Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Vond het mooi om te horen dat de voorstanders van het nieuwe stadion zeker luid en duidelijk aanwezig waren. Zeker met het roddelblad van de stad in het achterhoofd is het goed om te zien dat er luid applaus was voor het bestuur van Cambuur.

Beste Freek,

Dit is het beste bestuur dat we ooit hebben gehad. De club is financieel gezond, er valt niets meer te verbeteren aan het oude stadion. Alleen zo kan Cambuur verder groeien. En de impressies, zien er geweldig uit.

Het verkeer probleem dat is inderdaad een terecht punt, daar moet een oplossing voor worden gevonden.

hobbes

Citaat van: Marc S op juni 28, 2017, 10:33:01
Het verkeer probleem dat is inderdaad een terecht punt, daar moet een oplossing voor worden gevonden.

Het probleem was minder geweest als ze voor de Werpsterhoek als locatie gekozen hadden, maar dat hebben ze gelukkig niet gedaan. Dan was de binding met de stad wel verloren gegaan. Deze locatie heeft voor mij nog wel het stadse gevoel. Qua logistiek is het verder ook prima, je zit zo op de haak en kan dan alle kanten op. Als ze voor genoeg parkeerplaatsen zorgen zal het met de drukte ook beter gaan. Plus dat ze bij onze buren 30 km verderop vaak al op de snelweg stilstaan, is ook niet ideaal.

Vakje 9

Citaat van: hobbes op juni 28, 2017, 10:19:26
Wat belangrijk is dat benadrukt wordt dat de Slauerhoffweg de hoofdroute is. De Heliconweg moet eigenlijk wat ontmoedigd worden. Hierdoor verplaats je de verkeersdrukte iig.

Denk dat men met de de aanleg van de aftakking van het Stephensonviaduct op de haak (Westelijke invalsweg) al een groot probleem heeft opgelost. Dit voor de afvoer van verkeer richting het Zuid/Oost
Tevens is er aangegeven dat er nog wordt er geld beschikbaar komt voor de infrastructuur. Kan mij voorstellen dat men nog een nieuwe weg aan legt van af rotonde Frieslandplein tot aan de haak voor verkeer richting Noord/West.
De parkeerproblemen kunnen zo als al eerder aangegeven worden opgevangen met aankoop van terrein van Van Wieren.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Erger nog, het is Fryslânplein  :_schater


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op juni 28, 2017, 08:43:32
Stop verhuizing Cambuur

SC Cambuur is een volksclub en dat komt voor een groot deel door de locatie, de Cambuurwijk. En dat moet zo blijven! Cambuur is een club met traditie en sfeer en dat gaat verloren bij verhuizing naar een kille industrielocatie.
Niemand is ontevreden met de huidige plek en toch wil het bestuur dat de club verhuist. Deze club verdient een ander, beter bestuur, een bestuur met feeling met Cambuur, met het volk. Moderne managers hebben al zoveel stuk gemaakt in het voetbal, laat ze van Cambuur afblijven en opstappen.
De supporters moeten daarom in actie komen.

Freek Pietersma. Leeuwarden

Geloof dat Freek het niet helemaal begrepen heeft.
Is dit niet de eigenaar van snackbar de centrale,en gaat het niet om zijn eigen haggie?
IN HENK WE TRUST!!!

bok

Nee dit is een andere pietersma

666

Citaat van: Vlampiep op juni 28, 2017, 09:18:13
Wat nog problemen kan gaan geven is inderdaad de problematiek van parkeren.
Het nieuwe stadion is gepland naast de Ijshal en evenementen complex.
Afgelopen jaren is er al een schrijnend te kort aan parkeergelegenheid tijdens de  Boot Holland, Caravana enz. Ook de verkeersstromen kunnen op dat soort momenten als die samen vallen met een thuiswedstrijd enorm overlast gaan geven.
Ik denk dat het vinden van voldoende parkeergelegenheid en de oplossing in probleemloze verkeersstromen het grootste struikelblok gaat worden en dat dan ook de bezwaren die daar uit voort kunnen komen ontvankelijk kunnen worden verklaard.

Parkeerkelder van 15 lagen en je bent klaar  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Scc4-ever

Citaat van: 666 op juni 28, 2017, 14:34:00
Parkeerkelder van 15 lagen en je bent klaar  8)
aan zoiets dacht ik ook. Dan heb je t parkeer probleem ook opgelost.

Oosttribune

bij wedstrijden en evenementen kan je toch gebruik maken van parkeergelegenheid bij Fonteinland en van parkeerruimte van het CJIB? Paar pendelbussen en klaar ben je. In Amsterdam gebruiken ze ook alle parkeerruimte rond de arena waarom hier niet ook slim zijn.

Daarnaast was het plan van de gemeente altijd om op de tesselschadestraat een parkeergarage te bouwen. Met de nieuwe plannen WTC kan dat plan ook doorgevoerd worden..

Vakje 9

Citaat van: Oosttribune op juni 28, 2017, 14:53:06
bij wedstrijden en evenementen kan je toch gebruik maken van parkeergelegenheid bij Fonteinland en van parkeerruimte van het CJIB? Paar pendelbussen en klaar ben je. In Amsterdam gebruiken ze ook alle parkeerruimte rond de arena waarom hier niet ook slim zijn.

Daarnaast was het plan van de gemeente altijd om op de tesselschadestraat een parkeergarage te bouwen. Met de nieuwe plannen WTC kan dat plan ook doorgevoerd worden..

Je kunt ook nog parkeerplaatsen maken onder de nieuwe Jumbo en Lidl net zo als nu aan de Snekerstrekweg .

vialli

Citaat van: Vakje 9 op juni 28, 2017, 15:07:33
Je kunt ook nog parkeerplaatsen maken onder de nieuwe Jumbo en Lidl net zo als nu aan de Snekerstrekweg .

Gewoon lekker op ut fietske, hè je nergus last fan |:)

speculeter

Citaat van: vialli op juni 28, 2017, 16:33:04
Gewoon lekker op ut fietske, hè je nergus last fan |:)
is wel een heel eind vanaf noordwolde  voor mij en mijn zoon...