Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 23, 2017, 14:47:27
De eerste 8,is dat met de "jong elftallen"? En welke elftallen zijn beter dan die van Cambuur? (dit is je al eerder gevraagd)
nou Grijskijkert kijk eens wat voor antwoord ChantiSCC geeft daarop ik ga daar in mee en geloof met dit materiaal komen we tussen 5 en 8 uit.
Maar komt er nog een goede spits bij die er direct staat dan kan het misschien nog anders lopen.
Ben je nu blij met antwoord op jou vraag of wil je nog meer weten.

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op augustus 23, 2017, 18:21:34
Emmen idd goed elftal, maar zie ons nu gelijkwaardig. Ploegen die ik opnoemde zijn w.m.b. al wat verder in vooral het fysieke aspect. Voetballend doen we voor niemand echt onder denk ik m.u.v. NEC. Almere had ik er idd ook bij kunnen zetten!
het wordt knokken om de play-offs plaatsen.

Noordcambuur

Deze topic gaat over nieuw stadion :y

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2017, 20:55:06
nou Grijskijkert kijk eens wat voor antwoord ChantiSCC geeft daarop ik ga daar in mee en geloof met dit materiaal komen we tussen 5 en 8 uit.
Maar komt er nog een goede spits bij die er direct staat dan kan het misschien nog anders lopen.
Ben je nu blij met antwoord op jou vraag of wil je nog meer weten.
Ja waar baseer jij het op dat de genoemde teams beter zijn? En dan de jong teams niet mee rekenen... Ik ben niet onder de indruk van de teams vergelijk de selecties maar eens m.u.v. NEC

En dat het off topic is weet mijn reet ook wel,zeg me anders in welk topic we verder babbelen...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 23, 2017, 21:06:36
Ja waar baseer jij het op dat de genoemde teams beter zijn? En dan de jong teams niet mee rekenen... Ik ben niet onder de indruk van de teams vergelijk de selecties maar eens m.u.v. NEC

En dat het off topic is weet mijn reet ook wel,zeg me anders in welk topic we verder babbelen...
ik zal je ff helpen misschien bij eerste divisie.

Noordcambuur

Maar jij ziet het altijd anders dan anderen maar geeft niks iedereen heeft een eigen mening en dat mag van mij ik denk zelf met deze selectie dat we blij mogen zijn bij de eerste 8 gaan eindigen.
Het elftal moet nog ingespeeld worden dat straks met een nieuwe spits erbij zullen we zien hoe ver dat we komen.

nannenijpscc

Het plan voor de bouw van het nieuwe Cambuurstadion, dit voorjaar gepresenteerd, heeft wantrouwen gecreƫerd tussen gemeente en omwonenden.

Dit bleek dinsdagavond in het WTC-hotel in Leeuwarden. Hier had de gemeente omliggende wijken uitgenodigd. De bijeenkomst vormde de aftrap van het overleg tussen partijen.

Start stadionoverleg Cambuur: wantrouwen tussen gemeente en omwonenden
Inhoudelijke zaken kwamen nog niet aan de orde. De gemeente legde uit welke procedures de komende maanden nodig zijn.

Over enkele weken kunnen belangstellenden aanschuiven om te beslissen hoe het overleg vorm krijgt. Maar nadat projectleider Ynze Haitsma zijn relaas had gedaan, kreeg hij meteen de wind van voren.

Open, transparant en gezamenlijke oplossingen? Omwonenden toonden weinig vertrouwen. Zij wezen bijvoorbeeld op slechte ervaringen die ze zeggen te hebben opgedaan bij de - actuele - herinrichting van het Europaplein.

Inspraak? Alles ligt al goeddeels vast, hekelden bewoners. De Schrijversbuurt - naast het stadion - was maandagavond door de gemeente niet uitgenodigd bij het vooroverleg. Bewoonster Herma Dijkgraaf: ,,Een valse start.'' Het bewonersoverleg start desondanks binnenkort.

Bron: LC

denistel

als dat su door gaat zitte we 2030 nog op de oude stek

Viper

Woensdag zijn de verkiezingen voor de nieuwe gemeenteraad. In principe is het nieuwe stadion in kannen en kruiken, maar de ontwikkeling kan nog behoorlijk worden vertraagd. Los van persoonlijke politieke opvattingen, welke partij zou voor onze club de beste keuze zijn?

speculeter

Geen pvda in ieder geval.
Nieuwe partij 058 ziet er wel goed uit

ChantiSCC

Lijst 058 zonder twijfel!

Harm

De enige partij die in Leeuwarden 100 % voor het nieuwe Cambuurstadion was en is, is de PvdA. De partij 058 is een erfenis van de PVV en heeft niets met ons voetbal in Leeuwarden.

SCC-J

Dat PvdA echt anti stadion is klopt mijn inziens niet dat geldt meer voor het CDA. Al is Lutz een echte dkv'er. Hoewel ik niet op lijst 058 stem, zijn ze wel allemaal erg pro Cambuur.

Harm

058 is echt niet pro Cambuur. De PvdA is de enige die echt voor het nieuwe stadion is. Overigens waren de blaadjes van 058 wel prettig onder je billen, omdat het best wel koud was  :)

Vlampiep

Citaat van: Harm op november 19, 2017, 21:14:59
058 is echt niet pro Cambuur. De PvdA is de enige die echt voor het nieuwe stadion is. Overigens waren de blaadjes van 058 wel prettig onder je billen, omdat het best wel koud was  :)
We hoeven van geen enkele politieke partij iets extra's te  verwachten en de Wethouders zijn meer met zich zelf dan met het gemeenschappelijke belang bezig.
De enige die ik in het verleden zich als een echte Cambuur fan heb zien manifesteren is Crone.
Bij de eerste confrontatie in en tegen DKV mocht je niet naar binnen met een Cambuur sjaal om. Bij de deur haalde hij zijn Cambuur sjaal uit zijn jaszak knoopte hem om en wenste de aan de deur staande beveiligings gorilla's een prettige wedstrijd en liep glimlachend naar binnen.
Maar ja op hem kunnen we niet stemmen.