegt CDA.

Vlampiep

Citaat van: SCC-J op november 22, 2017, 11:34:10
Je bent ongelofelijk onwetend en strooit enkel en alleen met debiele oneliners. En dan roepen dat politici zich schuldig maken aan populisme...
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Geef maar eens aan waar mijn ongelijk aanwezig is.

Bascambuur

Citaat van: SCC-J op november 22, 2017, 11:34:10
He, een politicus.  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Bascambuur op november 22, 2017, 13:03:39
He, een politicus.  :_schater
Volgens mij eentje van het zuiverste soort.
Roept wel wat, maar als je hem om uitleg vraagt blijft het bedenkelijk stil.